Camping Alinghoek

Camping Alinghoek
8,9

46 reviews over Camping Alinghoek in het Nederlands

Leuke camping op een Top locatie

Jan en Hennie Stokker, 18-9-2017

De gasten worden bij camping Alinghoek op een vriendelijke en enthousiaste manier ontvangen. De grote plekken op het gras zijn goed onderhouden, net zo als de rest van het terrein. Het sanitair is ruim opgezet en heel schoon. Wifi is gratis en goed. Voor kleine kinderen is er een speeltuintje. De camping ligt naast een prachtig natuurgebied. In de omgeving zijn veel fiets- en wandel mogelijkheden. Omdat de camping op een Top locatie ligt kunnen er verschilende leuke uitstapjes gemaakt worden in de omgeving. Voor jong en oud is er genoeg te zien en te doen. In het restaurant naast de camping kun je lekker eten. Kortom.......Een leuke camping waar je heerlijk tot rust kunt komen, maar waar je ook vanaf daar gezellige uitstapjes kunt maken. Dus.....een aanrader om naar camping Alinghoek te gaan.

Rustige kleine camping

John, 9-9-2017

De eerste indruk die je krijgt als je aankomt is absoluut niet de juiste, want achter de inspiratieloze ingang bevindt zich een prettige en vooral rustige camping welke een perfecte uitvalsbasis is voor menige fiets- of wandeltocht.

De beheerders doen er alles aan om het je naar de zin te maken en zijn volop bezig om de, vorig jaar overgenomen, camping op te waarderen. Zo zal komende winter o.a. de ingang een update moeten krijgen.

Gastvrij en betrokken beheerders!

Fam. "Leuke lui", 31-8-2017

Ruime velden, genoeg privacy schoon sanitair waar je niet extra voor hoeft te betalen.

Lekker met je blote voeten door het zachte gras.

Iets meer douches zou wel aan te raden zijn.

Fantastisch!

Caro en Martin, 13-8-2017

Camping Alinghoek heeft een geweldig echtpaar als eigenaar!

Een super leuke en sociale camping.

Wij stonden daar een week en zouden daarna naar een andere camping gaan om daar een week te verblijven.

Echter bij de andere camping aangekomen bleek dit een zeer foute keuze!

De ons toebedeelde plaats was zeer nat! We stonden tot onze hielen in het water/blubber.

Zeer drassig dus.

Tijdens een regenbui moesten we maar even in onze auto wachten om te overleggen wat we zouden doen..was het commentaar van de eigenaar die de plek liet zien,niet erg gastvrij dus!

Ondanks dat het gedraineerd was (volgens die eigenaresse) konden we daar echt niet staan met onze vouwwagen, verschrikkelijk gewoon, zelfs de ander gast naast de plek gaf ons groot gelijk dat we dit niet wilden.

Er stond ook een bordje vooraan de camping wat aangaf om(nu) niet met je auto het terrein/grasveld op te gaan.. nou dat zei ook al genoeg.

Voor ons bezwaar was de campingeigenaresse niet gevoelig, ze had allerlei tegenargumenten en liet ons dus gewoon het hele bedrag betalen ondanks dat wij weer weg wilden daar.

Na het betalen...inclusief toeristenbelasting (zonder ook maar 1 nacht te hebben geslapen daar!) bood ze dan maar aan om een paar dagen op het middenveld te gaan staan.

Dit was geen goede optie voor ons...dit scheelden ruim drie dagen en de toon was al gezet.

Dus heb ik (in tranen) de vorige camping gebeld en verteld wat ons was overkomen en dat wij graag terug wilden komen.

De eigenaar van deze mooie en zeer goede camping Alinghoek bood direct zijn hulp aan.

Bij aankomst werden wij liefdevol terug ontvangen en hebben zij ons een korting aangeboden om ons leed te verzachten wat ons bij die andere camping was overkomen.

Voor ons is camping Alinghoek een prachtige plek om te staan en is het echtpaar daar super sociaal en behulpzaam!

Wij hebben daar nog een hele week, dank zij hun hulp, kunnen staan en genieten van al het moois wat in die omgeving is.

Daarvoor onze hartelijke dank Mark en Sandra!

Wij komen graag weer terug

heel fijn gehad

Noud en Hannie Fabrie, 12-8-2017

eigenlijk niets on bevangen genieten van deze mooie camping

mooie plaatsen vriendelijke mensen van de camping

behulpzaam waar nodig top

heel erg bedankt aanrader voor mensen die wandelen en fietsen leuk vinden

en een negen moet altijd hoger willen

Heel aangenaam verblijf

Op de Beeck, 10-8-2017

Zeer hartelijke ontvangst. Prima sanitair. Mooie streek met uitstekende wandel- en fietsmogelijkheden. Ook bij slechter weer voldoende mogelijkheden zonder al te ver te moeten rijden. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader dus.

Super mooie camping

Sijbers, 9-8-2017

Alinghoek is een super mooie camping met ruime plaatsen en super schoon sanitair.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving kun je prachtige wanel en fietstochten maken.

Kortom een aanrader voor iedereen die van rust en natuur houdt.

Rustige, vriendelijke camping in mooie omgeving

Fam. Braat, 6-8-2017

Rustige camping met mooie ruime plaatsen, superschoon sanitair en prachtige omgeving waar je direct vanuit de camping kunt wandelen.

Ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaars: we voelden ons echt welkom! Bestelde broodjes worden 's ochtends bij de tent gebracht.

Het zwembad hebben we niet gebruikt, niet groot, maar zag er zoals de rest van de camping keurig uit.

We komen heel graag nog een keer terug!

een aanrader voor wie van rust en natuur houd

Karin de Keyser, 15-7-2017

Rustige,mooi onderhouden camping met een sanitair die niet properder kon zijn.

Ontvangst zowel telefonisch als bij aankomst uitstekend, aimabele gastheer, top!!!

Gelegen aan het natuurgebied Drouwenerzand net buiten de camping.

Ruime afgebakende plaatsen met individuele elektriciteitspunten, watertappunten milieustraat, broodjesservice, zwembad, toiletpapier steeds aanwezig en bovendien de douches waren gratis, super!

Prijs/kwaliteit fantastisch.

Prachtige vakantie samen met mijn dochter gehad waarvoor dank.

Prachtige camping,zeker voor herhaling vatbaar

A. Uitslag, 9-7-2017

Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar.

Grote ruime plekken afgescheiden door heggen.

Stroom op elke plaats,en waterpunt altijd kortbij.

Eenvoudig sanitair, maar wel de gehele dag schoon.

Bestelde broodjes worden s,morgens bij de plaats bezorgd door eigenaars.

Schitterende omgeving, met veel fiets en wandel route,s.

Leuke dorpen in de buurt,met een goed restaurant direkt naast de camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alinghoek in Drouwen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alinghoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alinghoek scoort een 8.92 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: