Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

Vakantiepark
Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,9

21 tips over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

mmsk, 28-8-2015
Het park ligt in Drouwen, middenin Drenthe waar veel te zien en te doen is. De stad Groningen is leuk te bezoeken, er zijn in de zomer diverse braderiën in de buurt, Emmen en Assen ook leuk in de buurt, en bij slecht weer is Cowboys en Indianen in Coevorden (indoorspeeltuin) erg leuk.
Hilda, 9-7-2015

- Kijk wel goed welk huisje je neemt. ( meer sterren des te beter)

-Handig om wat boodschappen mee te nemen (is geen winkel op het park)

van de Water - Franssen, 30-11-2014
Het pretpark was top met zeer vriendelijk personeel onze zoon en dochter hebben zich alle dagen goed vermaakt. En het restaurant bij het park hebben heel lekker gegeten en vriendelijk personeel. En wat is het restaurant mooi aan gekleed net een grote ridderzaal. Mijn zoontje van 6 jaar was er helemaal van onder de indruk. En de hunnenbedden waren ook mooie om te zien. Het pretpark en restaurant is echt een aanrader.

Montizaan, 11-8-2014

geparkeerd worden. Dus helemaal goed.

De kinderen hebben zich hier enorm vermaakt en wij dus ook. Echt een aanrader!

Wij hebben al vaker op dit park verbleven en dit huisje is ons qua ligging en inrichting super bevallen.

De foto's bij het boeken van het huisje, corresponderen met de werkelijkheid.

Smit62, 8-8-2014
Poolshoogte mooi theehuis en prachtige uitkijktoren
Verstoep, 1-8-2014
Gewoon vaker bezoeken, vooral gezinnen met kinderen tot 12jaar.

FamEngels, 25-3-2014
Een heerlijke plek om een weekend of vakantie door te brengen in een prachtige natuur!
Fam. Hintergarten, 24-2-2014
De ALDI lijkt lucratief maar is erg klein en duur. Je kan beter naar de BONI supermarkt in Borger in het winkelcentrum.
N.van Dijk, 3-1-2014
controleer echt alles als je aankomt en geef direct door als er iets niet klopt. De huisregels worden zeer ruim genomen, ten nadele van de huurder.
Mike, 29-7-2013

onze tip is neem wat mee tegen muggen die zijn er hier genoeg.

ook als het kan een fiets meenemen het is hier autovrij en een flink stukje lopen van camping naar pretpark.

verder moet je zelf kijken wat je nodig denkt te hebben maar verder is hier alles aanwezig geen campingwinkel maar supermarkt zitten hier dichtbij.