Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

8.3Fantastisch

Nederland, Drenthe, Drouwen

8.3Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

Vakantiepark Info

• Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

213 reviews over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

• 9Jan16-08-2019

Echt waar voor je geld

Erg mooi park, met zelfs uitdagende attracties voor tieners en ook de kleine kinderen komen ruim aan hun trekken. Zeer betaalbaar en al helemaal als je het gratis eten en drinken mee rekent. Gratis limonade, water, thee, koffie, ijs, patat en snacks! Het eten is van prima kwaliteit. Hier komen we nog heel vaak terug.

• 10Onderkomen

• 9Fam van Liesdonk12-08-2019

Een prettig vakantiepark met een leuk pretpark.

Na welkom te zijn geheten aan de receptie en onze sleutel en kaartjes van het pretpark hebben zijn we naar onze woodLodge gegaan.Deze waren ze nog aan het schoonmaken en zag er dus netjes uit.Wat een prachtige tent voor 8 personen met een grote koel vries combinatie , Wc,douche met stortdouche,en kachel.Alleen jammer dat je de autoweg achter de camping goed hoor als het avond en nacht is.Het pretpark was leuk en de friet en snacks smaakten goed.Ook in de omgeving is van alles te doen zoals boomkroonpad,zwemmen bij tropical veendam,hunnebedden in borger.

• 6Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 9Mark Bruijns19-07-2019

Prijs/kwaliteit uitstekend!

Voorafgaand aan de "echte" vakantie nog een paar daagjes op camping Drouwenerzand gestaan. De camping zelf is vrij klein, maar alle plaatsen zijn voorzien van (gedateerd) prive sanitair. Het attractie parkje is klein, maar hierdoor goed overzichtelijk. Complimenten aan het uitermate vriendelijke personeel van het park. Al met al een paar héérlijke dagen in een prachtige omgeving.

• 4Patrick Solleveld10-03-2019

Vies en dateert huisje B 111

Verbleven in huisje 111 is een oud huisje wat ook binnen te zien was was er vies niet goed schoon gemaakt aan gegeven bij de receptie zou een schoonmaakster sturen om het huisje schoon te maken maar bij terugkomst uit het park lag het stof en het vuil er nog steeds en weer terug gegaan naar doen er niks meer aan was schoon gemaakt meer doen ze er niet aan ook de keuken was een vieze oude keuken erg gedateerd bedbodem was kapot meubels oud en bekrast leek wel uit een kringloopwinkel te komen alles bij de receptie aan gegeven zouden ze op terug komen niks meer gehoord ook niet op mail contact jammer

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 2018
    7Familie26-10-2018

Bungalow B025, prima maar geen herhaling

Wij waren al vaker op de camping geweest en dat is ons altijd goed bevallen. Nu een keer een bungalow gehuurd. Goed opgelet wat we huurden door naar de foto's te kijken. Bungalow B025 was leuk ingericht, echter verre van schoon. Onder de bedden erg veel stof, en ook nog een oude sok, broccoli resten in de koelkast etc. We hebben dit niet gemeld omdat we geen extra schoonmaak tijdens onze vakantie willen. Zelf de stofzuiger ter handen genomen en de dettoldoekjes, onder het bed op de ouderslaapkamer hebben we niet schoongemaakt dus dat zal er nog wel liggen. Naast de ouder slaapkamer is een berging waar de ketel hangt, met de verwarming op 10°C gaat toch om de haverklap de warmtepomp aan en maakt veel herrie in de nacht. Ook met een grote auto is het lastig daar komen, niet goed duidelijk dat je amper kan keren (doodlopend). Attraktiepark prima, jammer dat de kruiden niet meer op de friet gedaan worden, maar zout, verder top gehad.

• 6Onderkomen

• 9Lia ter Maat26-07-2018

Hele fijne dagen gehad in een mooi attractiepark

Wij zijn 2 dagen in het attractiepark geweest en wat opviel was dat ondanks de grote hitte iedereen heel vriendelijk was. Dat de jongens en de meisjes die bij de attractie hun werk deden dit zeer zorgvuldig deden. Alles was netjes en ook zeker lekker. Vers fruit mooie sla voor de broodjes hamburger of kroket die je zelf mag samenstellen. Een park waar ik zeker nog wel weer naar toe wil.

• 10Sandra21-07-2018

Geweldig park en mooi huisje. Wij zaten in B092. Het huisje was bij aankomst super schoon. Bedden lagen goed. Door het attactiepark heel leuk voor kinderen onze zoon van 8 jaar heeft zich super vermaakt

• 10Onderkomen

• 9Ik20-07-2018

Leuke mis week gehad in een woudlodge

Wij verbleven in een woudlodge. Een hele leuke ervaring. Wij hadden 6 kinderen bij ons in de leeftijden van 6 tot 16 jaar. Ze hebben zich allemaal goed vermaakt. De oudste konden zich uitleven op het grote grasveld en op het attractiepark in de botsauto's. De jongste hebben heerlijk gespeelt in de speeltuin en ook op het attractiepark was voor hun genoeg te doen. Het eten op het park is van goede kwaliteit. Personeel is ook heel aardig en behulpzaam

• 7Activiteiten

• 8Gj02-07-2018

Mooi huisje, prachtige omgeving, leuk park voor ki

Woj hadden huisje nr 13 aan de rand van het park. Fris huisje met 3 slaapkamers. Huisje is rustig gelegen. En je hoeft niet via de slagbomen. Vlakbij restaurant en ingang attractiepark.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 8Fam. Bierling20-04-2018

prima huisje en omgeving huisje 111

Ligging, complete inrichting, div. terrassen prima!

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

21 tips over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

• Gitta_Arnhem, 03-05-2012

Check vooraf de site met informatie over de huisjes! Niet alle huisjes zijn bijv. inclusief toegang tot het park.

• FamEngels, 25-03-2014

Een heerlijke plek om een weekend of vakantie door te brengen in een prachtige natuur!

• Fam. Hintergarten, 24-02-2014

De ALDI lijkt lucratief maar is erg klein en duur. Je kan beter naar de BONI supermarkt in Borger in het winkelcentrum.

14 vragen over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

• renske, 05-09-2016

Wifi in huisje 41?

Heeft er iemand een idee of er wifi is in huisje nr 41? bedankt!

• Roex, 19-10-2015

Kampeerplaats nummer 49

Heeft er iemand foto's van kampeerplaats nummer 49 en van sanitair?

• kittytel, 07-08-2015

camping

hallo kann mij iemand vertellen hoe ver het lopen is van de Camping naar het park?? bvd

mmsk, 28-08-2015

hoi, je moet om het attractiepark heen lopen, er zit geen doorgang vanaf het bungalowpark

Vakantiepark info

• BBQToegestaan