Bed and Breakfast Het Franse Hart

9,6

41 reviews over Bed and Breakfast Het Franse Hart in het Nederlands

Herhalingvatbaar

Jeroen, 10-5-2018

Goede gastvrijheid, aardig personeel en soms hier en daar stof

Geweldig

Wilma, 27-11-2017

Een sfeervol B &B met een hele lieve en zorgzame gastvrouw die voor een super ontbijt en een goed diner zorgt op verzoek .

Het bed verkopen ze helaas niet, beter dan thuis !

En alles schoon en fris .

Zalig adres!

Martin en Nicolle Bouwmeeste, 18-6-2017

Prima kamers / badkamers. Zeer schoon. Heerlijk ruim ontbijt, elke ochtend anders.

Ook mogelijkheid om ' s avonds mee te eten. Een aanrader!

Maar boven alles: Lucy, een op en top gastvrouw. Een dikke 10!

Een grote aanrader!

Twee van de vier van Breda😀, 29-4-2017

Een bijzonder gastvrij verblijf, voortreffelijk en compleet voor ons gekookt, lekker ontbijt en de 2e avond van ons verblijf ook nog gebracht en gehaald naar een voortreffelijk restaurant "onder de eiken", een heel geslaagd weekend, heel veel dank Lucy en Lex!

heerlijk ontspannen!

Catie, 28-3-2017

Een fijn adres om er even lekker tussen uit te zijn! Een goede gastvrouw die een heerlijk ontbijt klaarmaakt! Veel leuke dingen te zien en te doen in deze omgeving!

Geweldig!

Peter, 20-8-2016

Geweldige locatie en fantastische eigenaren. Ook het eten is een aanrader!

Uitstekend verblijf.

Familie Boll, Franeker., 8-8-2016

Prima kamer, geweldige gastvrouw, prima verzorging, uitstekende accommodatie.

Het was geweldig!

Joke, 20-5-2016

Gastvrij, heerlijk groot bed, lekker eten, mooie omgeving!

Toplocatie voor liefhebbers van rust en natuur.

Jan en Hanny Sprangers, 16-5-2016

Als echte B&B liefhebber is het een must om deze locatie te bezoeken. Een zeer warm onthaal en het ontbreekt je aan niets. Heerlijk ontbijt en desgewenst verzorgt Lucy een geweldig diner. Een toplocatie tussen 2 prachtige natuurgebieden voor wandelen en fietsen. Ideaal voor 2 of 4 personen. Als je van aanspraak houd en een goed gesprek met de bewoners dan is dit een toplocatie. Alles klopt tot in detail.

Tot de volgende keer!

Familie de Jong, 4-5-2016

Tweede keer dat we hier verbleven en wat ons betreft gaan we graag nog vaak terug! Wat een heerlijk warme ontvangst en alles perfect geregeld. Geen enkel momentje teleurgesteld, wat bij een tweede bezoek aan dezelfde locatie nog wel eens kan gebeuren. Maar niet hier. Dit was de perfecte combinatie van herkenbaarheid en vertrouwdheid en toch nog weer verrassingen!

We zijn zonder kinderen geweest en daar is deze accommodatie eigenlijk ook het meest geschikt voor. De 4 voor kindvriendelijkheid is dan ook niet negatief bedoeld; zonder twijfel waren de kinderen hier ook met open armen ontvangen ;-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Franse Hart in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Franse Hart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Franse Hart scoort een 9.58 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: