Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

Meer vakantiehuis info

120 reviews over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

• 9Astrid02-02-2020

Heerlijk genoten met Ze alleen

Het is en gezellig huis Ruim opgezet Buiten veel ruimten voor de kids om te spelen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9M. Ruijgrok08-01-2020

Fantastisch - absolute aanrader.

Ben je op zoek naar een ruime, sfeervolle accomodatie waar je samen kunt vertoeven én ruimte voor jezelf hebt? Dan ben je bij StrooDrie aan het juiste adres! Hoewel 'niet gratis'krijg je absoluut waar voor je geld - De faciliteiten zijn super voor elkaar, praktisch ingedeeld en zeer schoon. Naast praktisch is het huis zeer sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken voor zowel lekker koken, gezellig eten (1 lange tafel 30 pers), knus bijpraten op de heerlijke hoekbank met haard, spelletjes doen (darten en sppelletjeskast en sjoel aanwezig en ook buietn veel ruimte, trampo, voetbalveldje, schommel, speelhuisje). Wij hebben er met 12 volw en 14 kids van 3-10 oud en nieuw gevierd en dat was een groot succes! Kers op de taart is het zeer prettige en klantvriendelijke contact met Ton in aanloop naar en tijdens het verblijf.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Jacqueline Abels18-11-2019

Super locatie voor een groot gezelschap

Sfeervol, ruim, praktisch, compleet en zeer schoon

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Annette lammertink16-09-2019

Prachtige accommodatie, schoon en veel ruimte. Mooie overkapping met houtkachel. Zeer gastvrij ontvangen. We zijn met familie geweest, ongeveer 30 personen. De bedden waren prima en het laken pakket wordt verzorgd. Kortom alles goed voor elkaar. We waren voor de tweede keer. Aan te bevelen voor grote groepen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10E. Doorten13-09-2019

Toplocatie!

Wij hebben met ons gezin, kinderen en kleinkinderen (29 pers) op meerdere locaties een familieweekend gehouden. Voor ons was dit de eerste keer bij Stroodrie. Alle kinderen waren het ermee eens dat Stroodrie een "toplocatie" is en dat we er heel graag naar terug gaan. Het is een mooie locatie, lekker ruim en schoon, sfeervol ingericht met voldoende ruimte voor binnen-activiteiten bij slecht weer en bij mooi weer vele mogelijkheden om je buiten te vermaken. Ook met mijn scootmobiel kon ik "goed uit de voeten". Voor ons dus locatie nummer 1. Het contact met Ton was ook heel fijn, zowel in de voorbereiding als tijdens ons verblijf. Kortom: Een heel geslaagd weekend. Hartelijk dank voor alle goede zorgen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Fam Ezinga17-07-2019

verzorgde groepsaccommodatie in prachtige omgeving

Wij hebben ons jaarlijkse familieweekend (22 personen van 0 tot 81) doorgebracht in Stroodrie en waren unaniem van mening dat dit een van de meest verzorgde, ruime en complete accommodaties was tot nu toe. Daarnaast was het contact met de eigenaren voor en tijdens het weekend erg prettig; ze denken heel goed mee en weten heel goed wat je als groep nodig hebt om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hebben genoten van ons verblijf en hebben besloten volgend jaar nogmaals naar deze accommodatie te gaan want we zijn er nog lang niet uitgekeken :-)

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Lia Vonk18-05-2019

Wij komen heel graag terug het is een aanrader!

Deze groepsaccommodatie wordt fantastisch gerund door Ton en Alie. zeer hartelijke gastvrije ontvangst met een heerlijke cake en koffie! buiten en binnen is alles zeer goed onderhouden, in de slaapkamers waren wat aanpassingen gedaan, een leuke houten stoel die tevens als handdoekenrek kan dienen, heel handig!, en een kastje onder de wastafel, ook heel handig!! Ook voor minder valide mensen is de accommodatie geschikt, slaapplaatsen beneden, ruime douches met douchestoel en handgrepen wanneer nodig en een hoog laag bed is aanwezig! Wij waren op deze prachtige locatie ook in 2016 en wederom hebben wij nu ontzettend genoten van alles wat het te bieden heeft. Een grote veranda met houtkachel, gezellige zitjes, groot grasveld met volleybal, voetbal en basketbal gelegenheid. trampoline, schommels en leuk huisje voor de kinderen om te spelen. prachtige omgeving om te wandelen, het Dwingelderveld ligt op loopafstand. Goed uitgeruste keuken!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Jannie06-05-2019

Heerlijk weekend

Van 3-5 mei 2019 familieweekend gehad in StrooDrie met 25 personen van 0 - 69 jaar. Fijne, goedverzorgde accommodatie in prachtige omgeving. Goed uitgeruste keuken, schoon sanitair, prettige slaapkamers met fijne bedden, fijne verblijfsruimte. Gelukkig maar, want het was zo koud dat buiten zitten geen optie was. Op zich jammer, want StrooDrie heeft een prachtige buitenruimte waar je op verschillende plekken rustig kunt zitten en waar kinderen (en volwassenen) heerlijk kunnen spelen. Maar ondanks de kou was het een heerlijk weekend.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Familie Hoogsteden04-05-2019

Top locatie en fantastische tijd !

Fantastisch huis, uitstekende voorzieningen, zowel binnen als buiten. Goed geslapen door de rust en goede bedden. Alles is mooi en goed onderhouden. Prettig ontvangst en afscheid door vriendelijke eigenaren. Snelle reactie bij vragen. Kortom: een fantastische week gehad in een mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10De Zetbosjes02-04-2019

Voortreffelijk!

Een toplocatie voor een familie weekend! Super schoon en verzorgd. Een plek waar je je meteen thuis voelt. Bij aankomst stond de koffie klaar met heerlijke heidekoek. Zelfs op ons verzoek een ontbijtbuffet!! In één woord: Voortreffelijk!!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie info