Hotel De Drift

Hotel De Drift
8,6

36 tips over Hotel De Drift

J.A. van Wijk, 19-7-2015
De siepelmarkt en de vele fietstochten.
Anny en Gert Visee., 25-6-2015
wel zelf föhn mee nemen e.d. d.w.z. shampoo, doucemuts, etc.Bij andere hotels staat vaak veel van die spulletjes, dat is hier niet het geval, niet erg,als je het maar weet!
Gerard Commandeur, 2-6-2015

De uitstekend georganiseerde Wandel-4-daagse van Diever in mei is een prima gelegenheid om de prachtige omgeving van

Diever wandelend te leren kennen. Hotel De Drift ligt op slechts 5 km. van de start.

We hebben een aantal aanbieders voor De Drift voor je op een rij gezet:

Jan en Bets Damen, 29-5-2015
Kamer 7t/m 10 zijn pas vernieuwd en hebben een bad en/of douche met regen douche.
AEM van Es, 27-5-2015
In het HOTEL hebben ze een KAST, met allerlei folders en info!!! En een map met ONTZETTEND veel routes om te wandelen/ en te fietsen.
adrianus horstmans, 24-5-2015

leuke kleine winkels in de omgeving

j.van rijt, 14-5-2015
heel rustig gelegen met veel natuur
Sander, 9-5-2015
Vermeld dat je eet wat de pot schaft tussen 1800 u en 1900 u.
H .Nijenhuis-Jansen, 29-4-2015
Gewoon heel goed. Het natuurgebied bekijken.
Bultema, 18-4-2015
Lekker fietsen in de omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor De Drift voor je op een rij gezet: