NederlandDrentheDrouwenBed & Breakfasts DrouwenBed & Breakfast De Kornelishoeve

Bed & Breakfast De Kornelishoeve

NederlandDrentheDrouwen

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast De Kornelishoeve voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

8 Reviews over De Kornelishoeve

• 9Wendy02-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Samen met mijn dochter van 14 een ruiterarrangement bij manege Gasselte geboekt met overnachtingen bij B&B de Kornelishoeve. Wat was het geweldig! Ineke is echt een gastvrouw! Het ontbrak ons aan niets. Een heerlijk uitgebreid ontbijt, bedden slapen heerlijk en een luxe badkamer was voor ons ook niet verkeerd na een bezwete dag paardrijden... Wij vonden het echt top!

• 10Bert en Carla21-08-2016

Je ergens Thuis voelen

Met partner en nog twee familieleden een weekend hier verbleven in de twee tweepersoonskamers op de eerste verdieping met elk een goed, lekker groot en breed tweepersoonsbed. De gastvrouw gaf een rondleiding en goede uitleg over de mogelijkheden in deze B & B. De mooie badkamer moesten we delen. Er is een apart toilet. Alles is erg schoon, ruim en compleet. Koffie en thee zetten kan boven in de gezamenlijke gasten-huiskamer met krant, radio en tv. Wi-Fi gratis aanwezig. Hier ontbijt je ook. Het ontbijt is geweldig: een ruime keuze aan brood, beleg,eieren, sap, vers fruit. Keurig verzorgd door de gastvrouw. De gastvrouw is erg attent en informeert regelmatig of alles naar wens is en of er nog op- of aanmerkingen zijn. De nachten zijn er opvallend stil, er is een mooie tuin en voor fietsen of elektrische fietsen zijn er goede faciliteiten. Wij hebben ons er erg thuis gevoeld!

• 10Mary29-07-2015

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel!

Mooie kamer met goed bed! Schitterende badkamer. Het ontbijt was super, van alles voorzien en ruim voldoende. We hebben genoten!

• 9Marianne Veenema 12-07-2015

Heerlijke plek

Woonhuis. Bovenverdieping tot onze beschikking

• 10Nieck24-05-2015

Fantastische Bed en Breakfast

Wat een prettif verblijf gehad bij B&B de Kornelishoeve. Een weekend wezen fietsen in Drenthe. Geweldig. je kunt daar alle kanten uit. Mooie kamer, goed bed, heerlijke badkamer incl bubbelbad, geweldig ontbijt op aparte eetkamer en zitkamer, veel privacy geweldige ligging, rust ruimte. In een woord geweldig

• 10susanvellenga22-09-2014

Mooi Bed & Breakfast!!

We hebben afgelopen weekend een nacht doorgebracht in deze B&B. Ontvangst was aller aardigst, mooie kamer en badkamer. Deze moet gedeeld worden als beide kamers bezet zijn. Wij hadden geluk dat we de enige waren :-) Ontbijt was prima, boven op de voorkamer geserveerd. In alle rust kunnen ontbijten. Alles netjes schoon en tot in de puntjes alles verzorgd!

• 10karin van den berg08-07-2014

fantastisch verblijf met mooie omgeving

bed en breakfast kornelis hoeve is heerlijk bijkomen als je even bij wilt komen. Heerlijk ontbijt goede gastvrouw heerlijk ontbijt met verse produkten uit de omstreek.Kortom een heerlijk verblijf met schitterende natuur .Wij gaan zeker weer terug.

• 9marja van der plas19-03-2014

Een echte aanrader!

Er zijn twee tweepersoonskamers op de eerste verdieping van deze bed and breakfast, met elk een tweepersoonsbed. De fraaie badkamer wordt gedeeld. Alles is uiterst verzorgd: heel schoon, smaakvol ingericht en ook heel compleet: aan alles is gedacht. Extra attentie: een flesje rose op de kamer, mogelijkheid om zelf koffie en thee te maken. Het ontbijt is fantastisch: een ruime keuze aan brood(jes), beleg (oa zelf gemaakte jam), versgekookte eieren, sap, versgemaakte smoothies, noem maar op. De sympathieke gastvrouw is zeer attent en denkt mee. In de zomer zal het in de grote tuin ook zeker aangenaam vertoeven zijn!

Bed & Breakfast De Kornelishoeve info

Building information