Géén boekingskosten
NederlandDrentheDwingelooVakantiehuizen DwingelooVakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

Meer vakantiehuis info

123 Reviews over Stroodrie Groepsaccommodatie

• 10Rudie15-07-2020

Geweldig!!!!!!!

Geweldige locatie, zeer netjes en mooi ingericht voor een gezellig familieweekend. Met hele familie gezellig weekend gehad, eigenaar Ton vooraf ook zeer toegankelijk voor vragen en tips. Huis op geweldige locatie, veel privacy, schoon, heerlijke bedden, mooie keuken en gezamenlijke woonkamer is sfeervol en heel gezellig. Ton, bedankt en komen zeker nog een keer terug.

• 9Jan en Corrie24-06-2020

Onvergetelijke

Wij waren met onze kinderen en kleinkinderen weer voor het eerst na de corona lock-down, totaal 22 personen een weekend te gast. Het was een onvergetelijke ervaring. Van te voren zijn er heldere afspraken gemaakt. Je wist precies waar je aan houden moest. Super locatie, zeer schoon en netjes, veel ruimte en spelmogelijkheden voor jong en oud. Wij hebben genoten

• 9Jan en Corrie van Houwelingen15-06-2020

onvergetelijk

Fantastisch familieweekend gehad. We waren de eerste gasten na de coronacrisis. Alles was perfect geregeld. Vooraf zijn er duidelijke regels opgesteld, je wist waar je aan toe was. Zowel voor onze volwassen kinderen als onze kleinkinderen (in de leeftijd van 3 tot 22 jaar) was het een onvergetelijke ervaring. Veel ruimte, veel spelmogelijkheden, zowel binnen als buiten. Alles zag er piekfijn , verzorgd en schoon uit. Kortom het was helemaal ok

• 9Anandi Hoftijzer-Korstanje17-03-2020

Sfeervol

Stroodrie is een mooi huis met een prachtige en sfeervolle omgeving. Zowel voor volwassen als de kinderen een fijn en gezellig verblijf. Het beschikt over een prachtige keuken en over het algemeen een mooi interieur. Een echte aanrader!

• 9Astrid02-02-2020

Heerlijk genoten met Ze alleen

Het is en gezellig huis Ruim opgezet Buiten veel ruimten voor de kids om te spelen

• 9M. Ruijgrok08-01-2020

Fantastisch - absolute aanrader.

Ben je op zoek naar een ruime, sfeervolle accomodatie waar je samen kunt vertoeven én ruimte voor jezelf hebt? Dan ben je bij StrooDrie aan het juiste adres! Hoewel 'niet gratis'krijg je absoluut waar voor je geld - De faciliteiten zijn super voor elkaar, praktisch ingedeeld en zeer schoon. Naast praktisch is het huis zeer sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken voor zowel lekker koken, gezellig eten (1 lange tafel 30 pers), knus bijpraten op de heerlijke hoekbank met haard, spelletjes doen (darten en sppelletjeskast en sjoel aanwezig en ook buietn veel ruimte, trampo, voetbalveldje, schommel, speelhuisje). Wij hebben er met 12 volw en 14 kids van 3-10 oud en nieuw gevierd en dat was een groot succes! Kers op de taart is het zeer prettige en klantvriendelijke contact met Ton in aanloop naar en tijdens het verblijf.

• 9Danielle Barendregt10-12-2019

Wat een super accommodatie is dit! Het huis is van alle gemakken voorzien, super schoon en lekker knus! Wij hebben een familie weekend gehad en waren met 21 personen! Het huis is zo groot dat je allemaal lekker de ruimte hebt om je ding te doen! Er staat een kast vol met spelletjes, een sjoelbak en dartbord waar wij ons heerlijk mee hebben geamuseerd! De snelle vaatwasmachine in de keuken was geweldig, binnen 4 minuten was de vaat klaar en dat is met een grote groep heel praktisch! De tip van de eigenaar om gebruik te maken van de plaatselijke catering en supermarkt waren top! Alles wordt gebracht en opgehaald. De eigenaar en zijn vrouw zijn super aardige mensen en zeer behulpzaam! De omgeving is prachtig en biedt vele mogelijkheden. Wij hebben énorm genoten van StrooDrie en kunnen het iedereen aanraden!

• 10Corinda de Wit04-12-2019

Aanrader!

Ons jaarlijkse uitje met de vriendengroep van 30 personen (12 volwassenen en 18 kinderen met een uiteenlopende leeftijd van 4 t/m 17) hebben we hier doorgebracht. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Vooraf goede tips over de omgeving en catering, het was er brandschoon en zeer goed onderhouden. We hebben een geweldig weekend gehad!

• 10Jitka19-11-2019

Fantastisch weekeinde gehad met vrienden op deze Top Lokatie. Heerlijke vertoeven in een prachtig verbouwde boerderij met een gezellig buiten en speelweide. Wij komen zeker terug.

• 9Jacqueline Abels18-11-2019

Super locatie voor een groot gezelschap

Sfeervol, ruim, praktisch, compleet en zeer schoon

Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie info

• CafeNiet beschikbaar