Bed and Breakfast Geuchies

Met vrienden

Gastvrij en vrij

Hans
30-10-2017

In het appartement is volgens mij aan alles gedacht. Tenminste, ik heb niks gezocht wat wel nodig was. Veel ruimte en heerlijk de mogelijkheid om je eigen eten te maken. Het brood van het ontbijt stond 's morgens voor de deur, voor beleg ed was een ruime keuze voorhanden, van alles was veel in de kast/koelkast.

Hier herken je wel weer wat stilte is, ik heb 's morgens geen enkel geluid gehoord, heerlijk.

Op loopafstand vind je een supermarkt, prima bakker en veel andere winkels. En de andere kant uit de prachtige bossen en heide van het Dwingelderveld, waarin ook een heerlijke Bospub, heel gezellig en heerlijk eten.

Bij aankomst wordt je door Emmie heel hartelijk ontvangen en bij vertrek kun je het geld achterlaten. Vol vertrouwen!

Ik ga zeker nog vaker terug.

Niet weer!

Gerard
19-4-2016

Dit is in mijn ogen geen B&B, meer een brood service, in een appartement. Je moet je eigen ontbijt maken en ook de vaat doen????? Heb al eerder in een B&B in appartement gezeten, maar s' morgens werd het ontbijt voor je klaar gezet in het appartement.

Brood lag s' avonds om 11.00 uur al in de brievenbus buiten, voor de volgende ochtend.

Beleg en zoet en drinken voldoende, houd goed de datum in de gaten, we hadden veel dingen die over datum waren. Alles staat voor 4 dagen in de koelkast.(ook beleg, op schaal)

Geen schoon appartement en slechte bedden. Douche maar één stand....verschrikkelijk heet!!!

Logeer altijd in een B&B, maar nog nooit zoiets gehad.

Vaker in Dwingeloo met zijn tweeën overnacht in een B&B en dan zijn er betere adressen.

super schattig en leuk huisje!

spapen
3-8-2012

wij vonden het een heeeel leuk en gezellig huisje.. niks mis met de inrichting.. je bent tenslotte niet thuis dus ieder zijn ding.. maar gewoon een hele gezellige blokhut uitstraling.. idd sommige dingen die op tafel stonden waren over de datum maar er was toch nog genoeg andere keus.!!

ik vind het echt een aanrader voor mensen die een keer in de richting van dwingeloo willen zitten..

dit is niet wat je onder B&B verstaat

Conny
8-12-2011

In Dwingeloo aan een doorgaande weg. Wel vriendelijk ontvangen niet vriendelijk vertrokken. Sleutel moesten we maar door de brievenbus gooien. Grote ruimte. Ontbijt spullen als hagelslag roombotercupjes, jamcupjes (over datum) stonden in een houten bak op de eettafel en vervolgens in de volle zon die door het dakraam scheen. Ik hoefde die boter niet meer. De inrichting is oud. Bank kon je niet op zitten omdat hij helemaal doorgezakt was. Zeer stoffig allemaal en niet schoon. Pakjes drinken in de koelkast die al een tijd over datum was Bha. De wastafel in de badkamer is alleen voor je handen. Tandenpoetsen gaat moeilijk omdat hij te klein is. Buiten een picknick bank met een grote bak met sigarettenpeuken erin en staat op een plek waar nooit zon komt, erg ongezellig bovendien. Ze bakt wel in de nacht vers brood, dat is wel lekker en vleeswaren en kaas staan al klaar in de koelkast als je aankomt. Wij gaan er zeker niet meer heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Geuchies in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Geuchies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.