Weer vandaag1°-3°

53 reviews over Camping Alinghoek in het Nederlands

fantastisch

Meertens,
21-8-2018

Heerlijke middelgrote camping waar je je direct thuis voelt. Kinderen konden fijn spelen en er waren natuurkwissen en een rondwandeling met de boswachter - reuze interessant vonden ze het. Super schoon en nette camping voor de rustzoekers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Perfect!

John,
19-8-2018

We hebben het hier heerlijk gehad.

Topcamping met vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Mooi sanitair wat zeer grondig wordt schoongehouden.

Heerlijk gegeten in het restaurant naast de camping.

Stad Groningen en wildlands in Emmen zijn aanraders om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jolanda,
12-8-2018

Prima camping! Lekker rustig en vriendelijke eigenaren. Mooie omgeving en een hele fijne vakantie gehad op camping Alinghoek.

Gereisd met partner in juli 2018

fantastisch

anja en john,
29-7-2018

we waren hier voor de eerste keer op deze camping.

En wat een hartelijke eigenaar en eigenaresse . Zij proberen het iedereen naar hun zin te maken en als je hulp nodig hebt zijn ze er meteen . Je ziet hun ook veel op de camping een rondje maken met voor iedereen aandacht. Het sanitair is een dikke 10 waard .

Wat houden ze dat toch goed schoon, het zwembadje is ook heerlijk om lekker in af te koelen. Je hebt er wat ruime plaatsen en kleinere voor ieders wat wils.

En je kunt er prachtig fietsen,en in de omgeving is er ook veel te doen .We kunnen het iedereen aan raden om hier na toe te gaan met kinderen en als echtpaar je verveeld je niet gauw .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige zeer nette en leuke camping !

Dirk van der Leeden,
6-7-2018

Een super camping met hele aardige eigenaren, niets is hun teveel, het is ons daar zo goed bevallen met 3 gezinnnen uit 1 familie dat we in 2018 daar weer naar toe gaan, maar dan met 4 gezinnen uit 1 familie, ook het restaurant naast de camping is aan te raden, leuke bediening - goed en betaalbaar eten, dus alles bij elkaar genomen een geweldige plaats om te vertoeven.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne camping voor een prettig verblijf.

J.Allebes,
30-6-2018

Ik heb geen minpunten over deze camping. Voor mensen die het bruisende campinglife zoeken is het niet geschikt, maar voor wie van rust en natuur houdt wel. De camping zelf is klein met ruime staplekken voor caravan of camper, heeft een zeer schoon en modern toiletgebouw en er is een klein zwembad aanwezig. Voor kinderen is een speelveldje waar caravanstaplaatsen zijn voor de ouders. In de omgeving veel fiets- en wandelroutes. Naast de camping ligt een bos en ook niet onbelangrijk; een restaurantje waar je lekker kunt eten tegen een zeer schappelijke prijs. Hele vriendelijke campingeigenaren die altijd aanspreekbaar zijn als er iets is. Dus; geen slechte bevindingen te melden.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische minivakantie!

Familie Wietsma,
5-6-2018

Super nette, kleine, rustige camping in een prachtig gebied! Onze drie kinderen van 6, 3 en 1,5 hebben zich fantastisch vermaakt! Het is er heel gemoedelijk en van alle gemakken voorzien. En ook heel erg schoon. Ook voor jonge kinderen zijn er veel voorzieningen: een indoor speelhal, skelters en een speeltuintje. Heerlijk, wij komen zeker terug!

O ja, en je loopt zó het Drouwenerzand natuurgebied in!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Leuke camping op een Top locatie

Jan en Hennie Stokker,
18-9-2017

De gasten worden bij camping Alinghoek op een vriendelijke en enthousiaste manier ontvangen. De grote plekken op het gras zijn goed onderhouden, net zo als de rest van het terrein. Het sanitair is ruim opgezet en heel schoon. Wifi is gratis en goed. Voor kleine kinderen is er een speeltuintje. De camping ligt naast een prachtig natuurgebied. In de omgeving zijn veel fiets- en wandel mogelijkheden. Omdat de camping op een Top locatie ligt kunnen er verschilende leuke uitstapjes gemaakt worden in de omgeving. Voor jong en oud is er genoeg te zien en te doen. In het restaurant naast de camping kun je lekker eten. Kortom.......Een leuke camping waar je heerlijk tot rust kunt komen, maar waar je ook vanaf daar gezellige uitstapjes kunt maken. Dus.....een aanrader om naar camping Alinghoek te gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Rustige kleine camping

John,
9-9-2017

De eerste indruk die je krijgt als je aankomt is absoluut niet de juiste, want achter de inspiratieloze ingang bevindt zich een prettige en vooral rustige camping welke een perfecte uitvalsbasis is voor menige fiets- of wandeltocht.

De beheerders doen er alles aan om het je naar de zin te maken en zijn volop bezig om de, vorig jaar overgenomen, camping op te waarderen. Zo zal komende winter o.a. de ingang een update moeten krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gastvrij en betrokken beheerders!

Fam. "Leuke lui",
31-8-2017

Ruime velden, genoeg privacy schoon sanitair waar je niet extra voor hoeft te betalen.

Lekker met je blote voeten door het zachte gras.

Iets meer douches zou wel aan te raden zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alinghoek in Drouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alinghoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.