Camping Meistershof

Laatste review

Fantastisch!

Daphne,
3-12-2018

Gezellige familiecamping met ´s ochtends warme broodjes in de campingwinkel en in het hoogseizoen leuke activiteiten voor de kinderen!

122 reviews over Camping Meistershof in het Nederlands

Fantastisch!

Daphne,
3-12-2018

Super camping voor jonge kinderen.

R.k.,
3-12-2018

Een super camping voor mensen met jonge kinderen. Mooi overdekt speeltuin!

In de zomervakantie altijd een springkussen!

De camping is overzichtelijk en de plekjes zijn ruim.

De camping is zeer klantvriendelijk en ze staan altijd voor je klaar.

Geweldig

Jan Klooster,
3-12-2018

Een hele fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen en voor ouderen

Een aanrader voor jong en oud!

Nienke Dijkstra-Dijkstra,
17-9-2018

Zodra wij als gezin de camping op komen rijden, voelt het als thuiskomen!

Mijn man en ik hebben elkaar ontmoet op deze camping, wij hebben als stel en als gezin al heel wat verblijven hier doorgebracht.

Wij houden van het kleinschalige, het gemoedelijke, de rust en ontspanning. De sanitaire voorzieningen zijn fantastisch, een schone douche en toilet. De campeerplaatsen zijn ruim opgezet, waardoor je privacy hebt. Geen scheerlijnen van de buurman in je tent. Erg prettig.

Onze kinderen zijn jonge pubers en gaan nog steeds met plezier naar deze camping. Het entertainment voelen ze zich inmiddels te oud voor, maar ze vermaken zich prima met (gemaakte) vriendjes op de camping.

Op deze camping hebben ze 1 snackbar en die is prima. Voor restaurants kun je uitstekend terecht in de nabijgelegen dorpjes Dwingeloo en Beilen. De Meistershof is een camping waar je komt voor rust en ontspanning! Wij zijn vaste klant van deze heerlijke camping.

Een geweldig goede camping

Anske Dijkstra,
16-9-2018

De Meistershof is een prachtig gelegen camping midden in het schilderachtige Drenthe. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping is voorzien van prachtig sanitair. Ook gaat men hier zeer bewust om met het milieu en de natuur. Er is speelgelegenheid volop voor de kinderen en kleinkinderen. Tevens organiseren ze vele activiteiten in en om de camping. In het winkeltje wordt je broodje 's morgens vers gebakken en 's avond kun je een frietje halen in de snackbar. Als winnaar van de ballonvaart ter viering van hun 60 jarig bestaan resten mij geen minpunten. Vooral doorgaan zo

Prachtige camping in een mooie omgeving.

Fam de Leeuw,
2-9-2018

Inmiddels zijn we 13 x op de Meistershof geweest met opgroeiende kinderen.

Het geeft ons ieder jaar weer een gevoel van thuis komen als we in Lheebroek aankomen. Hier is nog rust en gemoedelijkheid. Ruimte genoeg rond je tent om heerlijk te kunnen genieten. De camping is voor ons van alle gemakken voorzien zoals: een groot en bovenal zeer schoon toilet gebouw, ruime afwasplaatsen,veel speelgelegenheid voor de kleinere kinderen en een mooi verzorgd sportveld voor de oudere jeugd, warme broodjes en een snackbar.

De omgeving biedt veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen .

Assen en Groningen liggen op een redelijke afstand van de camping om een dagje te gaan winkelen. Ook voor de oudere jeugd is er een mooi buiten zwembad in Dwingeloo en in Assen een prachtig subtropisch zwembad. Ik hoop dat er meer mensen jullie camping zullen bezoeken. We hebben er ook dit jaar weer van genoten bij jullie.

Fantastische camping met fijne eigenaars.

Lydia van Galen,
26-8-2018

Prachtige camping, super onderhouden, ruime plekken, voor ieder wat wils: van een mooie ruime plek om eenvoudig te kamperen tot zelfs plaatsen met eigen sanitair! En ook prima blokhutten, met de basics goed voorzien: 4 bedden, met matras en kussen, eettafel, kooktoestel en waterkoker. Heel fijne eigenaars. Denken met de klant mee en zijn zeer vriendelijk. Ik kom er nu al 3 jaar voor een weekendje nazeisoen. Het sanitair is echt een beleving: prachtig ecologisch gebouw, superruim opgezet en superschoon. Toiletruimte, apart van doucheruimte, voorzien van toiletpapier, handzeep en handdoek.

Douchen met behulp van “te goed”-kaart. Je betaalt dus voor exact zolang als je doucht, met gebruik van zonneboiler water!

En de omgeving is natuurlijk prachtig: het Dwingelderveld. Prachtig fietsen. Zwembad “de Bonte Wever” in Assen ook een aanrader, op 22 km afstand, uitermate geschikt voor een regenachtige dag.

Theo en Alida,
13-8-2018

Dit jaar voor de 2de keer voorseizoensplaats gehad is on prima bevallen volgend jaar seizoenplaats besproken ruime plaatsen schoon sanitair prachtige mooie gebouw mooi omgeving om te fietsen echt een aanrader

Af en toe gaan we nog even terug om een kijkje te nemen

Fraaie camping, een aanrader

Corrie Post,
11-8-2018

Camping heeft mooie grote plaatsen in een parkachtige ongeving.

Zeer mooie fiets omgeving.

Camping verdient een hogere bezettingsgraad mede door de inzet

van de beheerders.

Prachtige camping en mooi gelegen. Ook erg mooi sanitair en schoon. Het is alleen erg jammer dat bij aankomst blijkt dat de vooraf doorgegeven, en gedeeltelijk betaalde, prijs onjuist is en opeens verhoogd wordt. We hebben aangegeven dat we dit erg vervelend vonden, maar er viel niet over te praten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Meistershof in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Meistershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.