Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

97 reviews over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie in het Nederlands

toppertje.

Angelien Hoppen,
12-11-2018

Heerlijk familieweekend gehad in StrooDrie. De oude boerderij is verrassend sfeervol en warm en tegelijkertijd eigentijds en compleet. Huis én terrein zijn lekker ruim. En niet te vergeten: grenzend aan prachtig wandelgebied. In een hele reeks jaarlijkse familieweekenden weer een héle fijne!

Sfeervol en prachtig gelegen

Renzo,
23-10-2018

StrooDrie is een sfeervolle en nette accommodatie op een prachtige plek in Drenthe. Wij hebben tijdens ons verblijf met onze vriendengroep een heerlijke tijd gehad. Mede door de gastvrijheid van Ton en de mogelijkheden voor leuke uitstapjes in de omgeving. Kortom: een aanrader!

"Stroodrie" heeft voor elk wat wils!

Sylvia Ribbels,
6-10-2018

Samen met familie hebben wij een geweldig lang weekend doorgebracht in en rond deze boerderij. We voelden ons meteen welkom! Koffie en cake stonden al klaar en de open haard was reeds aangestoken! Een warm en en landelijk ingerichte, grote woon-leefruimte. Een ruime, moderne keuken, met professionele apparatuur, die ons de mogelijkheid gaf om om samen te kokkerellen! Ook het sanitair is modern en ruim opgezet ( niet van dat benauwde!) en de slaapkamers zijn ruim, met goede matrassen. De grote veranda/overkapping buiten ( mét verlichting en grote houtkachel ) nodigt je uit om plaats te nemen ( tot 's avonds laat). We hebben gebruik gemaakt van de vele spelletjes, zoals darten, sjoelen en de bordspelen uit de grote kast, En wat te denken van tafeltennissen! Natuurlijk hebben we ook de omgeving verkend, zoals het Dwingelderveld, de schaapskooi in Ruinen en het theehuis De Anserdennen. We komen graag weer terug!

Een aanrader

Jan Slangen,
2-10-2018

We hebben een familieweekend hier gevierd en waren enorm verrast van de locatie zowel buiten als binnen!

Sfeervol,smaakvol en enorm hartelijk!

Mogelijkheden te over, hangt niet van mooi of lelijk weer af!

Binnen- en buitenspelen aanwezig, omgeving prachtig, natuur overweldigend met het Dwingelderveld, wandelen en fietsen vanuit de locatie.

Zelf koken, mogelijkheid voor catering voor binnen als buiten te nuttigen,

uit eten in Dwingeloo bij goede restaurants!

Goede bedden en prima ruime en voldoende toiletvoorzieningen!

In een woord uitstekend!

24 stemmen gaan op om hier weer naar toe te gaan

henk wijnen,
25-6-2018

Stroo Drie is een fijne plek om met velen te zijn. de accomodatie is goed verzorgd en heeft veel buitenruimte voor veel kinderen. een echt familiehuis.

Uitstekend!

Familie van der Meer,
19-5-2018

Prima accommodatie met alles erop en eraan waar we voor de tweede keer hartelijk zijn ontvangen en weer heerlijk hebben genoten, zowel binnen als buiten

Fantastisch!

Esther,
4-4-2018

Mooie locatie voor families in een prachtige omgeving, leuk voor zowel oud als jong. Er was voldoende slaapgelegenheid. Zeer ruime douches.

Superfijn huis voor een groep

Gijs,
22-3-2018

Wij zijn met een dertigkoppige groep vaders en (volwassen) kinderen een weekend bij StrooDrie geweest en hebben een heel fijn verblijf gehad! Alle faciliteiten zijn dik in orde: ruime en complete keuken, schoon sanitair en prettige slaapkamers. De woonkamer is gezellig ingericht en voelt zo knus aan terwijl het genoeg ruimte biedt voor verschillende activiteiten (grote plus voor de comfortabele hoekbank). Door het weer waren wij voornamelijk binnen te vinden, maar we waren het erover eens dat de buitenruimte het terugkomen in de zomer waard is, zowel direct om het huis als in de omgeving (Dwingelerveld). En ook heel belangrijk: het contact met eigenaar Ton was heel prettig - hij heeft zelfs een achtergebleven knuffeldiertje teruggestuurd :) kortom, een zeer positieve ervaring, bedankt!

Met familieweekend 2e weekend maart 3 dgn geweest.

Het huis zelf is zo goed als het leukste huis dat wij hebben gehad met onze familieweekenden. Het huis is landelijk en erg warm ingericht met veel hout, heerlijk luxe featuils (mét bontkleedjes erop voor de open haard), mooie hoekbank die alle drie de dagen vol zat met familieleden en een woonkamer met voldoende ruimte voor iedereen om wat te doen incl kast vol spellen.

De bedden in de slaapkamer slapen heerlijk, met name onderste kamers ogen als die uit B&B’s en badkamers zijn netjes ingericht en erg schoon, net als de rest van het huis trouwens. Hij wordt brandschoon en netjes opgeleverd, zelfs terras voor het huis en de speeltuin waren ondanks de kou netjes verzorgd.

De keuken die meer dan compleet was met alle eetgerei,1,5 koelkast+Vriezer, snelle vaatwasser en luxe mega-gasfornuis.

Tot slot moet ik de ongelofelijk klantgerichte, gastvrije superfijne eigenaar benoemen, Ton.

StrooDrie is geweldig

Petra Vonk,
26-1-2018

Wij waren hier nu voor het tweede jaar met de kerstdagen. Dit is een huis waar je je gelijk thuis voelt, het welkom van Ton en Alie is ook erg plezierig. De koffie staat klaar met in ons geval een kerstcake, open haard aan, heerlijk. Het huis was erg mooi aangekleed volledig in kerstsfeer, zelfs de kerstboom met lichtjes en ballen ontbrak niet. Ze hadden er erg veel werk van gemaakt. Verder is het huis en de keuken erg compleet, werkelijk aan alles is gedacht. Zelfs aan verlengsnoeren voor het gourmetten. De slaapkamers zijn goed met prima bedden. Alles is superschoon. Badkamers en toiletten genoeg en van goede kwaliteit. Verder een kast vol spelletjes, ook zijn er sjoelbakken. De woonkamer is zeer ruim, zodat je met de hele groep gezellig bij elkaar kan zitten. Tenslotte is de omgeving erg mooi om te wandelen en fietsen. Winkels dichtbij in Dwingeloo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.