Reviews over Drouwenermond

Een blijvertje

Stella en Renée,
    21-10-2018

Weer een overnachting geregeld bij Eddy en Mieke van Fens Inn.

Voelt als thuiskomen! Spullen in het huisje gezet en eerst gezellig bij Eddy en Mieke de honden Melvin en Jordy geknuffeld.

Lekker even bijgekletst met een heerlijk wijntje erbij!

Zeker ook een aanrader voor mensen met honden want die hebben alle ruimte in de geheel omheinde ( grote ) tuin.

Geweldig

Hilde Bril,
    9-9-2018

Volledig zelfstandige ruimte, van alle comfort en gemakken voorzien. Diepe tuin, volledig omheind, waar de honden naar hartelust kunnen rennen en spelen. Zeer goed verzorgd ontbijt en heerlijk uitgebreid diner (bijgeboekt, zelf koken is ook mogelijk).

Wij voelden ons verwend!

Wij komen beslist terug.

Wim en Ria,
    18-7-2018

Prima kamer voor 2 personen. Heel erg compleet, incl. handdoeken etc., complete keukeninrichting, etc. Je hoeft alleen je eigen toiletartikelen en kleding mee te nemen. Top. En het ontbijt is absoluut een aanrader.

Het is wel prettig als je van honden houdt.

Prima accomodatie!

Mary,
    1-7-2018

We wilden er even een paar dagen tussenuit en kozen voor Fens Inn. Een gezellig huisje en waar we vooral heel blij van werden was de geweldig omheinde tuin waar de hondjes heerlijk los konden lopen en spelen. Door Mieke werden we zeer hartelijk ontvangen en zelfs verrast met een heerlijke plak (zelfgebakken) cake. Mieke's honden Melvin en Jordy bleken geweldige speelkameraden te zijn voor onze Bolt. Katy is daar allemaal te oud voor. Ook de tweede dag kregen we iets heerlijks voor bij de koffie, wat zeer werd gewaardeerd. Alles bij elkaar hebben wij genoten van ons verblijf. Het weer viel nogal tegen, maar ja.... daar kan niemand iets aan doen.

Toppertje!

S. Duin,
    1-3-2018

Als we op familiebezoek gaan dan boeken we bij fens- inn. Heerlijke plek voor ons maar ook voor onze hond. Dit keer ook het avondeten laten verzorgen door gastvrouw Mieke. Het was super! We hadden gekozen voor een Indonesische rijsttafel maar in overleg kan er van alles want ze is een goede kokkin.

Morgen gaan we weer richting Lisse maar de volgende keer zijn we er weer hoor!

Bedankt lieve Eddy en Mieke 😗

Drouwenermond scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 reviews