8,1 en 4 sterren is niet meer actueel

Review geschreven door Dhr Scheurwater

8,1 en 4 sterren is niet meer actueel

Dhr Scheurwater
9-7-2018

Erg gedateerd en het onderhoud laat sterk te wensen over. De afgelopen 10 jaar ben ik hier meerdere keren geweest. Toen het nog een familie hotel was voelde je de passie. Nu is het een zakelijk gerund hotel waar zoveel mogelijk bespaart wordt. De prijs tijdens het TT weekend is inmiddels buitenproportioneel. Hopelijk wordt het geld volledig geherinvesteerd in het onderhoud van de acoomodatie, investeren in meer personeel en het updaten van de kamers.

Aan het personeel wat er nu is ligt het niet, die lopen de benen uit hun lijf. De omgeving verdient ook meer zorg voor deze accommodatie van Fletcher.