Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

71 Reviews over Alinghoek

• 9Fam,Kruithof30-08-2021

Een aanrader. Klein en fijn en superschoon.

Kleinschalige camping met afgebakende plaatsen. Klein zwembadje en naast de camping een heel fijn restaurantje. De eigenaars zijn super gezellig, maken regelmatig met de gasten een praatje en het sanitaire gebouw wordt superschoon gehouden door een aantal keren per dag te reinigen. De liggen van de camping is perfect. Tussen Borger (reuze gezellige plaats) en Gasselte. Met de fiets heel goed te bereiken. Heel veel fiets- en wandelmogelijkheden.

Mark Schut, Eigenaar, 28-02-2022

Beste familie Kruithof, fijn dat jullie genoten hebben van deze heerlijke omgeving. Alles inderdaad mooi centraal en prachtig om te fietsen.

• 8Lia Kiewiet10-08-2021

Gastvrij heerlijk rustig

Fijne dagen op camping Alinghoek. Dit ten eerste door de vriendelijke behulpzame eigenaars. Mooi royale plaats. Dicht bij het sanitair gebouw. Dit was zeer schoon. Een gemoedelijke camping .In een rustige omgeving. Met een restaurant om de hoek waar je heerlijk kunt eten of om een maaltijd af te halen. De omgeving is prachtig voor te fietsen. Boodschappen in Borger waar genoeg winkels zijn.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Familie Kole10-08-2021

fantastisch ,

wij hebben enorm genoten op deze schone camping .zeer vriendelijke eigenaar die samen met zijn vrouw een mooie schone camping beheert.veel gefietst en een zeer rustige camping met uitstekend schoon sanitaireen camping waar wij volgend jaar wederom weer naar toe gaan.

• 9Eetgelegenheden
  • 4Marga de Vries03-08-2021

Nooit weer. En ook geen aanbeveling

Wij hebben 3 weken op deze camping gestaan.De kampeerplek was ruim en bood veel privacy. De camping staat in een mooi natuurgebied waar je fijn kunt wandelen of fietsen. De camping zelf oogt rommelig en sfeerloos. Bij het zwembad staat het onkruid centimeters hoog tussen de tegels. Niet uitnodigend om een duik te nemen Het sanitair oogt schoon maar wanneer je goed kijkt zie je dat het aan de nodige hygiëne ontbreekt. De wanden van de wascabines zijn vies er zitten zwarte vegen op en ook de deurknoppen/sloten hebben al lang geen fris doekje gezien. De vloer in de centrale wasruimte kan een goede schrobbeurt gebruiken. Deze word alleen droog geveegd. Uitpuilende vuilcontainers die niet afgeschermd zijn geplaatst. Geen fraaie aanblik. De eigenaren proberen er wat van te maken maar slaan de plank hierin mis.Investeren in goed apparatuur om het douchegebouw hygiënisch schoon te houden zou niet verkeerd zijn.

• 4Staat v/h sanitair

Mark Schut, Eigenaar, 28-02-2022

Beste Marga de Vries, De Cockstraat te Groningen - ja ik zet het er even bij zodat mijn collega campings gewaarschuwd zijn. U schrijft een negatieve review omdat u aangesproken bent op uw gedrag van uw constant blaffende honden, uw kleinkinderen waarvan er 1 een paar nachten zou komen en het er plotseling een heel nest werden tot 15 jaar aan toe en deze onze gratis beschikbare skelters hebben gesloopt. Nooit weer, ik hoop het en gun geen van mijn collega's zulke klanten. Sorry maar waar. Ps de deurknoppen sloten werden ivm Corona dagelijks 4x bespoten met een desinfectiemiddel wat je niet mag afwrijven of moet schoon poetsen daar anders het effect weg is.. rest ga ik niet eens op reageren, men ziet wel dat u een uitzondering bent..

• 9Jan Blom18-06-2021

Zeer vriendelijke beheerders . Zeer behulpzaam.

Pluspunt ; Super schoon sanitair. Minimaal 4x per dag wordt er schoongemaakt door Sandra. Punt van positieve opmerking ; Misschien een stuk kunstgras bij het zwembad voor de uitstraling.

• 9Eetgelegenheden

Mark Schut, Eigenaar, 28-02-2022

Beste familie Blom, dank voor de fijne review. Het gras was een experiment, er zijn namelijk kunststof tegels om het zwembad en we wilden kijken of het met gras een optie was maar helaas was dat geen succes. Daarna milieuvriendelijk weg krijgen is dan een uitdaging maar intussen weer gelukt. Hopelijk zien we elkaar weer.

• 8Piet en Marijke.02-06-2021

Voor ons zeer goed verleden jaar 2 x geweest. .

Zeer nette camping voor rustzoekers . Mooie omgeving. Mark en Sabine zijn veel op de camping te zien. Het toiletgebouw word de gehele dag bij gehouden en schoongemaakt.

• 9Staat v/h sanitair

Mark Schut, Eigenaar, 28-02-2022

Piet en Marijke, inderdaad 2 keer van jullie aanwezigheid mogen genieten want als we de gasten zien genieten genieten wij ook!

• 9M. Jilderda07-05-2021

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Gezellig opgezette camping. De beheerders zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Plaatsen bieden voldoende ruimte voor campers. Sanitair wordt dagelijks diverse malen schoongemaakt en ziet er dus goed uit. Voor mensen die van rust en natuur houden de perfecte camping.

• 9Staat v/h sanitair

Mark Schut, Eigenaar, 28-02-2022

Beste familie Jilderda, Ja heerlijke plek hier aan de dorpsrand en gelijk aan het bos en heidegebied. We zien elkaar vast nog wel eens weer, dank voor de mooie review

• 8am van der maat05-09-2020

Prima camping

rustige ruime camping in n prachtige omgeving. Ook bij minder weer is er genoeg in de buurt te doen. Super vriendelijke eigenaren, alles gaat erg gemoedelijk. Sanitair word goed schoon gehouden. Een aanrader

• 8Waardering
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Mark Schut, Eigenaar, 28-02-2022

Beste fam van der Maat, Ja hygiëne hebben we hoog op lijst staan en de omgeving, tja heerlijk midden in de Drentse natuur. Fijn dat jullie er zo van genoten hebben en graag tot een volgende keer

• 5Leon31-08-2020

1 keer maar nooit meer !

Eerlijk gezegd had ik hoge verwachtingen van deze camping gezien de reviews ( fenomenaal 9.4) Helaas ben ik zeer teleurgesteld in deze camping. Het is een middelgrote gedateerde camping, zonder enige uitstraling. Het bevat 1 sanitair gebouw voor heel de camping. Wij stonden recht ( bijna in ) het sanitair gebouw. Wat ook gedateerd maar overigens wel schoon was. Plekken waren erg klein. En na een regen bui stond heel de voortent onder water zo'n grote ( zink ) gaten zaten er. Voor anderen is deze camping misschien de hemel op aarde. Wij zijn vele leukere en mooiere campings gewend. Tip vaar de eigenaren ! Geef de camping een mooie uitstraling, vervang die lelijke blauwe damwand platen voor mooie potplanken. Snoei de heggen een meter korter. Of op het midden terein helemaal eruit. Maak de plekken mooi egaal en zaai gras ,Is voor jou makkelijker te onderhouden. En het oogt veel ruimer en mooier. En laat je gasten zelf hun plek kiezen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Joke Wijnen21-08-2020

Genoten van de rust

Mijn man en ik hebben de hele maand juli en een paar dagen van augustus gestaan met onze caravan op camping Drenthe Alinghoek. Eigenaren Mark en Sandra zeer gastvrij en vriendelijk. Mooie ruime plaatsen. Sanitair wordt zeer goed bij gehouden. Ze doen alles zelf. Op de camping is een klein zwembadje waar je even lekker in af kan koelen. Vanuit de camping allerlei uitvalswegen naar bijvoorbeeld Groningen, Assen en Duitsland. En ga je de camping af ben je direct in het bos, heerlijk om met de hond te wandelen. Veel fietsmogelijkheden. Supermarkten dicht in de buurt zowel in Gieten of in Borger. Restaurants zijn in de omgeving volop. Drouwenerzand Attractiepark is echt heel dichtbij dus voor gezinnen met kinderen. En in Borger het grootste hunnebed. Kortom echt SUPER!!!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar