Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Ster van Dwingeloo voor je op een rij gezet:

32 reviews over Bed and Breakfast De Ster van Dwingeloo in het Nederlands

Het verblijf was uitstekend!

Mw. Hermans
12-6-2019

fantastisch bed and breakfast, zeer gastvrij, goed ontbijt, ruime kamers. Bovendien zijn honden ook welkom!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Hoek
6-4-2019

De gasten zijn echt gast hier. Veel aandacht zodat je het naar je zin hebt. Hele dag thee en koffie wanneer jij trek hebt.

Fantastische ervaring, echt om eens terug te komen

Anna de Weert
1-12-2018

We hadden 5 nachten een Sterrenstudio. Een dakraam om ‘s nachts naar de sterren te kijken. Een heel smaakvol en heel praktisch ingerichte kamer, ruim, warm, schoon. De gastvrouw en heer zijn heel behulpzaam en kennen elke interessante plek om te bezoeken.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voordeeluitjes.nl

Heel plezierige plek waar je echt tot rust komt.

Tilly
2-4-2018

Zeer vriendelijke en gastvrije mensen, prima ontbijt, lekkere koffie en vooral: rust!

Gereisd Alleenreizend in april 2018

Keurig!

Martine
26-7-2017

Omdat ik ging emigreren en een nacht moest overbruggen heb ik een eenpersoonkamer in Het Rustige Heuveltje geboekt.

Dit bed en breakfast richt zich op de iets oudere bezoeker maar ook de jongere bezoeker kan hier prima overnachten. Het meubilair van de kamer is niet hypermodern maar de kamer is wel van alle benodigdheden voorzien. Zo is er voldoende ruimte om je kleding op te hangen, het matras ligt prima en er is een tv aanwezig. Ook was de kamer en vooral de badkamer erg schoon. Het ontbijt gaf voldoende keuze; broodjes, yoghurt, beleg, eieren etc. en smaakte goed.

Daarnaast verdient de gastvrouw echt een dikke pluim! Ik kreeg een dag later zelfs een smsje waarin de eigenaresse aangaf dat ze hoopte dat ik veilig aangekomen was en dat ze me veel succes wenst.

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

Gewoon goede overnachting en service

Jeannet
23-10-2016

Ontzettend enthousiaste eigenaren, servicegericht, en dat terwijl ze het al 20 jaar doen, petje af! Je moet hier niet willen overnachten voor het design of voor de ambiance, want het is allemaal nogal basic.

Gereisd Met partner in oktober 2016

super

jan
28-9-2016

Alles was super.Zeer rustige ligging. Op korte loopafstand van de prachtige Brink met daaraan restaurants waar je heerlijk kunt eten en drinken.Mooie achtertuin met zitgelegenheden en uitzicht op landerijen.Bijzonder uitgebreid ontbijt tegen een aantrekkelijke prijs.(€ 5,= p.p.) De gehele dag onbeperkt gratis koffie/thee/chocolademelk. Zeer vriendelijke ontvangst.

Geweldig wat een rust

Marina en Wil Kivits
10-9-2016

Leuke eigenaars, ik wilde graag lezen op de kamer, maar had te weinig licht. Zonder dat ik erom vroeg zei de eigenaresse dan zetten we er toch een extra leeslamp neer. Ook het eten en drinken was niets op aan te merken. Een fijne tuin met een heel mooi uitzicht. De kamer en de badkamer waren ook heel goed en schoon. We hebben gebruik gemaakt van de elektrische fietsen van het b.b. Heel goeie fietsen zeker zo goed als dat we thuis hebben. Een aanrader om hier te verblijven. Er liggen genoeg foldertjes om te zien wat er in de omgeving te doen is. Fijn in het centrum, dus vlak bij restaurants, kun je te voet naar toe.

Gereisd Met partner in september 2016

Fantastisch om hier te mogen zijn.

B.Rozendom-Fokkert
5-9-2016

Dicht bij het dorp,Heel vriendelijke eigenaren,prima kamers, goed ontbijt,fijne tuinen mooie fiets omgeving,ik kan geen minpunten bedenken,Mijn nichtje en ik hadden een heerlijke midweek,zeker voor herhaling vatbaar. Alle lof voor Arina en Marco. Fijn om hier te mogen zijn voor een redelijke prijs

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

wij kunnen dit [email protected] ieder aanbevelen: super!

Remke van der Heide
29-8-2016

Zeer aardige mensen, prima verzorgd, gezellig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Ster van Dwingeloo in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Ster van Dwingeloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.