Bed and Breakfast Het Bonte Paard

2 reviews over Bed and Breakfast Het Bonte Paard in het Nederlands

Redelijk

MG
16-5-2018

Wij hadden de groepsaccomodatie gehuurd. Toen wij er nog in zaten werd er al schoongemaakt voor nieuwe gasten. Wij hadden de accomodatie gewoon nog gehuurd! Zeer onduidelijke communicatie. Er werd een paar keer sorry gezegd maar kwam niet erg over, toezeggen weg te blijven maar vervolgens gewoon eigen plan trekken. Teleurgesteld en geen aanrader.

Rust en ruimte

Henk
13-10-2013

We hebben deze acco bezocht met een groep van 7 gezinnen. De boerderij ligt heerlijk rustig gelegen in het Drentse landschap. En rond de acco heb je alle ruimte. Hier en daar oogt het nog wel als een kleine bouwplaats, maar dat betreft nieuwe ruimtes naast het hoofdverblijf.

De boerderij kent meerdere losse slaapkamers. Sommige met eigen badkamer/toilet. Andere met een gezamenlijke. Verder beschikt de boerderij over een mooie grote keuken, voorzien van alle servies en kookgerei.

Buiten is er een trampoline en speeltuintje. Achter de boerderij staan paarden in de wei.

We hebben erg genoten hier met z'n allen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Bonte Paard in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Bonte Paard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Bonte Paard scoort een 6.44 uit 10 op basis van 2 reviews.