Vakantiehuis De Nieuwe Smederij

• 9Waardering
  • 9.5Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over De Nieuwe Smederij

• 9Harold en Esmeralda16-07-2011

Een fantastische plek, een aanrader!

Wij hebben in juli ’11 genoten van deze pracht accommodatie. Een keurig, tot in de puntjes verzorgt luxe appartement. Daarnaast een pracht tuin met vijver, inclusief een pracht uitzicht over de landerijen. Naast dit, ook een gastvrije ontvangst met een leuke attentie bij aankomst. Zeker een aanrader, en wij komen dan ook zeker terug. Harold en Esmeralda, uit Helmond.

• 9Olga Koppel en Douwe van der Werf07-04-2011

De Nieuwe Smederij vinden wij een aanrader.

Wij vinden het belangrijk dat een vakantieappartement er verzorgd uitziet en er geen huisdieren worden toegelaten. Op de website van "de Nieuwe Smederij" laten de foto's een aantrekkelijk geheel zien. Daarin zijn wij niet teleurgesteld. Het appartement is ontzettend ruim, schoon en smaakvol ingericht. Op de slaapkamers is voldoende ruimte voor je persoonlijke spullen. De inrichting van het huis is heel smaakvol. Je kan aan de gebruikte kleuren zien dat deze overal bijpassend zijn en dat

hier aandacht aan is besteed. Er is een grote verzameling films op DVD aanwezig en een goed gevulde boekenkast. De keuken

is heel compleet uitgerust, aan alles is gedacht. Geweldig allemaal. Er is een schitterende grote tuin met vijver met aan het eind uitzicht op een korenveld. Je kunt kiezen voor een zitje in

de zon, een zitje in de schaduw, of bij de vijver genieten van de rust. Heel fraai allemaal. De afstand tot het dorp Dwingeloo is niet groot en met de fiets tussen de weilande

Vakantiehuis De Nieuwe Smederij info

Facilities