Weer vandaag2°-8°

3 reviews over Camping Minicamping Hoeve Loevestein in het Nederlands

Mooi gelegen en gezellig

P.F.J. Driessen
5-6-2013

Alles zag er netjes en verzord uit en zeker de moeite waard om te bezoeken

Gereisd met vrienden in mei 2013

Zorgboerderij Hoeve Loevestein .

fr_woning
9-8-2011

-196- Aan de lange Norgerweg , ligt zorgboerderij Hoeve Loevestein . We werden door een vaste bewoner ontvangen en zei dat we een plaatsje konden uitzoeken op het kampeerveld . Toen we geinstalleerd waren , zijn we eens rond gaan kijken en ontmoette de zoon des huizes . Deze gaf ons een kleine rondleiding en liet ons verschillende dieren zien die daar verzorgd worden . Hij was bezig met een huisje als schuilplaats voor de bokken en lammetjes , er waren ook twee drie maanden oude biggetjes . In de moestuin mocht je zelf je groente halen , tegen een klein bedrag . De kippen zorgden voor verse eitjes . Het sanitair zag er perfect uit , buiten kon je afwassen . In de hal lagen de folders van de omgeving , boven stond een biljart voor de liefhebbers . Buiten lag een jeu de boulebaan . De auto's staan op een parkeerstrook . De boodschappen haal je in Vries een paar km verderop .Vlak bij de camping stonden de koeien zoals Blaarkoppen , Lakenvelders

er liepen ook een paar paarden in de wei.

Gereisd met partner in augustus 2011

gezellige camping

kldijk
27-9-2010

Ontvangst is zeer hartelijk. Wim en Ina doen er alles aan om het verblijf tot een feest te maken. Gehele nieuw sanitair, ruim en netjes en ruime aangepast douche voor mensen met beperking, maar ook erg handig met kleine kinderen. Wij hebben een weekend onze nieuwe tent proefgedraaid en zijn hier bijna blijven hangen, zo gezellig. Koeien en geiten aanwezig. Recreatiezolder met poolbiljart. Ideale camping met honden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Hoeve Loevestein in Donderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Hoeve Loevestein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.