Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

Vakantiepark
Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark)

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten8,2

208 reviews over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in het Nederlands

Bungalow B025, prima maar geen herhaling

Familie,
26-10-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Wij waren al vaker op de camping geweest en dat is ons altijd goed bevallen. Nu een keer een bungalow gehuurd. Goed opgelet wat we huurden door naar de foto's te kijken. Bungalow B025 was leuk ingericht, echter verre van schoon. Onder de bedden erg veel stof, en ook nog een oude sok, broccoli resten in de koelkast etc. We hebben dit niet gemeld omdat we geen extra schoonmaak tijdens onze vakantie willen. Zelf de stofzuiger ter handen genomen en de dettoldoekjes, onder het bed op de ouderslaapkamer hebben we niet schoongemaakt dus dat zal er nog wel liggen. Naast de ouder slaapkamer is een berging waar de ketel hangt, met de verwarming op 10°C gaat toch om de haverklap de warmtepomp aan en maakt veel herrie in de nacht. Ook met een grote auto is het lastig daar komen, niet goed duidelijk dat je amper kan keren (doodlopend). Attraktiepark prima, jammer dat de kruiden niet meer op de friet gedaan worden, maar zout, verder top gehad.

Hele fijne dagen gehad in een mooi attractiepark

Lia ter Maat,
26-7-2018
  • Activiteiten9

Wij zijn 2 dagen in het attractiepark geweest en wat opviel was dat ondanks de grote hitte iedereen heel vriendelijk was. Dat de jongens en de meisjes die bij de attractie hun werk deden dit zeer zorgvuldig deden. Alles was netjes en ook zeker lekker. Vers fruit mooie sla voor de broodjes hamburger of kroket die je zelf mag samenstellen. Een park waar ik zeker nog wel weer naar toe wil.

Sandra,
21-7-2018
  • Activiteiten8

Geweldig park en mooi huisje. Wij zaten in B092. Het huisje was bij aankomst super schoon. Bedden lagen goed. Door het attactiepark heel leuk voor kinderen onze zoon van 8 jaar heeft zich super vermaakt

Leuke mis week gehad in een woudlodge

Ik,
20-7-2018
  • Activiteiten7

Wij verbleven in een woudlodge. Een hele leuke ervaring. Wij hadden 6 kinderen bij ons in de leeftijden van 6 tot 16 jaar. Ze hebben zich allemaal goed vermaakt. De oudste konden zich uitleven op het grote grasveld en op het attractiepark in de botsauto's. De jongste hebben heerlijk gespeelt in de speeltuin en ook op het attractiepark was voor hun genoeg te doen. Het eten op het park is van goede kwaliteit. Personeel is ook heel aardig en behulpzaam

• Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Woj hadden huisje nr 13 aan de rand van het park.

Fris huisje met 3 slaapkamers. Huisje is rustig gelegen. En je hoeft niet via de slagbomen. Vlakbij restaurant en ingang attractiepark.

prima huisje en omgeving huisje 111

Fam. Bierling,
20-4-2018
  • Activiteiten7

Ligging, complete inrichting, div. terrassen prima!

Fantastisch ik wil hier nooit weer weg

W[lly Hadders,
5-2-2018
  • Activiteiten10

gezellig vriendelijk gastvrij enz.

Toegang tot park geweigerd

Elise,
29-10-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Nou ja, wij hadden de hotel voor drie dagen geboekt en betaald, toch werd er de toegang tot het park geweigerd, volgens de meneer bij de entree hadden we de verkeerd kleur bandjes. Erg onbeleefd was hij toen ik heb de bewijs dat wij de hotel voor meerdere dagen had gereserveerd (dit zijn de regels van het park mevrouw.).

Erg lullig voor mijn dochter, wij gaan meerdere keren per jaar hier heen, maar nu dus nooit meer,

Leuk atractiepark

Raymond,
28-10-2017
  • Activiteiten9

In de herfstvakantie hier een bungalow voor een week gehuurd wat een van de luxste en netste was de rest behoorlijk gedateerd is mijn mening.

Het bijbehorende attractiepark was voor de kinderen helemaal geweldig, we zijn hier alle dagen wel even geweest zeker de helloween dagen met bijbehorend vuurwerk was erg leuk, maar helaas ook erg druk.

Het all-in eten en drinken concept mogen ze wat mij betreft afschaffen, kwaliteit is best goed maar trekt naar mijn idee een ander publiek waarover op deze site al genoeg geschreven is, dus laat ik maar achterwege.

Reken gewoon een klein bedrag per consumptie iets van een euro en hou alles bij elkaar dus niet naar een andere plek voor de mayo etc.., want ondertussen is de boel koud.

Met wat aanpassingen is het zeker de moeite waard dit park te bezoeken….

Geweldig!!

Riet,
11-9-2017
  • Activiteiten10

Echt een geweldige formule met kinderen t/m ongeveer 12 jaar !

2 nachten in het hotel, prijs kwaliteit verhouding zeer goed mede door de all.incl. formule met het park. Ook de omgeving is schitterend en doordat je onbeperkt het park in en uit kan is dit prima met elkaar uit te wisselen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) in Drouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Drouwenerzand (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.