Bed and Breakfast De Ster van Dwingeloo

Nederland, Drenthe, Dwingeloo

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor De Ster van Dwingeloo voor je op een rij gezet:

36 reviews over Bed and Breakfast De Ster van Dwingeloo

• 10Mw. Hermans12-06-2019

Het verblijf was uitstekend!

fantastisch bed and breakfast, zeer gastvrij, goed ontbijt, ruime kamers. Bovendien zijn honden ook welkom!

• 10Hoek06-04-2019

De gasten zijn echt gast hier. Veel aandacht zodat je het naar je zin hebt. Hele dag thee en koffie wanneer jij trek hebt.

• 2018
    10Anna de Weert01-12-2018

Fantastische ervaring, echt om eens terug te komen

We hadden 5 nachten een Sterrenstudio. Een dakraam om ‘s nachts naar de sterren te kijken. Een heel smaakvol en heel praktisch ingerichte kamer, ruim, warm, schoon. De gastvrouw en heer zijn heel behulpzaam en kennen elke interessante plek om te bezoeken.

• 9Tilly02-04-2018

Heel plezierige plek waar je echt tot rust komt.

Zeer vriendelijke en gastvrije mensen, prima ontbijt, lekkere koffie en vooral: rust!

• 2017
    9Martine26-07-2017

Keurig!

Omdat ik ging emigreren en een nacht moest overbruggen heb ik een eenpersoonkamer in Het Rustige Heuveltje geboekt.

Dit bed en breakfast richt zich op de iets oudere bezoeker maar ook de jongere bezoeker kan hier prima overnachten. Het meubilair van de kamer is niet hypermodern maar de kamer is wel van alle benodigdheden voorzien. Zo is er voldoende ruimte om je kleding op te hangen, het matras ligt prima en er is een tv aanwezig. Ook was de kamer en vooral de badkamer erg schoon. Het ontbijt gaf voldoende keuze; broodjes, yoghurt, beleg, eieren etc. en smaakte goed.

Daarnaast verdient de gastvrouw echt een dikke pluim! Ik kreeg een dag later zelfs een smsje waarin de eigenaresse aangaf dat ze hoopte dat ik veilig aangekomen was en dat ze me veel succes wenst.

• Oude reviews

8Jeannet23-10-2016

Gewoon goede overnachting en service

Ontzettend enthousiaste eigenaren, servicegericht, en dat terwijl ze het al 20 jaar doen, petje af! Je moet hier niet willen overnachten voor het design of voor de ambiance, want het is allemaal nogal basic.

• 9jan28-09-2016

super

Alles was super.Zeer rustige ligging. Op korte loopafstand van de prachtige Brink met daaraan restaurants waar je heerlijk kunt eten en drinken.Mooie achtertuin met zitgelegenheden en uitzicht op landerijen.Bijzonder uitgebreid ontbijt tegen een aantrekkelijke prijs.(€ 5,= p.p.) De gehele dag onbeperkt gratis koffie/thee/chocolademelk. Zeer vriendelijke ontvangst.

• 9Marina en Wil Kivits10-09-2016

Geweldig wat een rust

Leuke eigenaars, ik wilde graag lezen op de kamer, maar had te weinig licht. Zonder dat ik erom vroeg zei de eigenaresse dan zetten we er toch een extra leeslamp neer. Ook het eten en drinken was niets op aan te merken. Een fijne tuin met een heel mooi uitzicht. De kamer en de badkamer waren ook heel goed en schoon. We hebben gebruik gemaakt van de elektrische fietsen van het b.b. Heel goeie fietsen zeker zo goed als dat we thuis hebben. Een aanrader om hier te verblijven. Er liggen genoeg foldertjes om te zien wat er in de omgeving te doen is. Fijn in het centrum, dus vlak bij restaurants, kun je te voet naar toe.

• 9B.Rozendom-Fokkert05-09-2016

Fantastisch om hier te mogen zijn.

Dicht bij het dorp,Heel vriendelijke eigenaren,prima kamers, goed ontbijt,fijne tuinen mooie fiets omgeving,ik kan geen minpunten bedenken,Mijn nichtje en ik hadden een heerlijke midweek,zeker voor herhaling vatbaar. Alle lof voor Arina en Marco. Fijn om hier te mogen zijn voor een redelijke prijs

Met vrienden

• 9Remke van der Heide29-08-2016

wij kunnen dit [email protected] ieder aanbevelen: super!

Zeer aardige mensen, prima verzorgd, gezellig.

Met vrienden

5 tips over Bed and Breakfast De Ster van Dwingeloo

• Marco Dekker, 08-02-2019

Dwingeloo ultiem beleven? Natuur en brinkdorp in Drenthe. Slapen onder de Sterren in een prachtige studio ! Beleef de Ruimte, Duisternis en Sterren !!

• Marco Dekker, 04-02-2014

Voor een heerlijk verblijf in alle rust van het nationale park van Drenthe in Dwingeloo

• T. van Eck, 19-05-2015

Gewoon boeken en er lekker op uit gaan met de fiets of te voet. Bij terugkeer met een kop thee of koffie lekker nagenieten in de tuin. Zeker gaan eten bij de Hof van Dwingeloo.

0 vragen over Bed and Breakfast De Ster van Dwingeloo

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken