Camping Alinghoek

49 reviews over Camping Alinghoek in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Geweldige zeer nette en leuke camping !

Dirk van der Leeden
6-7-2018

Een super camping met hele aardige eigenaren, niets is hun teveel, het is ons daar zo goed bevallen met 3 gezinnnen uit 1 familie dat we in 2018 daar weer naar toe gaan, maar dan met 4 gezinnen uit 1 familie, ook het restaurant naast de camping is aan te raden, leuke bediening - goed en betaalbaar eten, dus alles bij elkaar genomen een geweldige plaats om te vertoeven.

Fijne camping voor een prettig verblijf.

J.Allebes
30-6-2018

Ik heb geen minpunten over deze camping. Voor mensen die het bruisende campinglife zoeken is het niet geschikt, maar voor wie van rust en natuur houdt wel. De camping zelf is klein met ruime staplekken voor caravan of camper, heeft een zeer schoon en modern toiletgebouw en er is een klein zwembad aanwezig. Voor kinderen is een speelveldje waar caravanstaplaatsen zijn voor de ouders. In de omgeving veel fiets- en wandelroutes. Naast de camping ligt een bos en ook niet onbelangrijk; een restaurantje waar je lekker kunt eten tegen een zeer schappelijke prijs. Hele vriendelijke campingeigenaren die altijd aanspreekbaar zijn als er iets is. Dus; geen slechte bevindingen te melden.

Fantastische minivakantie!

Familie Wietsma
5-6-2018

Super nette, kleine, rustige camping in een prachtig gebied! Onze drie kinderen van 6, 3 en 1,5 hebben zich fantastisch vermaakt! Het is er heel gemoedelijk en van alle gemakken voorzien. En ook heel erg schoon. Ook voor jonge kinderen zijn er veel voorzieningen: een indoor speelhal, skelters en een speeltuintje. Heerlijk, wij komen zeker terug!

O ja, en je loopt zó het Drouwenerzand natuurgebied in!

Leuke camping op een Top locatie

Jan en Hennie Stokker
18-9-2017

De gasten worden bij camping Alinghoek op een vriendelijke en enthousiaste manier ontvangen. De grote plekken op het gras zijn goed onderhouden, net zo als de rest van het terrein. Het sanitair is ruim opgezet en heel schoon. Wifi is gratis en goed. Voor kleine kinderen is er een speeltuintje. De camping ligt naast een prachtig natuurgebied. In de omgeving zijn veel fiets- en wandel mogelijkheden. Omdat de camping op een Top locatie ligt kunnen er verschilende leuke uitstapjes gemaakt worden in de omgeving. Voor jong en oud is er genoeg te zien en te doen. In het restaurant naast de camping kun je lekker eten. Kortom.......Een leuke camping waar je heerlijk tot rust kunt komen, maar waar je ook vanaf daar gezellige uitstapjes kunt maken. Dus.....een aanrader om naar camping Alinghoek te gaan.

Rustige kleine camping

John
9-9-2017

De eerste indruk die je krijgt als je aankomt is absoluut niet de juiste, want achter de inspiratieloze ingang bevindt zich een prettige en vooral rustige camping welke een perfecte uitvalsbasis is voor menige fiets- of wandeltocht.

De beheerders doen er alles aan om het je naar de zin te maken en zijn volop bezig om de, vorig jaar overgenomen, camping op te waarderen. Zo zal komende winter o.a. de ingang een update moeten krijgen.

Gastvrij en betrokken beheerders!

Fam. "Leuke lui"
31-8-2017

Ruime velden, genoeg privacy schoon sanitair waar je niet extra voor hoeft te betalen.

Lekker met je blote voeten door het zachte gras.

Iets meer douches zou wel aan te raden zijn.

Fantastisch!

Caro en Martin
13-8-2017

Camping Alinghoek heeft een geweldig echtpaar als eigenaar!

Een super leuke en sociale camping.

Wij stonden daar een week en zouden daarna naar een andere camping gaan om daar een week te verblijven.

Echter bij de andere camping aangekomen bleek dit een zeer foute keuze!

De ons toebedeelde plaats was zeer nat! We stonden tot onze hielen in het water/blubber.

Zeer drassig dus.

Tijdens een regenbui moesten we maar even in onze auto wachten om te overleggen wat we zouden doen..was het commentaar van de eigenaar die de plek liet zien,niet erg gastvrij dus!

Ondanks dat het gedraineerd was (volgens die eigenaresse) konden we daar echt niet staan met onze vouwwagen, verschrikkelijk gewoon, zelfs de ander gast naast de plek gaf ons groot gelijk dat we dit niet wilden.

Er stond ook een bordje vooraan de camping wat aangaf om(nu) niet met je auto het terrein/grasveld op te gaan.. nou dat zei ook al genoeg.

Voor ons bezwaar was de campingeigenaresse niet gevoelig, ze had allerlei tegenargumenten en liet ons dus gewoon het hele bedrag betalen ondanks dat wij weer weg wilden daar.

Na het betalen...inclusief toeristenbelasting (zonder ook maar 1 nacht te hebben geslapen daar!) bood ze dan maar aan om een paar dagen op het middenveld te gaan staan.

Dit was geen goede optie voor ons...dit scheelden ruim drie dagen en de toon was al gezet.

Dus heb ik (in tranen) de vorige camping gebeld en verteld wat ons was overkomen en dat wij graag terug wilden komen.

De eigenaar van deze mooie en zeer goede camping Alinghoek bood direct zijn hulp aan.

Bij aankomst werden wij liefdevol terug ontvangen en hebben zij ons een korting aangeboden om ons leed te verzachten wat ons bij die andere camping was overkomen.

Voor ons is camping Alinghoek een prachtige plek om te staan en is het echtpaar daar super sociaal en behulpzaam!

Wij hebben daar nog een hele week, dank zij hun hulp, kunnen staan en genieten van al het moois wat in die omgeving is.

Daarvoor onze hartelijke dank Mark en Sandra!

Wij komen graag weer terug

heel fijn gehad

Noud en Hannie Fabrie
12-8-2017

eigenlijk niets on bevangen genieten van deze mooie camping

mooie plaatsen vriendelijke mensen van de camping

behulpzaam waar nodig top

heel erg bedankt aanrader voor mensen die wandelen en fietsen leuk vinden

en een negen moet altijd hoger willen

Heel aangenaam verblijf

Op de Beeck
10-8-2017

Zeer hartelijke ontvangst. Prima sanitair. Mooie streek met uitstekende wandel- en fietsmogelijkheden. Ook bij slechter weer voldoende mogelijkheden zonder al te ver te moeten rijden. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader dus.

Super mooie camping

Sijbers
9-8-2017

Alinghoek is een super mooie camping met ruime plaatsen en super schoon sanitair.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving kun je prachtige wanel en fietstochten maken.

Kortom een aanrader voor iedereen die van rust en natuur houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alinghoek in Drouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alinghoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alinghoek scoort een 8.96 uit 10 op basis van 49 reviews.