Drouwenerzand Attractiepark

Drouwenerzand Attractiepark

6.2Voldoende

1.2km van centrum

• 8Pip30-08-2020

Best een leuk uitje voor deze prijs!

In juli een week in het bungalowpark van Drouwenerzand verbleven en elke dag naar het attractiepark geweest. Het bungalowpark zat helemaal vol en het park was ook elke dag echt heel vol. Er zijn overal Corona maatregelen geprobeerd te nemen maar werkelijk niemand houd zich eraan. De pompjes desinfectant waren ook altijd leeg.. het personeel spreekt niemand aan op te dichtbij staan (de hele rij stond hutje mutje) of zich niet houden aan de regels wat mij het idee geeft dat deze 'maatregelen' er zijn voor de schone schijn! Het eten vonden de kinderen helemaal geweldig maar vond ik zelf tegenvallen. Belegde broodjes stond op de website, dan denk ik zelf aan pistoletjes gezond bijvoorbeeld.. nee hoor.. witte bolletjes met een dun plakje kaas of ham zónder boter. De nadruk ligt hier echt op de friet en frituursnacks. Al met al voor die prijs vind ik het een leuk uitje. Attracties zijn ook leuk en ben je echt na 1 dag nog niet zat!

• 9Karin23-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Vandaag (23-8) een mooie dag gehad. Het was niet druk dus geen lange wachtrijen. Regelmatig medewerkers de attracties zien schoonmaken i.v.m. Corona maatregelen. Overige beleid tav Corona ook prima. Het zijn toch de bezoekers die zelf hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Kinderen 11 en 13 hebben zich goed vermaakt. Veel zitplaatsen en bankjes. Lekker eten. Prijs-kwaliteit verhouding goed!

• 5Bos15-08-2020

Veel te druk

Op de site kun je lezen dat nog maar 1/3e word toegestaan van wat normaal aan gasten zou worden ontvangen. Je weet niet wat je ziet. Bomvol park. Die corona maatregelen zijn hier niet te doen. Bij het eten is dit dan wel weer netjes geregeld. Ook schoonmaak attracties prima, alleen door de drukte veroorzaakt dit lange wacht rijen. De pony ritjes zijn ook gewoon open. (op de site staat van niet ivm corona)

• 6Steef06-08-2020

Eeven niet als oma en opa 70 plus

Oma en opa met de (klein) kinderen naar het park. Kleinkinderen hebben het hartstikke leuk gehad. Eten en drinken en alles prima voor elkaar maar er is werkelijk geen hond die zich aan de regels houdt. Ondanks het omroepen in het duits en nederlands. Geen ene hond. Ook geen controle vanuit het personeel. Zeer, zeer slecht. Wil je het virus verspreiden? Kom naar Drouwenerzand.

• 6T Kooij24-07-2020

Corona

Wij waren dinsdag 21 juli in het park. De drukte viel ons mee.....maar waar ik mij over verbaasde was dat ik het schoonmaken van de beugels nergens heb gezien....bij 2 atracties een half uur gezeten en niets werd schoon gemaakt.....helaas werden de desinfectiezuilen ook weinig of niet gebruikt....dus als het kan iets vaker de beugels schoon maken.....

• 8Ralf18-07-2020

Overzichtelijk en voordelig

Gisteren zijn we een dag in dit park geweest met onze 3 jonge kinderen. Zij hebben sowieso een topdag gehad en daar gaat het om. Bekijk je het positief is het een leuk en overzichtelijk park. Je kunt de kinderen er prima een dag vermaken. Eten en drinken all-in, maar verwacht niet teveel. Patat, ijsjes, limonade en wat fruit. Kwaliteit is prima.

Minpunten: coronaregels zijn er wel maar worden niet gehandhaafd. Park was eigenlijk veel te druk om dit goed mogelijk te maken. Veel 'kermisvolk' en je kijkt je ogen uit, maar geen hinder ondervonden. Dat mensen zich s ochtends al op de snacks storten is hun keuze.

Al met al een leuke dagattractie voor een kleine prijs!

• 1M13-07-2020

Vreselijk

Wij waren hier op 13 juli 2020. Heel erg druk en niemand hield zich aan de 1.5m afstand. Ook geen handhaving hierop door personeel. Veel kermis attracties op een klein oppervlak. Half bevroren broodjes met klef beleg. Eens maar nooit weer!

• 9Jenny07-06-2020

Top park!

Ontzettend leuk park voor zowel jonge kinderen als iets ouder. Wij verbleven met 4 gezinnen een weekend op het vakantiepark met kinderen tussen de 1 en 14. Hebben zich allen uitstekend vermaakt.

Het personeel is erg vriendelijk. Het eten en drinken perfect. Onbeperkt frites snacks broodjes Limonade koffie thee softijs en waterijs.

Ondanks het slechte weer hebben we het erg leuk gehad.

juni 2020

• 3peter11-10-2019

Anti sociaal

De dag bij Drouwenerzand liep anders dan wij verwacht hadden, en wij hebben dat ook laten weten via een mail en gevraagd om een reactie, die kwam niet, ook niet toen wij lieten weten dat wel graag te willen. Het park is leuk, alleen als men over iets een reactie vraagt zijn ze niet thuis, en dat noem ik anti sociaal.

september 2019

• 7Fam. C. Kas24-08-2019

Leuk klein park, met bijzondere bezoekers

Een leuk park wat bestaat uit kermis attrakties. Het is niet groot, je bent er in 3 uurtjes wel door heen. Vriendelijk personeel. Met de wespen viel het alles mee en ook geen rokers gezien op plaatsen waar het niet mocht. Je moet het net treffen wat het fatsoen van de bezoekers is. Word overal duidelijk aangegeven waar wel en niet te roken. Er komen inderdaad ook mensen op af, die je bij all inclusief tegenkomt. Leuk om naar te kijken. Heeft iets extra's. Onze kids hebben zich prima vermaakt. Met kids boven de 12 hoef je er niet heen.

augustus 2019

10 van de 520 reviews gezien