Vakantiehuis

103 reviews over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie in het Nederlands

Voortreffelijk!

De Zetbosjes,
2-4-2019

Een toplocatie voor een familie weekend! Super schoon en verzorgd. Een plek waar je je meteen thuis voelt. Bij aankomst stond de koffie klaar met heerlijke heidekoek. Zelfs op ons verzoek een ontbijtbuffet!! In één woord: Voortreffelijk!!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geweldig onderkomen

Margriet,
18-3-2019

Stroodrie en dertig vrouwen: een uitstekende combinatie! Voor een wandelweekend vonden wij een prachtig onderkomen aan de rand van het Dwingelderveld. Een prachtige , royale huiskamer, een uitstekend ingerichte keuken en prima bedden! Alles heerlijk fris en schoon! Kortom: een uitstekend groepsverblijf met een fijne sfeer en met een eigenaar die hart voor de zaak heeft. Alle deelnemers roemden dan ook dit geweldige onderkomen. Het is onze groep zo goed bevallen dat we meteen een weekend in 2020 hebben besproken!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geweldige locatie voor een onbezorgd uitje!

Mathilde Haveman,
28-2-2019

We hebben een fantastisch vriendenweekend gehad in Stroodrie. Onze groep bestond uit 24 volwassenen en 5 kleine kinderen en er was ruimte genoeg voor groot en klein. Fijne keuken met alles erop en eraan, gezellige woon- en eetkamer en ruim voldoende slaapkamers en badkamers. Alles in het huis was even schoon, en de enorme tuin lag er keurig verzorgd bij. Een geweldige locatie voor een onbezorgd uitje met een grote groep!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Zeer goed!

PaulenFloor Kok,
17-2-2019

Wat een mooie locatie, bij de tijd met voorzieningen en een zeer goede gastheer! Zelfs de boodschappen stonden al in de kastjes voor wij aankwamen. Gastvrij en zeer dienstbaar. Hier komen we zeker nog een keer weer.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch !

Remco,
31-1-2019

Met een groep van 24 vrienden in deze prachtige en heerlijke accommodatie voor een lang weekeinde verbleven. Een hartelijke ontvangst en gemoedelijk contact met de eigenaren Ton en Alie.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Fam. Van der Linden,
11-1-2019

Fantastische accommodatie! Echt het aanraden waard! Wij waren als familie op vakantie met 4 stellen en 20 neven en nichten, variërend in leeftijd van 3 tot 25 jaar, en we hebben het allemaal erg naar ons zin gehad. Het is een heerlijk, ruim huis met een grote gezellige woonkamer, voldoende ruimte om lekker te zitten en er is van alles te doen. De grote spellenkast bood iedere keer weer wat nieuws en ook het dartbord en de sjoelbakken zijn intensief gebruikt. Ondanks het minder fijne weer hebben we ons uitstekend vermaakt. De keuken is zeer compleet, de bedden uitstekend en er is de eigenaars geen moeite teveel. Als je daar de omgeving nog bij optelt heb je alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie bij elkaar.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

toppertje.

Angelien Hoppen,
12-11-2018

Heerlijk familieweekend gehad in StrooDrie. De oude boerderij is verrassend sfeervol en warm en tegelijkertijd eigentijds en compleet. Huis én terrein zijn lekker ruim. En niet te vergeten: grenzend aan prachtig wandelgebied. In een hele reeks jaarlijkse familieweekenden weer een héle fijne!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Sfeervol en prachtig gelegen

Renzo,
23-10-2018

StrooDrie is een sfeervolle en nette accommodatie op een prachtige plek in Drenthe. Wij hebben tijdens ons verblijf met onze vriendengroep een heerlijke tijd gehad. Mede door de gastvrijheid van Ton en de mogelijkheden voor leuke uitstapjes in de omgeving. Kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

"Stroodrie" heeft voor elk wat wils!

Sylvia Ribbels,
6-10-2018

Samen met familie hebben wij een geweldig lang weekend doorgebracht in en rond deze boerderij. We voelden ons meteen welkom! Koffie en cake stonden al klaar en de open haard was reeds aangestoken! Een warm en en landelijk ingerichte, grote woon-leefruimte. Een ruime, moderne keuken, met professionele apparatuur, die ons de mogelijkheid gaf om om samen te kokkerellen! Ook het sanitair is modern en ruim opgezet ( niet van dat benauwde!) en de slaapkamers zijn ruim, met goede matrassen. De grote veranda/overkapping buiten ( mét verlichting en grote houtkachel ) nodigt je uit om plaats te nemen ( tot 's avonds laat). We hebben gebruik gemaakt van de vele spelletjes, zoals darten, sjoelen en de bordspelen uit de grote kast, En wat te denken van tafeltennissen! Natuurlijk hebben we ook de omgeving verkend, zoals het Dwingelderveld, de schaapskooi in Ruinen en het theehuis De Anserdennen. We komen graag weer terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

Een aanrader

Jan Slangen,
2-10-2018

We hebben een familieweekend hier gevierd en waren enorm verrast van de locatie zowel buiten als binnen! Sfeervol,smaakvol en enorm hartelijk! Mogelijkheden te over, hangt niet van mooi of lelijk weer af! Binnen- en buitenspelen aanwezig, omgeving prachtig, natuur overweldigend met het Dwingelderveld, wandelen en fietsen vanuit de locatie. Zelf koken, mogelijkheid voor catering voor binnen als buiten te nuttigen, uit eten in Dwingeloo bij goede restaurants! Goede bedden en prima ruime en voldoende toiletvoorzieningen! In een woord uitstekend!

Gereisd met vrienden in september 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.