Vakantiepark
Weer vandaag17°
8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,8

212 reviews over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in het Nederlands

Echt waar voor je geld

Jan
16-8-2019
  • Onderkomen10

Erg mooi park, met zelfs uitdagende attracties voor tieners en ook de kleine kinderen komen ruim aan hun trekken. Zeer betaalbaar en al helemaal als je het gratis eten en drinken mee rekent. Gratis limonade, water, thee, koffie, ijs, patat en snacks! Het eten is van prima kwaliteit. Hier komen we nog heel vaak terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prettig vakantiepark met een leuk pretpark.

Fam van Liesdonk
12-8-2019
  • Onderkomen8

Na welkom te zijn geheten aan de receptie en onze sleutel en kaartjes van het pretpark hebben zijn we naar onze woodLodge gegaan.Deze waren ze nog aan het schoonmaken en zag er dus netjes uit.Wat een prachtige tent voor 8 personen met een grote koel vries combinatie , Wc,douche met stortdouche,en kachel.Alleen jammer dat je de autoweg achter de camping goed hoor als het avond en nacht is.Het pretpark was leuk en de friet en snacks smaakten goed.Ook in de omgeving is van alles te doen zoals boomkroonpad,zwemmen bij tropical veendam,hunnebedden in borger.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prijs/kwaliteit uitstekend!

Mark Bruijns
19-7-2019
  • Onderkomen9

Voorafgaand aan de "echte" vakantie nog een paar daagjes op camping Drouwenerzand gestaan. De camping zelf is vrij klein, maar alle plaatsen zijn voorzien van (gedateerd) prive sanitair. Het attractie parkje is klein, maar hierdoor goed overzichtelijk. Complimenten aan het uitermate vriendelijke personeel van het park. Al met al een paar héérlijke dagen in een prachtige omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Vies en dateert huisje B 111

Patrick Solleveld
10-3-2019
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Verbleven in huisje 111 is een oud huisje wat ook binnen te zien was was er vies niet goed schoon gemaakt aan gegeven bij de receptie zou een schoonmaakster sturen om het huisje schoon te maken maar bij terugkomst uit het park lag het stof en het vuil er nog steeds en weer terug gegaan naar doen er niks meer aan was schoon gemaakt meer doen ze er niet aan ook de keuken was een vieze oude keuken erg gedateerd bedbodem was kapot meubels oud en bekrast leek wel uit een kringloopwinkel te komen alles bij de receptie aan gegeven zouden ze op terug komen niks meer gehoord ook niet op mail contact jammer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Bungalow B025, prima maar geen herhaling

Familie
26-10-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Wij waren al vaker op de camping geweest en dat is ons altijd goed bevallen. Nu een keer een bungalow gehuurd. Goed opgelet wat we huurden door naar de foto's te kijken. Bungalow B025 was leuk ingericht, echter verre van schoon. Onder de bedden erg veel stof, en ook nog een oude sok, broccoli resten in de koelkast etc. We hebben dit niet gemeld omdat we geen extra schoonmaak tijdens onze vakantie willen. Zelf de stofzuiger ter handen genomen en de dettoldoekjes, onder het bed op de ouderslaapkamer hebben we niet schoongemaakt dus dat zal er nog wel liggen. Naast de ouder slaapkamer is een berging waar de ketel hangt, met de verwarming op 10°C gaat toch om de haverklap de warmtepomp aan en maakt veel herrie in de nacht. Ook met een grote auto is het lastig daar komen, niet goed duidelijk dat je amper kan keren (doodlopend). Attraktiepark prima, jammer dat de kruiden niet meer op de friet gedaan worden, maar zout, verder top gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Hele fijne dagen gehad in een mooi attractiepark

Lia ter Maat
26-7-2018
  • Activiteiten9

Wij zijn 2 dagen in het attractiepark geweest en wat opviel was dat ondanks de grote hitte iedereen heel vriendelijk was. Dat de jongens en de meisjes die bij de attractie hun werk deden dit zeer zorgvuldig deden. Alles was netjes en ook zeker lekker. Vers fruit mooie sla voor de broodjes hamburger of kroket die je zelf mag samenstellen. Een park waar ik zeker nog wel weer naar toe wil.

Sandra
21-7-2018
  • Activiteiten8

Geweldig park en mooi huisje. Wij zaten in B092. Het huisje was bij aankomst super schoon. Bedden lagen goed. Door het attactiepark heel leuk voor kinderen onze zoon van 8 jaar heeft zich super vermaakt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke mis week gehad in een woudlodge

Ik
20-7-2018
  • Activiteiten7

Wij verbleven in een woudlodge. Een hele leuke ervaring. Wij hadden 6 kinderen bij ons in de leeftijden van 6 tot 16 jaar. Ze hebben zich allemaal goed vermaakt. De oudste konden zich uitleven op het grote grasveld en op het attractiepark in de botsauto's. De jongste hebben heerlijk gespeelt in de speeltuin en ook op het attractiepark was voor hun genoeg te doen. Het eten op het park is van goede kwaliteit. Personeel is ook heel aardig en behulpzaam

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooi huisje, prachtige omgeving, leuk park voor ki

Gj
2-7-2018
  • Onderkomen8

Woj hadden huisje nr 13 aan de rand van het park. Fris huisje met 3 slaapkamers. Huisje is rustig gelegen. En je hoeft niet via de slagbomen. Vlakbij restaurant en ingang attractiepark.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima huisje en omgeving huisje 111

Fam. Bierling
20-4-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Ligging, complete inrichting, div. terrassen prima!

Gereisd Met partner in april 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in Drouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)