Hotel Fletcher Landhotel De Borken

Kleine hotelsWeer vandaag7°1°
Hotel Fletcher Landhotel De Borken
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel De Borken voor je op een rij gezet:

1614 reviews over Hotel Fletcher Landhotel De Borken in het Nederlands

Voor 1 keer prima.

Karin
20-5-2018

Erg gedateerd en hard toe aan renovatie. Ook de buitenboel is hard aan schoonmaak en een opknapbeurt toe.

Onze kamer had smerige vloerbedekking, kapotte gordijnen en geen verduistering. De bedden waren schoon en goed. Badkamer netjes en schoon.

Personeel vriendelijk en het eten was prima.

Nooit meer

J.Schnaar
18-4-2018

De buitenkant van het hotel ziet er prima uit.Kom je binnen dan slaat de schrik toe.Erg gedateerde inrichting.De kamer was onprettig.Zachte bedden met een kuil en plastick onderhoezen.Buiten was een terrasje dat slecht onderhouden was en uitkeek op verwaarloosde deuren met afbladderend verf. Je voelt je niet op vakantie in zo,n zooitje.Eten was zeer matig. Vriendelijke ober.

En weer was het mis

RH van Es
21-3-2018

Fletcher: iedere keer een teleurstelling. Landhotel de Borken ziet er van buiten leuk uit, maar zodra je binnen komt is het al anders. Onze kamer aan de achterzijde was zeer ruim en de badkamer was keurig met een nette inloopdouche zonder beschadiging of schimmels. Het terrasje met de overkapping was verrot en kapot en de kozijnen hebben in jaren geen verf gezien. Zwembad is ander gebouw en dus moet je lopen over de parking (in de zwempak?)Dit mag in NL geen 4 sterren zijn! We hebben er uiteindelijk ook 's avonds gegeten en dat was dus weer een aanfluiting: het vispotje was watering, snotterig en koud. De kelner vond dit zo erg dat het allemaal terug ging en we het gehele avondeten niet hoefden te betalen. Vriendelijk maar ook dit is een echt goed restaurant niet waardig. Ontbijt was naar behoren. Kortom een goed hotel om te overnachten maar zoek de rest elders

Landelijke sfeer, schitterende locatie, maar ook centraal gelegen voor wie de provincie Drenthe wil verkennen. Schone kamers met schone comfortabele bedden en een schone badkamer, en met een eigen terras in plaats van een balkon. Prima ontbijtservice, vriendelijk personeel, goede voorzieningen. Een perfect hotel voor een "weekje of een paar dagen er tussen uit".

Geen 4 sterren

HW
16-3-2018

Het hotel oogt aan de voorzijde zeer vriendelijk. Lopend naar de receptie ontstaat een ander beeld. De buitenkant van het hotel is absoluut aan een onderhouds/renovatiebeurt toe. Het houtwerk aan de buitenzijde ziet er gemiddeld verwaarloosd uit, de daken van de gebouwen waarin de kamers liggen zijn bedekt met Eternit platen en zitten vol mos. De kamer die wij hadden was gedateerd (met name het sanitair) maar was wel schoon. De bedden zijn prima en wij hebben er heerlijk geslapen. Wij hadden aan de achterzijde een kamer met terrasje dat wel even schoongemaakt had kunnen worden. De ontbijtzaal is behoorlijk gedateerd. Het ontbijt was prima. Het restaurant, in bistroachtige sfeer, was niet ongezellig maar behoeft ook enig onderhoud. Het avondeten was voor ons van snackbarniveau. Positief van de Borken is dat het er hondvriendelijk is. Ons hondje heeft genoten. Al met al hebben wij er prettig overnacht met een prima ontbijt en matig diner.

Gaan we zeker nog eens terug!!

Hannie
3-3-2018

Gezellig Hotel,mooie ligging,rustig,landelijk,fijn dat de auto vlakbij de kamer geparkeerd kon worden,ruime en rustige kamer en wat een uitzicht! Het eten...top!We zijn verwend,zowel met het ontbijt als tijdens het diner.Kortom,voor herhaling vatbaar een weekendje bij deze vriendelijke mensen.

Mw.Visser
16-2-2018

Heerlijk, zeer landelijk hotel Rustig gelegen met uitzicht op de landerijen.

Mooi zwembad met whirlpool en sauna.Sfeervol restaurant met open haard.

Gezellige grote kamer met mooie badkamer. Alles netjes schoon.

Gezellig en eenvoudig hotel.

Robert van de Graaf
14-12-2017

Plezierige ontvangst bij de receptie, er is geen lift, de kamer is niet al te groot, een kleine douche, goeie bedden, schoon, helaas enkel glas, dus best wel koud in de kamer, gezellig restaurant met open haard, het diner was perfect, het ontbijt was goed en ruim voldoende, de omgeving is prachtig.

Voor herhaling vatbaar.

zorgeloos

johan van schaik
2-12-2017

Een hotel zoals dat bij Drenthe past Schone en ruime kamers met eigen terras, prima ontbijtservice, desgewenst een goed diner ter plekke, en vervolgens een lekkere "kletsopenhaard" waar je met anderen je koffie en ervaringen deelt. Vriendelijk personeel. Kortom: Als je niet valt over een niet helemaal weggepoetst vlekje in de vloerbedekking kun je daar heerlijk verblijven.

Prima voor elkaar

Jantje de Vries
12-11-2017

Sfeervol hotel, mooie kamer met ruim uitzicht en terras.

Uitgebreidt ontbijt.

Heerlijk diner.

Ook het zwembad en de Sauna waren een prettige aanvulling.

Vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel De Borken in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel De Borken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.