Vakantiehuis
Weer vandaag22°
9,9

17 reviews over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Lange Weide in het Nederlands

Waanzinnig, luxe, vrijheid, relax en nog veel meer

Carolien Kinnegim Groot
1-7-2018

Waanzinnig mooie plek, hele lieve mensen met een warm welkom. De pizza avond was een zeer groot succes zeker voor ons zoontje van vijf hij mocht de pizza zelf samen stellen en met afloop mochten alle kinderen bij het kampvuur marsmellows roosteren. Heerlijk relax de kinderen worden de hele dag vermaakt met de beestjes voeren paardrijden en dat alles bij de prijs in echt een top vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Wat een fantastische vakantie!

Familie De Graaf
21-7-2015

Wat was het genieten afgelopen week bij De Lange Weide! Niet alleen de kinderen hebben intens genoten, maar ook de volwassenen. De tenten staan rondom een leuke en gezellige speelweide. Onze tent had uitzicht op de weide van de paarden en koeien. Echt leuk! De kinderen konden de hele week zelfstandig spelen. Ze renden de hele dag van hot naar her: van de trampoline naar de konijnen, van de kippen naar de koeien, van het varken naar de geiten en van de ezels naar de pony's. Vooral het borstelen van pony Jelle was favoriet. Helemaal fantastisch was het elke dag mogen rijden op de pony's. Het ontbijt is ook een aanrader. Boer Rik en boerin Marian zijn heel gastvrij. We gaan volgend jaar zeker weer en dan nog langer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Oplaadpunt zonder stroom

Ingrid de Lang
27-10-2014

Al 10 jaar boeken wij onze vakantie bij Het Betere Boerenbed in Dwingeloo de Lange Weide van Rik en Marian .Het is daar geweldig voor jong en oud de jongste kinderen van ons gingen in de luier mee en staan nu met een mascara roller in de hand. Je komt er tot rust en voor de kinderen is het een walhalla aan speel gebeuren. Rik en Marian hebben hun Ziel en zaligheid in Het Betere Boerenbed en dat kun je duidelijk zien niets is ze teveel.Elk jaar komt er weer iets bij om het verblijf nog beter te maken zoals sinds 2 jaar geleden zijn de Heeren Boeren Tenten erbij gekomen deze heeft een tub ,douce en een luifel aan de tent .Mensen dit is echt de moeite waard om een keer te proberen bij ons is het een verslaving geworden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek en enorme gastvrijheid

Frans Derksen
6-5-2014

De titel zegt al genoeg, alles kan op deze locatie. Het ontbijt is beter dan in een 5 sterren hotel, dit als voorbeeld. De gastvrijheid van zowel Marian als Rik is ongekend.

Gereisd Met vrienden in Fri May 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek

Fam de Graaf
17-9-2013

Prachtige tenten super leuk ingericht een ware belevenis,boer en boerin zijn toppers, dit weekend was een groot feest, dit moet je beleven. Zoveel gastvrijheid kom je niet vaak tegen. Een zeer goed ontbijt alles lekker vers en goed verzorgt Hartelijk dank. Fam. De Graaf

Gereisd Met vrienden in september 2013

De Lange Weide

Jolijda van der velden
17-9-2013

Geweldige weekend gehad met de gehele familie,ondanks het mindere weer. Ontbijt twee maal mee geboekt,deze was zeer goed verzorgd. ook het soep koken in de natuur was zeer leuk om te doen boer Rik en boerin Marian waren geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in september 2013

Geweldig!

Martine
16-9-2013

Wij zijn afgelopen weekend met de hele familie geweest! 4 tenten gehuurd en het was super! S'avonds heerlijk in de hottub! En wat leuk dat je voor alles moet stoken met hout! Echt terug in de tijd! De eigenaren zijn ook Super mensen! Het ontbijt hadden wij in de algemene ruimte en wat deed ze haar best hiervoor! Kan niet anders zeggen dit moet je een keer doen! S'avonds mochten we deze ruimte ook gebruiken voor de bbq, en ze kwamen er zelf ook even gezellig bij zitten! Ook al was t niet heel mooi weer wij hebben een ontzettend leuk/gezellig weekend gehad!!

Gereisd Met vrienden in september 2013

Hartstikke mooi, voor ons niet snel nog een keer!

Liqueje
9-9-2013

De meeste tenten staan top, echter wij hadden qua locatie helaas de minste, tussen parkeerplaats en het kijkgras in. Waar een enorme poel water stond en dus muggen!

Maar als het mooi weer is, is het te doen, wij zijn geen k(r)ampeerders! Maar wij hadden ons even verkeken op de prive douche! Die wordt ook op hout gestookt & dat duurt ca een uur voordat je kan douchen! En blijven stoken ;-)Dat hebben we ook vooral gedaan stoken met hout, zowel houtkachel binnen voor warmwater, koffie en stoofpotje. De hottub! De douche en voor de killere avond ook de Bakbque.

Voor kinderen is het geweldig! Ravotten en dieren en hulp Anne is een buitengewone topper met de kids!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Top vakantie

erik pasterkamp
23-3-2012

Rik en Marjan bedankt, het was weer fantastisch, hele familie genoten en het paardrijden was ook een hit bij de tieners,

groeten, fam Kok

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Wat een topper!!

Fam. Wijnker
29-8-2011

Heerlijk, de rust, en toch voldoende te doen voor dekinderen. Skelteren, pony rijden, fikkie stoken, het was een hele gezellige vakantie. zeker de moeite waard! Kijk ook naar de foto's.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Lange Weide in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Lange Weide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Lange Weide