Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

14 Reviews over Jantina

• 10Jos en Silvia15-02-2021

Aanrader!

Vanwege verbouwing van onze woning, hebben wij ruim een maand in deze fantastische vakantiewoning mogen verblijven. Het huis is voorzien van alle gemakken ook voor het verblijf van meerdere weken. Henk en Grietje zijn zeer gastvrij en behulpzaam.De omgeving leent zich bij uitstek voor een mooie wandel- of fietstocht.Wij hebben met heel veel plezier hier in 'ons tweede huis' gewoond.

• 10Han en an05-06-2020

Een verblijf wat voelt als een paradijsje

Geweldig huis en schitterende tuin... Alles prachtig onderhouden. Omgeving is schitterend ,heerlijk fietsen . Henk en grietje laten je thuis voelen... Echt alles is aanwezig en met liefde onderhouden En.....er ligt een heerlijke koek op je te wachten...lekker even koffie en rondkijken...en smikkelen maar.... Voor wie van natuur en een leuk stekkie houd,met alles erop en eraan.... JANTINA.....♥️

• 9Frans Pietersen22-03-2020

Een heerlijk huis midden in de natuur.

Dit was de tweede keer dat we hier een week waren en het is weer uitstekend bevallen. De woning is comfortabel en zeer compleet. De ligging aan de rand van de natuur met een prima restaurant om 100 m afstand maakt het erg aantrekkelijk. De eigenaars zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. We mochten zelfs hun fietsen lenen.De meubilering is niet zo modern maar het zit en ligt allemaal prima en alles is aanwezig.

• 10Fam Ottens10-03-2020

Komen hier graag nog een keer terug. Super.

Supermooie omgeving. goed voor mooie wandelingen in het nabij gelegen natuurpark. Ontvangst was goed, vriendelijke eigenaren. Lag zelfs een lekkere Drentse turfkoek in de koeling. ruime vakantiewoning van alle gemakken voorzien.

• 9Bert en Els Beekmans15-10-2019

Geweldig

Eigenaar is zeer behulpzaam, kwam zelfs zijn eigen senceo apparaat brengen zodat wij onze eigen megebrachte padds toch konden gebruiken. Prima verblijf gehad. Huis staat direct aan bosgebied waar je heerlijk kunt wandelen.Ruime vakantiewoning van alle gemakken voorzien.

• 2Fam. Jager.12-10-2019

Nooit weer.

Mooi huisje. Verouderd interieur. In de buurt van een camping en café wat gehorig kan zijn. Eigenaar is veel te nieuwsgierig. Voor ons geen aanrader.

• 2Waardering
    • 3Ruimte

Henk, Eigenaar, 15-10-2019

Als eerste, erg dat u niet onder uw eigen naam durft te reageren. Schrijf er dan ook bij dat het huisje schoon was toen jullie er in kwamen en dat het totaal vuil achtergelaten is toen jullie vertrokken. Sorry hoor u bent hier al 5 keer eerder geweest en nooit geen problemen. Super huis was het.En nu wij jullie aangesproken hebben over koffievlekken in het tapijt ,enz. Zijn wij ineens de boeman. Dank jullie wel voor de review.

• 10R. Delforno09-06-2016

Vakantiehuis Jantina een 10!

Het is een prachtige locatie zeker zijn prijs waard. Alles is aanwezig en super schoon.

• 9D19-10-2015

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij komen graag terug naar deze zeer complete en nette vakantiewoning

• 9Lia de Kok06-09-2014

Mooie en rustige omgeving

Je verblijft in het voorste deel van het huis met eigen ingang. De inrichting is ietwat gedateerd, maar wel zeer compleet, schoon en netjes. Er is een mooi afgesloten en zonnig terras waar het heel goed vertoeven is. Voor vragen en opmerkingen zijn de behulpzame en gezellige eigenaars onder handbereik.

De woning ligt aan de rand van een prachtige natuuromgeving. Op hooguit 100 meter ligt een rustig eetcafé met terras waar je heerlijk en voordelig kunt eten.

Dit is echt een adres waar je graag weer eens terugkomt!

• 10Dimphna21-09-2013

Zeer compleet huis

Een prachtige plek om vakantie te houden. Huis is heel compleet ingericht. Zelfs 's ochtends een krantje bij de koffie. En de fietsen staan droog in de garage. Dit is een plek waar je graag naar terug gaat.

Vakantiehuis Jantina info

• CafeBeschikbaar (1)