Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

Vakantiepark
Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)
8,1

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,0

207 reviews over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hele fijne dagen gehad in een mooi attractiepark

Lia ter Maat
26-7-2018
  • Onderkomen9

Wij zijn 2 dagen in het attractiepark geweest en wat opviel was dat ondanks de grote hitte iedereen heel vriendelijk was. Dat de jongens en de meisjes die bij de attractie hun werk deden dit zeer zorgvuldig deden. Alles was netjes en ook zeker lekker. Vers fruit mooie sla voor de broodjes hamburger of kroket die je zelf mag samenstellen. Een park waar ik zeker nog wel weer naar toe wil.

Sandra
21-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Geweldig park en mooi huisje. Wij zaten in B092. Het huisje was bij aankomst super schoon. Bedden lagen goed. Door het attactiepark heel leuk voor kinderen onze zoon van 8 jaar heeft zich super vermaakt

Leuke mis week gehad in een woudlodge

Ik
20-7-2018
  • Onderkomen9

Wij verbleven in een woudlodge. Een hele leuke ervaring. Wij hadden 6 kinderen bij ons in de leeftijden van 6 tot 16 jaar. Ze hebben zich allemaal goed vermaakt. De oudste konden zich uitleven op het grote grasveld en op het attractiepark in de botsauto's. De jongste hebben heerlijk gespeelt in de speeltuin en ook op het attractiepark was voor hun genoeg te doen. Het eten op het park is van goede kwaliteit. Personeel is ook heel aardig en behulpzaam

• Onderkomen8

Woj hadden huisje nr 13 aan de rand van het park.

Fris huisje met 3 slaapkamers. Huisje is rustig gelegen. En je hoeft niet via de slagbomen. Vlakbij restaurant en ingang attractiepark.

prima huisje en omgeving huisje 111

Fam. Bierling
20-4-2018
  • Onderkomen7

Ligging, complete inrichting, div. terrassen prima!

Fantastisch ik wil hier nooit weer weg

W[lly Hadders
5-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

gezellig vriendelijk gastvrij enz.

Toegang tot park geweigerd

Elise
29-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Nou ja, wij hadden de hotel voor drie dagen geboekt en betaald, toch werd er de toegang tot het park geweigerd, volgens de meneer bij de entree hadden we de verkeerd kleur bandjes. Erg onbeleefd was hij toen ik heb de bewijs dat wij de hotel voor meerdere dagen had gereserveerd (dit zijn de regels van het park mevrouw.).

Erg lullig voor mijn dochter, wij gaan meerdere keren per jaar hier heen, maar nu dus nooit meer,

Leuk atractiepark

Raymond
28-10-2017
  • Onderkomen7

In de herfstvakantie hier een bungalow voor een week gehuurd wat een van de luxste en netste was de rest behoorlijk gedateerd is mijn mening.

Het bijbehorende attractiepark was voor de kinderen helemaal geweldig, we zijn hier alle dagen wel even geweest zeker de helloween dagen met bijbehorend vuurwerk was erg leuk, maar helaas ook erg druk.

Het all-in eten en drinken concept mogen ze wat mij betreft afschaffen, kwaliteit is best goed maar trekt naar mijn idee een ander publiek waarover op deze site al genoeg geschreven is, dus laat ik maar achterwege.

Reken gewoon een klein bedrag per consumptie iets van een euro en hou alles bij elkaar dus niet naar een andere plek voor de mayo etc.., want ondertussen is de boel koud.

Met wat aanpassingen is het zeker de moeite waard dit park te bezoeken….

Geweldig!!

Riet
11-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Echt een geweldige formule met kinderen t/m ongeveer 12 jaar !

2 nachten in het hotel, prijs kwaliteit verhouding zeer goed mede door de all.incl. formule met het park. Ook de omgeving is schitterend en doordat je onbeperkt het park in en uit kan is dit prima met elkaar uit te wisselen.

Recreatiepark doet kermisachtige aan

Marlies
26-8-2017
  • Activiteiten7

In augustus 2017 een dagje naar recreatiepark met 4 kinderen (tweeling van 5, 8 en 11). De kinderen hebben zich goed vermaakt. Het park deed voor mij wat kermisachtig aan, veel attracties dicht bij elkaar op een kleine ruimte. Het eten is zoals beschreven, onbeperkt, enkel frituur zonder gezonder alternatief.

Ook naar Duinenzathe geweest, in de buurt en zelfde concept echter meer (klein) pretpark idee. Hier wel gezonder alternatief (brood en fruit) te krijgen. De kinderen vonden Duinenzathe unaniem leuker en ik ook. Reden is meer variatie aan attracties, pretpark gevoel, verkeerspark en beter verzorgt eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in Drouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.