Bed and Breakfast Eemsterhof

BedAndBreakfastWeer vandaag24°16°
Bed and Breakfast Eemsterhof
9,8

3 reviews over Bed and Breakfast Eemsterhof in het Nederlands

Heerlijk genieten in een sfeervolle ambiance.

Martin en Tineke
20-9-2016

De ontvangst is warm en liefdevol door Renate en Rob. De gehele B & B is heel sfeervol. De kamers, "wij hebben gekozen voor de Franse kamer" zijn prachtig. De bedden fantastisch met mooi beddengoed. Op de kamer is heerlijke vloerverwarming. Onze inloopdouche was heerlijk warm met een krachtige straal. Elke hoekje straalt sfeer uit. Vanuit de kamer via openslaande deuren kan je in je eigen tuintje genieten van de absolute stilte. Het is een verademing. 's-avonds de luiken dicht voor de ramen en je slaapt als een roos. Het ontbijt is heerlijk, vers gebakken broodjes, zelf gemaakte jammetjes, pure en eerlijke producten het was echt even er helemaal uit. We gaan zeker terug om ook gebruik te maken van de sauna en de open haard.

Super!

Alain & Ynske
22-8-2015

Het heet tegenwoordig Eemsterhof. Zalige rust in volle natuur, mooie kamers, héérlijk ontbijt, hartelijke eigenaars. Kortom, wil je genieten van rust in een 5 sterren omgeving dan moet je hier zijn ;)

Geweldig!

Thom en Irma
21-7-2014

Prachtige kamers, heerlijk ontbijt, zeer rustig gelegen, wakker gemaakt worden door de vogels, enthousiaste eigenaren die je warm verwelkomen.....kortom een plek waar je zeker terugkomt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Eemsterhof in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Eemsterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Eemsterhof scoort een 9.75 uit 10 op basis van 3 reviews.