Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo

BedAndBreakfast
Weer vandaag8°-1°
Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Logement Grenzeloos Enzo voor je op een rij gezet:

65 reviews over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in het Nederlands

Kamer

JCMGietelink
24-4-2016

Het ontbijt en diner is heerlijk. Gastvrouw en gastheer zijn heel aardig. Minpunt vond ik de kamer. Veel te klein, en badkamer gedateerd. Ook is de kamer erg gehorig. We komen zeker in de regio terug maar boeken dan wel een andere accomodatie .

Top verblijf, Goed eten , en vriendelijke mensen

Rob en Henny Hooijmans
23-4-2016

Bedden zijn perfect, mooie kamers.Goed eten.Prachtige fietsomgeving.

viel tegen

E Ridder
6-10-2015

Geboekt met een bon dus kregen een standaard kamer. Op zich geen probleem, kamer zag er netjes uit prima bed, maar toilet en wasbak waren nog smerig ook kwam er de volgende ochtend geen/nauwelijks water uit de kraan. Toen we hier melding van maakten werd er niet professioneel met onze klachten omgegaan jammer vooral, omdat het hier waarschijnlijk om incidenten ging. Voor de rest wel klantvriendelijk het personeel en met name de "drankjesvoorziening".

netjes verblijf

Johan Kuipers
5-10-2015

heel rustig gelegen accommodatie met nette schone kamers en een goed ontbijt met voldoende etenswaren en lekkere koffie en .alles werd goed aangevuld .het restaurant even verderop is ook prima je kunt er heerlijk eten. wij komen weer eens langs.

Aanrader!

Ingrid
25-8-2015

Hier gaan we nog een keer terug! Zowel het Logement als het Restaurant dat op 400m afstand ligt zijn een aanrader. En dan heb ik het nog niet over de omgeving: Prachtig!

heerlijk weekend

Monique
25-8-2015

Wat een leuk en gezellig hotel, prachtig gelegen. Het restaurant, met een kok die heerlijk kan koken , is op loopafstand, 400 meter. Ontbijt is in het logement. De gastheer en vrouw, Eduard en Helen doen hun best het je naar de zin te maken, hele vriendelijke, hardwerkende mensen. Petje af! Wij zullen hier zeker nog een keer komen.

Gastvrij, vriendelijk en ontspannen !

E & W uit IJsselstein
19-8-2015

Goede service en gastvrijheid tegen een aantrekkelijke prijs. Goede kleinschalige formule van een logement met een restaurant in het dorpje Doldersum. Eduard en Helen doen hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken. Wij gaan zeker nog een keer terug komen bij deze vriendelijke mensen.

Prima adres

H & B
9-8-2015

Grenzeloos is een heerlijk no nonsens verblijf. De kamers zijn goed, er wordt een prima ontbijt geserveerd. Het belangrijkste is dat het eigenaarskoppel alles doet om het de gast naar de zin te maken. Ook het restaurant op een paar minuten lopen serveert lekker eten voor een schappelijke prijs. Grenzeloos biedt een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

heerlijke plek om tot rust te komen

truus
25-7-2015

Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

Eigenaars zijn heel aardige mensen, altijd bereid om te helpen of een praatje te maken

Een geweldige plek voor natuur en rust

Els en Frank
30-5-2015

Hotel Grenzeloosenzo was fantastisch! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Mooie kamers. Diner op loopafstand ook prima verzorgd. Zou zo weer boeken bij. Geweldige omgeving om te fietsen en wandelen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in Doldersum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.