Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Logement Grenzeloos Enzo voor je op een rij gezet:

62 reviews over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

netjes verblijf

Johan Kuipers
5-10-2015

heel rustig gelegen accommodatie met nette schone kamers en een goed ontbijt met voldoende etenswaren en lekkere koffie en .alles werd goed aangevuld .het restaurant even verderop is ook prima je kunt er heerlijk eten. wij komen weer eens langs.

Aanrader!

Ingrid
25-8-2015

Hier gaan we nog een keer terug! Zowel het Logement als het Restaurant dat op 400m afstand ligt zijn een aanrader. En dan heb ik het nog niet over de omgeving: Prachtig!

heerlijk weekend

Monique
25-8-2015

Wat een leuk en gezellig hotel, prachtig gelegen. Het restaurant, met een kok die heerlijk kan koken , is op loopafstand, 400 meter. Ontbijt is in het logement. De gastheer en vrouw, Eduard en Helen doen hun best het je naar de zin te maken, hele vriendelijke, hardwerkende mensen. Petje af! Wij zullen hier zeker nog een keer komen.

Gastvrij, vriendelijk en ontspannen !

E & W uit IJsselstein
19-8-2015

Goede service en gastvrijheid tegen een aantrekkelijke prijs. Goede kleinschalige formule van een logement met een restaurant in het dorpje Doldersum. Eduard en Helen doen hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken. Wij gaan zeker nog een keer terug komen bij deze vriendelijke mensen.

Prima adres

H & B
9-8-2015

Grenzeloos is een heerlijk no nonsens verblijf. De kamers zijn goed, er wordt een prima ontbijt geserveerd. Het belangrijkste is dat het eigenaarskoppel alles doet om het de gast naar de zin te maken. Ook het restaurant op een paar minuten lopen serveert lekker eten voor een schappelijke prijs. Grenzeloos biedt een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

heerlijke plek om tot rust te komen

truus
25-7-2015

Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

Eigenaars zijn heel aardige mensen, altijd bereid om te helpen of een praatje te maken

Een geweldige plek voor natuur en rust

Els en Frank
30-5-2015

Hotel Grenzeloosenzo was fantastisch! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Mooie kamers. Diner op loopafstand ook prima verzorgd. Zou zo weer boeken bij. Geweldige omgeving om te fietsen en wandelen.

Wat een verwennerij zo'n weekend !

Lenie en Gé
29-3-2015

Echt een geweldig weekend gehad bij Grenzeloos Enzo, wat een accomodatie en de gezellige relaxte sfeer.

Helen en Eduard doen er alles aan om het je naar de zin te maken, zo hebben wij dit zeker ervaren.

Een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan, ook een geweldige maaltijd in het restaurant genuttigd voor een prima

prijs-/kwaliteitverhouding.

Wij komen hier zeker nog een keer terug omdat ook de omgeving heel mooi is om te fietsen en te wandelen.

Ze hebben diverse arrangementen voor een mooie prijs.

Super verblijf!!

Ria Bosma
23-11-2014

Wij hebben van vrijdag 7 november t/m zondag 9 november in Doldersum doorgebracht. Wij wisten van tevoren niet wat we van het arrangement konden verwachten, maar het overtrof onze stoutste verwachtingen. Wat een vriendelijke mensen en wat een goed vertrouwen. Wij kunnen niet oordelen over de prijs/kwaliteit verhouding omdat we dit weekend cadeau gekregen hebben inclusief een bezoek aan de sauna. Wij hebben gewandeld en gefietst en genoten van een schitterende omgeving.

Kom eens helemaal tot rust

Ruurd1954
17-11-2014

Dit weekend arrangement bij Grenzeloos Doldersum. Wat een ligging! Eenmaal van de snelweg af raak je al snel in vervoering door de rust en het landschap. Bij aankomst worden we gastvrij ontvangen met een gratis kopje koffie of thee, waarna gastheer Eduard ons naar ons logement brengt. We zitten op de 1e etage in een gerieflijke kamer met goede, royale boxspringbedden, TV, zitje en een badkamer met douche en wastafel. De bar beneden is zelfbediening, waarmee het vertrouwen in het zelf bijhouden van de gebruiker hoog is, iets wat in de Randstad ondenkbaar is. Het bij het arrangement aangeboden 4-gangen diner is verrassend goed. Zowel tafelgenote als recensent lopen niet warm voor spareribs maar na kort overleg met de keuken wordt zonder bijbetaling een overheerlijke varkenshaas en visschotel geserveerd. Het bijbehorend garnituur is erg verzorgd en van hoge kwaliteit. Ook het ontbijt is prima en ruim gesorteerd. Daarbij de aandacht van de eigenaren geven het eindoordeel een ruime 8.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in Doldersum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo scoort een 8.44 uit 10 op basis van 62 reviews.