Bed and Breakfast Fens Inn

70 reviews over Bed and Breakfast Fens Inn in het Nederlands

Een blijvertje

Stella en Renée,
21-10-2018

Weer een overnachting geregeld bij Eddy en Mieke van Fens Inn.

Voelt als thuiskomen! Spullen in het huisje gezet en eerst gezellig bij Eddy en Mieke de honden Melvin en Jordy geknuffeld.

Lekker even bijgekletst met een heerlijk wijntje erbij!

Zeker ook een aanrader voor mensen met honden want die hebben alle ruimte in de geheel omheinde ( grote ) tuin.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig

Hilde Bril,
9-9-2018

Volledig zelfstandige ruimte, van alle comfort en gemakken voorzien. Diepe tuin, volledig omheind, waar de honden naar hartelust kunnen rennen en spelen. Zeer goed verzorgd ontbijt en heerlijk uitgebreid diner (bijgeboekt, zelf koken is ook mogelijk).

Wij voelden ons verwend!

Gereisd met partner in augustus 2018

Wij komen beslist terug.

Wim en Ria,
18-7-2018

Prima kamer voor 2 personen. Heel erg compleet, incl. handdoeken etc., complete keukeninrichting, etc. Je hoeft alleen je eigen toiletartikelen en kleding mee te nemen. Top. En het ontbijt is absoluut een aanrader.

Het is wel prettig als je van honden houdt.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima accomodatie!

Mary,
1-7-2018

We wilden er even een paar dagen tussenuit en kozen voor Fens Inn. Een gezellig huisje en waar we vooral heel blij van werden was de geweldig omheinde tuin waar de hondjes heerlijk los konden lopen en spelen. Door Mieke werden we zeer hartelijk ontvangen en zelfs verrast met een heerlijke plak (zelfgebakken) cake. Mieke's honden Melvin en Jordy bleken geweldige speelkameraden te zijn voor onze Bolt. Katy is daar allemaal te oud voor. Ook de tweede dag kregen we iets heerlijks voor bij de koffie, wat zeer werd gewaardeerd. Alles bij elkaar hebben wij genoten van ons verblijf. Het weer viel nogal tegen, maar ja.... daar kan niemand iets aan doen.

Gereisd met partner in juni 2018

Toppertje!

S. Duin,
1-3-2018

Als we op familiebezoek gaan dan boeken we bij fens- inn. Heerlijke plek voor ons maar ook voor onze hond. Dit keer ook het avondeten laten verzorgen door gastvrouw Mieke. Het was super! We hadden gekozen voor een Indonesische rijsttafel maar in overleg kan er van alles want ze is een goede kokkin.

Morgen gaan we weer richting Lisse maar de volgende keer zijn we er weer hoor!

Bedankt lieve Eddy en Mieke 😗

Gereisd met partner in februari 2018

een heerlijk uitgebreid ontbijt, ook heel lekker een diner gehad,

goede tips betreffende de omgeving, voor de honden zijn we een keer naar het bos gegaan waar ze lekker konden zwemmen.

Hele vriendelijke gastvrouw en heer, die bereid zijn je van alle informatie te voorzien die je maar hebben wilt en komen soms ook nog met tips aan.

Heel behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2017

Onze logeepartij van 2 maanden is prima bevallen

Petra en Peter,
25-3-2017

Mieke en Eddy bijzonder gastvrij. Niets is teveel. Mieke kan geweldig koken en bakken. Er wordt een stap vooruit gedacht bij de verzorging van de gasten. Een aanrader voor ieder die wel of geen huisdier heeft.

Gereisd met partner in februari 2017

super schoon/vriendelijk en gastvrij niets teveel

Fred en Partner
31-8-2016

Geweldig goed ontbijd alles vers. ..en dan het diner wat gekookt is... .geweldig. Aanrader

fantastiche

Blaauw A
21-8-2016

Heel voordelig en honden zijn er welkom een pluspunt voor ons .

het eten is er heerlijk de gastvrijheid is uitstekend.

De rust die er is geweldig , en in de omgeving is er veel te doen.

Zeer goede restaurant's in de buurt 10 min uit de buurt van goede wegen die snel gangbaar zijn.

Ben er goed tot mijn rust gekomen en een leuke omgang met verhuurder.

heerlijk weekend gehad

Lijsje Ottens
18-8-2016

lieve mensen die alles wat we wensten konden inwilligen, zeer gastvrij

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fens Inn in Drouwenermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fens Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.