Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Petra

Heerlijk relaxen in landelijke omgeving

Petra
22-5-2016

Tijdens het Pinksterweekend hier verbleven. Kamer met kleine badkamer maar met terrasje en uitzicht op het weiland met koeien. Goede matrassen en kussens, dus heerlijk geslapen. Wifi ontvangst, zoals aangegeven op hun site, kan wel eens traag zijn, maar als je voor de rust komt heb je geen internet nodig :-) Je hoort de hele dag fluitende vogeltjes! Leuk concept: woonboerderij met lobby en 'bar' waar je zelf de drankjes, koffie of fris kan pakken. (dit kruis je aan op de ontvangen kaart) Ontbijt is prima verzorgt. In het verderop gelegen restaurant zowel 's middags als 's avonds heerlijk gegeten. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam.

Omgeving: Het Doldersummerveld is prachtig en de schaapskudde en Schotse Hooglanders lopen zo voor je neus. Wandelen en fietsen is zeker aan te raden. In de omgeving is nogal wat geschiedenis te vinden: hunebedden maar ook WOII monumenten. En bijv Giethoorn is ongeveer een half uur van Doldersum.