Drouwenermond

Reviews over Drouwenermond

Voor ons prima!

Stef,
    9-9-2015

In het plaatsje zelf is niets te beleven. Stadskanaal ligt ong. 5 km verderop. Leuke plaats waar je prima terecht kunt voor de boodschappen. Drouwenermond is wel een heel mooi uitgangspunt voor tochtjes op de fiets of per auto. Er zijn meer dan genoeg fietsknooppunten om te volgen. Aanrader is rondje Zuidlaardermeer, maar ook de omgeving van Borger (en Borger zelf) zijn heel mooi. Voor een tochtje per auto is Bourtange aan te raden.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima stek.

j.fontijn,
    24-5-2014

We zijn naar orvelte geweest,een mooi dorp waar veel te zien is.Ookzijn we naar boertange geweest een vestingstadje wat ontzettend leuk was. verder met de hond wezen wandelen in het hondenbos.In Stadskanaal kun je alle boodschappen doen.Kortom een prima vakantieplek.

Gereisd met partner in Sun May 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Drouwenermond scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 reviews