Bed and Breakfast Fens Inn

71 reviews over Bed and Breakfast Fens Inn

• 2019
    9Sandra de Bruijn04-05-2019

Hondenwalhalla

Wat een heerlijke, kleurrijke en vrolijke B&B met een uitermate vriendelijke hostess. Voor honden een walhalla, met een eigen hondentuin. Wren onze Border vond het geweldig daar en heeft alle verstopte tennisballen weten te vinden. Het ontbijt kan ik aanraden!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Stella en Renée21-10-2018

Een blijvertje

Weer een overnachting geregeld bij Eddy en Mieke van Fens Inn. Voelt als thuiskomen! Spullen in het huisje gezet en eerst gezellig bij Eddy en Mieke de honden Melvin en Jordy geknuffeld. Lekker even bijgekletst met een heerlijk wijntje erbij! Zeker ook een aanrader voor mensen met honden want die hebben alle ruimte in de geheel omheinde ( grote ) tuin.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Hilde Bril09-09-2018

Geweldig

Volledig zelfstandige ruimte, van alle comfort en gemakken voorzien. Diepe tuin, volledig omheind, waar de honden naar hartelust kunnen rennen en spelen. Zeer goed verzorgd ontbijt en heerlijk uitgebreid diner (bijgeboekt, zelf koken is ook mogelijk). Wij voelden ons verwend!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Wim en Ria18-07-2018

Wij komen beslist terug.

Prima kamer voor 2 personen. Heel erg compleet, incl. handdoeken etc., complete keukeninrichting, etc. Je hoeft alleen je eigen toiletartikelen en kleding mee te nemen. Top. En het ontbijt is absoluut een aanrader. Het is wel prettig als je van honden houdt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Mary01-07-2018

Prima accomodatie!

We wilden er even een paar dagen tussenuit en kozen voor Fens Inn. Een gezellig huisje en waar we vooral heel blij van werden was de geweldig omheinde tuin waar de hondjes heerlijk los konden lopen en spelen. Door Mieke werden we zeer hartelijk ontvangen en zelfs verrast met een heerlijke plak (zelfgebakken) cake. Mieke's honden Melvin en Jordy bleken geweldige speelkameraden te zijn voor onze Bolt. Katy is daar allemaal te oud voor. Ook de tweede dag kregen we iets heerlijks voor bij de koffie, wat zeer werd gewaardeerd. Alles bij elkaar hebben wij genoten van ons verblijf. Het weer viel nogal tegen, maar ja.... daar kan niemand iets aan doen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9S. Duin01-03-2018

Toppertje!

Als we op familiebezoek gaan dan boeken we bij fens- inn. Heerlijke plek voor ons maar ook voor onze hond. Dit keer ook het avondeten laten verzorgen door gastvrouw Mieke. Het was super! We hadden gekozen voor een Indonesische rijsttafel maar in overleg kan er van alles want ze is een goede kokkin. Morgen gaan we weer richting Lisse maar de volgende keer zijn we er weer hoor! Bedankt lieve Eddy en Mieke 😗

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Lida20-07-2017

Wederom zijn wij erg tevreden en heel erg verwend

een heerlijk uitgebreid ontbijt, ook heel lekker een diner gehad, goede tips betreffende de omgeving, voor de honden zijn we een keer naar het bos gegaan waar ze lekker konden zwemmen. Hele vriendelijke gastvrouw en heer, die bereid zijn je van alle informatie te voorzien die je maar hebben wilt en komen soms ook nog met tips aan. Heel behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Petra en Peter25-03-2017

Onze logeepartij van 2 maanden is prima bevallen

Mieke en Eddy bijzonder gastvrij. Niets is teveel. Mieke kan geweldig koken en bakken. Er wordt een stap vooruit gedacht bij de verzorging van de gasten. Een aanrader voor ieder die wel of geen huisdier heeft.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Fred en Partner31-08-2016

super schoon/vriendelijk en gastvrij niets teveel

Geweldig goed ontbijd alles vers. ..en dan het diner wat gekookt is... .geweldig. Aanrader

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Blaauw A21-08-2016

fantastiche

Heel voordelig en honden zijn er welkom een pluspunt voor ons . het eten is er heerlijk de gastvrijheid is uitstekend. De rust die er is geweldig , en in de omgeving is er veel te doen. Zeer goede restaurant's in de buurt 10 min uit de buurt van goede wegen die snel gangbaar zijn. Ben er goed tot mijn rust gekomen en een leuke omgang met verhuurder.

Gereisd met partner in maart 2016

10 tips over Bed and Breakfast Fens Inn

• Ginny Amade, 29-05-2014

wij houden van rust ,en veel fietsen,en naar het bos voor de hond.dus tips extra hebben wij niet,het is daar prima vertoeven.

• Marieke en Albert, 09-06-2013

Boomkroonpad, dieren park Emmen, stoomspoorlijn STAR, veenmuseum Bargecompascuum, werf van Papenburg, speeltuin Drouwenerzand.

• Winston en Marianna, 16-08-2014

De beschikking over een auto is aanbevolen

2 vragen over Bed and Breakfast Fens Inn

• M. van Vaalen, 06-01-2019

overnachting 23 aug

wij zouden graag op 24 aug een overnachting willen boeken kan dit ook met 4 personen groetjes margo van vaalen

• edrost, 06-08-2013

bed en break

wij willen graag een paar dagen in week 35 komen. ouders met een king van 7 jaar kan dat + een hond wat kost dat voor twee nachten.

edrost, 06-08-2013

een paar dagen in week 35 ouders met kind van 7 jaar + hond wat kost dat twee nachten!!

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV