Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

Tonen op kaart

119 reviews over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

• 9Astrid02-02-2020

Heerlijk genoten met Ze alleen

Het is en gezellig huis Ruim opgezet Buiten veel ruimten voor de kids om te spelen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9M. Ruijgrok08-01-2020

Fantastisch - absolute aanrader.

Ben je op zoek naar een ruime, sfeervolle accomodatie waar je samen kunt vertoeven én ruimte voor jezelf hebt? Dan ben je bij StrooDrie aan het juiste adres! Hoewel 'niet gratis'krijg je absoluut waar voor je geld - De faciliteiten zijn super voor elkaar, praktisch ingedeeld en zeer schoon. Naast praktisch is het huis zeer sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken voor zowel lekker koken, gezellig eten (1 lange tafel 30 pers), knus bijpraten op de heerlijke hoekbank met haard, spelletjes doen (darten en sppelletjeskast en sjoel aanwezig en ook buietn veel ruimte, trampo, voetbalveldje, schommel, speelhuisje). Wij hebben er met 12 volw en 14 kids van 3-10 oud en nieuw gevierd en dat was een groot succes! Kers op de taart is het zeer prettige en klantvriendelijke contact met Ton in aanloop naar en tijdens het verblijf.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Danielle Barendregt10-12-2019

Wat een super accommodatie is dit! Het huis is van alle gemakken voorzien, super schoon en lekker knus! Wij hebben een familie weekend gehad en waren met 21 personen! Het huis is zo groot dat je allemaal lekker de ruimte hebt om je ding te doen! Er staat een kast vol met spelletjes, een sjoelbak en dartbord waar wij ons heerlijk mee hebben geamuseerd! De snelle vaatwasmachine in de keuken was geweldig, binnen 4 minuten was de vaat klaar en dat is met een grote groep heel praktisch! De tip van de eigenaar om gebruik te maken van de plaatselijke catering en supermarkt waren top! Alles wordt gebracht en opgehaald. De eigenaar en zijn vrouw zijn super aardige mensen en zeer behulpzaam! De omgeving is prachtig en biedt vele mogelijkheden. Wij hebben énorm genoten van StrooDrie en kunnen het iedereen aanraden!

• 10Corinda de Wit04-12-2019

Aanrader!

Ons jaarlijkse uitje met de vriendengroep van 30 personen (12 volwassenen en 18 kinderen met een uiteenlopende leeftijd van 4 t/m 17) hebben we hier doorgebracht. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Vooraf goede tips over de omgeving en catering, het was er brandschoon en zeer goed onderhouden. We hebben een geweldig weekend gehad!

• 10Jitka19-11-2019

Fantastisch weekeinde gehad met vrienden op deze Top Lokatie. Heerlijke vertoeven in een prachtig verbouwde boerderij met een gezellig buiten en speelweide. Wij komen zeker terug.

• 9Jacqueline Abels18-11-2019

Super locatie voor een groot gezelschap

Sfeervol, ruim, praktisch, compleet en zeer schoon

• 10miriam Knoops -van Doorn06-11-2019

Geweldig! voor volgend jaar weer geboekt!

Prachtige groep accommodatie, wandelt zo het bos in, voor kinderen rondom en in huis genoeg te doen! Aardige eigenaar. We hebben het prima naar ons zin gehad. bedden waren perfect, openhaard waar we heerlijk gebruik van hebben gemaakt. kan geen punt van kritiek opnoemen! wij hebben een geweldig familie weekend gehad !

• 9Peter Hamerslag20-10-2019

Stroodrie was een locatie, die je hoopt te vinden

Voor de 3e keer een familie-reunie met 26 man. Stroodrie was meer dan uitstekend. Alles klopte. Inrichting gezellig ook voor 26 man. Leuke lange tafel die goed gebruikt werd en een gezellige haard met een grote bank, waarop vooral de kleinere kinderen heerlijk konden dollen. De kamers waren allemaal perfect ingericht en zeer efficiënt. Keuken prima wat indeling betreft. Ruime voorraad aan borden, bestek en kopjes/glazen. Dit soort accomodaties worden verder bekend omdat wij erover doorvertellen. Nooit verwacht dat Stroodrie zo leuk zou zijn. Complimenten aan het management.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Annette lammertink16-09-2019

Prachtige accommodatie, schoon en veel ruimte. Mooie overkapping met houtkachel. Zeer gastvrij ontvangen. We zijn met familie geweest, ongeveer 30 personen. De bedden waren prima en het laken pakket wordt verzorgd. Kortom alles goed voor elkaar. We waren voor de tweede keer. Aan te bevelen voor grote groepen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10E. Doorten13-09-2019

Toplocatie!

Wij hebben met ons gezin, kinderen en kleinkinderen (29 pers) op meerdere locaties een familieweekend gehouden. Voor ons was dit de eerste keer bij Stroodrie. Alle kinderen waren het ermee eens dat Stroodrie een "toplocatie" is en dat we er heel graag naar terug gaan. Het is een mooie locatie, lekker ruim en schoon, sfeervol ingericht met voldoende ruimte voor binnen-activiteiten bij slecht weer en bij mooi weer vele mogelijkheden om je buiten te vermaken. Ook met mijn scootmobiel kon ik "goed uit de voeten". Voor ons dus locatie nummer 1. Het contact met Ton was ook heel fijn, zowel in de voorbereiding als tijdens ons verblijf. Kortom: Een heel geslaagd weekend. Hartelijk dank voor alle goede zorgen.

Gereisd met vrienden in september 2019

7 tips over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

• dijk-geleijn, 27-05-2014

Je kan in de omgeving heerlijk wandelen en fietsen.

• Barbara, 07-06-2014

Gewoon een keer ervaren! Ook goede locatie voor een zakelijke bijeenkomst. Zoiets als een heide dag.

• fam. Geleijn, 27-05-2014

In de omgeving kan je heerlijk wandelen en fietsen.

0 vragen over Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie

Vakantiehuis Stroodrie Groepsaccommodatie info