Géén boekingskosten
NederlandDrentheDrouwenVakantieparken DrouwenVakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

NederlandDrentheDrouwen

• 7.9Onderkomen
  • 6.9Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

227 Reviews over Het Drouwenerzand (recreatiepark)

• 1Yvonne23-10-2021

Nooit meer

Rookvrij huisje (190) geboekt waar huisdieren niet zijn toegestaan. Bij binnenkomst worden we overvallen door een misselijkmakende rooklucht. Daarnaast rook het naar huisdieren en zat alles onder de haren. Wij hebben hier direct melding van gemaakt bij de receptie, maar verder dan het excuus dat het particuliere huisjes zijn kwamen we niet. Ons werd nog een prettig verblijf gewenst.

Helaas was dit niet het enige. - Huisje stonk naar rooklucht en huisdieren - Alles zat onder de haren - Sigarettenpeuken in en om de woning - Vieze koelkast - Gebruikt washandje in de badkamer - Schimmel en dode beesten in de rolgordijnen - Kapotte gordijnen en rolgordijnen - Vlekken in het (schone?) beddengoed - Overal losse snoeren en draden - Stofwolken aan het plafond - Een geur in het toilet van urine en rook - Toiletborstel vol met stront en papier - Onwijze geluidsoverlast van de aangrenzende rijksweg - Enz

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 4H. van den Brink14-09-2021

Kasteel lodges en camping.

Park en privé huisjes dikke prima. Kasteel lodges en camping liggen pal naast de autoweg (N34) hier raast dag en nacht veel (vracht) verkeer langs. Wij hadden een week geboekt maar zijn na 3 (slapeloze) nachten vertrokken.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 9H. Jager10-08-2021

Huisje 36

Elk jaar gaan we naar drouwenerzand dat al 8 jaar. Super leuk park vriendelijk personeel. Huisje 36 is een mooi huisje met buiten een schommel en speelhuisje. Binnen is alles aanwezig wat je nodig bent.

• 9Onderkomen
  • 8JdeV10-08-2021

Mooie camping met super mooi privé sanitair

Heerlijk gehad, mooie ruime kampeerplaatsen met super nieuw privé sanitair. De autoweg naast de camping is vooral s nachts hinderlijk.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Diane06-07-2021

Aanrader!

Zeer aangenaam verblijf op een mooie camping met fijne voorzieningen!

• 9Activiteiten
  • 5Yvonne05-07-2021

Lawaai camping

De camping zag er mooi uit en het park was prima maar de nachten waren niet te doen vanwege het lawaai en de harde muziek van de andere gasten tot diep in de nacht. Wij zijn hierdoor zelfs eerder vertrokken. Erg slecht voor een camping waar zoveel gezinnen met jonge kinderen komen. Ik zou hier niet nogmaals heen gaan, erg jammer van het geld.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Kelly08-06-2021

Wij sliepen in huisje 55 met het attractiepark erbij. Het was een schoon en mooi huisje met een schommel en een zandbak in de tuin voor de kinderen. Het attractiepark was ook echt heel leuk. Het eten is over het algemeen frituur. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe.

• 10Activiteiten
  • 10Joanna K.04-03-2021

Geweldige Corona proof Krokusvakantie

We komen hier al voor de zesde keer en steeds weer zeer tevreden. Nu de krokusvakantie met de kids. Ondanks dat alles wegens corona gesloten was ons toch goed vermaakt. Mooi gebied om te wandelen,ruime huisjes die er heel gezellig uit zien en ontzettend ruim zijn en om een meertje liggen. Komen hier zeker nog een keer terug als we weer van alles . Wij verbleven in een mooie bungalow (025).

• 9Petra16-01-2021

Verrassend leuk!

We kenden het attractiepark al maar hadden nog nooit overnacht omdat de huisjes verouderd lijken. Toen we zagen dat er ook een camping was met safaritenten hebben we toch geboekt, dat was een hele goede keuze. De safaritenten zijn heel ruim en echt van alle gemakken voor zien. Nog nooit zo'n luxe badkamer in een tent gezien! Lekkere veranda waar we ondanks de regen toch nog buiten konden zitten. Het attractiepark blijft leuk, ook na een paar dagen vermaakten onze kinderen zich nog heel goed. Coronaregels werden goed toegepast (het was rustig dus daardoor goed te doen). Ook in de omgeving zijn veel leuke activiteiten te doen. Aanrader om uit eten te gaan in Robins Hood Ribhouse. Verrassend leuke vakantie, zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten
  • 10Jan en Ria12-01-2021

Uitstekend verblijf voor gezin met kleine kinderen

Geweldig mooi bungalowpark met veel verschillende huisjes. Wij hadden een huisje waarbij we ook nog eens gratis toegang kregen tot het attractiepark Drouwenerzand. Onze kinderen 5 en 9 hebben zich hier uitstekend vermaakt. Wij komen zeker nog een keer.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden