Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

Vakantiepark
Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,9

203 reviews over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fam. Bierling
20-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Ligging, complete inrichting, div. terrassen prima!

Fantastisch ik wil hier nooit weer weg

W[lly Hadders
5-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

gezellig vriendelijk gastvrij enz.

Toegang tot park geweigerd

Elise
29-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Nou ja, wij hadden de hotel voor drie dagen geboekt en betaald, toch werd er de toegang tot het park geweigerd, volgens de meneer bij de entree hadden we de verkeerd kleur bandjes. Erg onbeleefd was hij toen ik heb de bewijs dat wij de hotel voor meerdere dagen had gereserveerd (dit zijn de regels van het park mevrouw.).

Erg lullig voor mijn dochter, wij gaan meerdere keren per jaar hier heen, maar nu dus nooit meer,

Leuk atractiepark

Raymond
28-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

In de herfstvakantie hier een bungalow voor een week gehuurd wat een van de luxste en netste was de rest behoorlijk gedateerd is mijn mening.

Het bijbehorende attractiepark was voor de kinderen helemaal geweldig, we zijn hier alle dagen wel even geweest zeker de helloween dagen met bijbehorend vuurwerk was erg leuk, maar helaas ook erg druk.

Het all-in eten en drinken concept mogen ze wat mij betreft afschaffen, kwaliteit is best goed maar trekt naar mijn idee een ander publiek waarover op deze site al genoeg geschreven is, dus laat ik maar achterwege.

Reken gewoon een klein bedrag per consumptie iets van een euro en hou alles bij elkaar dus niet naar een andere plek voor de mayo etc.., want ondertussen is de boel koud.

Met wat aanpassingen is het zeker de moeite waard dit park te bezoeken….

Geweldig!!

Riet
11-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Echt een geweldige formule met kinderen t/m ongeveer 12 jaar !

2 nachten in het hotel, prijs kwaliteit verhouding zeer goed mede door de all.incl. formule met het park. Ook de omgeving is schitterend en doordat je onbeperkt het park in en uit kan is dit prima met elkaar uit te wisselen.

Recreatiepark doet kermisachtige aan

Marlies
26-8-2017
  • Activiteiten7

In augustus 2017 een dagje naar recreatiepark met 4 kinderen (tweeling van 5, 8 en 11). De kinderen hebben zich goed vermaakt. Het park deed voor mij wat kermisachtig aan, veel attracties dicht bij elkaar op een kleine ruimte. Het eten is zoals beschreven, onbeperkt, enkel frituur zonder gezonder alternatief.

Ook naar Duinenzathe geweest, in de buurt en zelfde concept echter meer (klein) pretpark idee. Hier wel gezonder alternatief (brood en fruit) te krijgen. De kinderen vonden Duinenzathe unaniem leuker en ik ook. Reden is meer variatie aan attracties, pretpark gevoel, verkeerspark en beter verzorgt eten.

Leuk, goedkoop, klein park

Roy
2-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Vandaag weer ons jaarlijks uitje gehad.

Attractiepark Drouwenerzand!

We komen hier al jaren met de kinderen. Leuke attracties voor jong en oud. Onbeperkt eten (friet, frikandellen, kroketten, hamburgers, ijsjes en meer).

Echter waren de frikandelen niet te eten!!!

Er zat weinig smaak aan, en ze waren erg zacht.

Volgens de reclameborden zijn het frikandellen van Beckers "Halal".

Verder een leuke dag gehad.

Vakantiepark Drouwenerzand, pr- en marketing, 10-8-2017
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat spijtig te horen dat u de frikandellen echt niet lekker vond. Wij hebben dit seizoen inderdaad nieuwe frikandellen in ons assortiment genomen. Inmiddels hebben meerdere gasten laten weten dat zij de voorkeur hebben voor de frikandellen die wij eerder serveerden. De voordelen (zonder varkensvlees) wegen voor ons nu niet meer op tegen de nadelen, wij zullen daarom binnenkort weer de frikandellen van voorgaande seizoenen serveren. Hopelijk weer tot volgend jaar met lekkere frikandellen!

Grote Kermis

Mirjam
24-7-2017
  • Activiteiten8

Als je van kermis houd is dit het ideale park voor jou. Er waren een hoop atracties die draaien. Een leuk waterplein waar de kinderen door de fonteinen konden rennen. Patat frikandellen hamburgers kroketten dagsoep fruit siroop water thee en koffie en softijs kon je heel de dag gewoon gratis eten. Zat in de prijs inbegrepen.

Geldklopperij

Sharina
23-7-2017

We hebben maar een kind. Bij het boeken ging het flink mis. Ik betaal dezelfde prijs als de rest van de team van 5 grote gezinnen maar krijgen een oudbollig huisje met geisers en gaspit(ook op grijphoogte!). Mijn kind is 2 jaar. Glas ligt op grijp hoogte en niet alleen maar wel een stuk of 50 glazen en dan ook nog kleien potten en vazen. Er werd een man gestuurd naar het huis om te kijken of t wel zo was. Die zei dat ik tegen mijn dochter ban 2 moest zeggen dat ze eens moest ophouden met grijpen. Uiteindelijk kon er wel overgeboekt worden maar dan moest ik 100 euro bijbetalen omdat de eigenaar van het oubollighuisje nog zijn geld moest krijgen. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. O ja je kan ook niet bij je huis parkeren want er staan overal slagbomen.

Top!

Tessa
        13-7-2017
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

Wij hadden helaas de pech dat het de hele week heeft geregend en niet een klein beetje ook. Desalniettemin was het park top. Het animatieteam was leuk en de kampeerplek had zijn eigen douche en wc, ideaal!

Uiteraard ook de onbeperkte toegang tot het park was fijn. Aan het einde van de week konden we echter geen patat meer zien, maar dat was allemaal onze eigen schuld.

Park top, attractiepark top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in Drouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) scoort een 8.02 uit 10 op basis van 204 reviews.