Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Logement Grenzeloos Enzo voor je op een rij gezet:

65 reviews over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in het Nederlands

Precies waarop ik had gehoopt.

H. Wolf
22-8-2018

Ik kwam bij toeval in Grenzeloos en vond het geweldig. De beheerders zijn heel vriendelijk, de sfeer is ongedwongen, als gast kun je jezelf redden met de hapjes en drankjes in de kantine of een paar minuten lopen naar het restaurant van dezelfde eigenaars. Mijn kamer had een ruim bed, was schoon en gezellig, met een balkon en een balkondeur die op de haak kon staan, zodat er frisse lucht binnenkwam. Het uitzicht op een weiland was rustgevend. Ik had gelukkig rustige buren, maar met drukkere mensen in het hotel is het misschien wel een beetje gehorig. De maaltijd in het restaurant was heerlijk en niet duur, het ontbijt was dik in orde. De totale sfeer was informeel, gezellig, prettig. Ik kom graag nog een keer.

Prima plek!

Gerjo de Gans
13-8-2018

Heerlijke plek om te zijn.

Rust, ruimte, en een prettige sfeer.

Schone kamers en heerlijk eten.

Wij komen zeker terug!

Wij komen hier niet meer terug

H. Dekker
13-8-2018

Wij huurden twee nachten met toeslag de kamer met balkon op de 1e verdieping. Hou er rekening mee dat dit balkon moet worden gedeeld met naastliggende kamer . Staat niet duidelijk vermeld. Alles doet wat gedateerd aan. Badkamer met douche. Badkamer loopt onder water tijdens het douchen. Trekker om alles weer droog te krijgen is aanwezig. Goed matras, lit-jumeaux, 2-persoons gedekt. Kamer wordt niet schoongemaakt tenzij men er langer dan 4 dagen verblijft. Ongezellige gezamenlijke ruimte, die wij niet hebben gebruikt. Niet erg uitgebreid maar goed ontbijt. Koffie en thee uit een thermoskan. Simpel 3-gangen diner, soep, kippetje en ijs. Prachtige ligging voor gasten die houden van bosachtig gebied. Fietsenhok kan niet worden afgesloten. Maar één stopcontact (met verlengsnoer) om eBike accu op te laden. Beetje behelpen dus.

HotelSpecials.nl

Prachtige omgeving en geweldige service!

G. de Vries
10-9-2017

Kamer was mooi schoon, lekker bed en mooi uitzicht. Ontbijt was bovengemiddeld goed en compleet. Prachtige omgeving met veel fiets en wandelroutes. Het restaurant is gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Een absolute aanrader!

Alles was goed. Ontvangst, kamers, ontbijt, diner. Aanrader!

Direct boeken is aan te raden, geen boekingskosten en persoonlijk overleg is erg prettig.

Een aanrader!

Yvonne
24-8-2017

Mooie locatie, prima kamers met terrasje en mooi uitzicht. Uitgebreid ontbijt en heerlijk diner in restaurant.

Heel goed verblijf. Gezellig en gemoedelijk.

Aafie Eleveld
19-8-2017

Van hieruit kun je prachtige routes fietsen of wandelen. Goeie E-bikes te huur. In de gezamenlijke "living" kun je spelletjes doen, tv kijken of gewoon gezellig zitten. Drankjes zelf inschenken en opschrijven. Waar maak je dat nog mee? Goed ontbijt en een prima diner. Zeer gastvrije gastheer en dame. Goede kamer, mooie omgeving in een gemoedelijke sfeer, zo zou ik het in 1 zin omschrijven.

Weer een geweldig verblijf

P. Verhoef
12-9-2016

Enorme gastvrije eigenaren. Bijzonder vriendelijke sfeer.

Heerlijk verblijf gehad.

Gastvrijheid in een heerlijke omgeving

Marianne
4-8-2016

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Een aanrader. Mooie locatie, direct in prachtig landschap. Even weg uit de Randstad, heerlijk onthaasten. Prima kamer, goede bedden, goed verzorgd ontbijt. Vanuit logement diverse mogelijkheden om te fietsen, wandelen of met auto erop uit. Genoten van prachtige natuur. Gezellig gegeten in het iets verderop gelegen eigen restaurant van de familie.

Tijdens het Pinksterweekend hier verbleven. Kamer met kleine badkamer maar met terrasje en uitzicht op het weiland met koeien. Goede matrassen en kussens, dus heerlijk geslapen. Wifi ontvangst, zoals aangegeven op hun site, kan wel eens traag zijn, maar als je voor de rust komt heb je geen internet nodig :-) Je hoort de hele dag fluitende vogeltjes! Leuk concept: woonboerderij met lobby en 'bar' waar je zelf de drankjes, koffie of fris kan pakken. (dit kruis je aan op de ontvangen kaart) Ontbijt is prima verzorgt. In het verderop gelegen restaurant zowel 's middags als 's avonds heerlijk gegeten. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam.

Omgeving: Het Doldersummerveld is prachtig en de schaapskudde en Schotse Hooglanders lopen zo voor je neus. Wandelen en fietsen is zeker aan te raden. In de omgeving is nogal wat geschiedenis te vinden: hunebedden maar ook WOII monumenten. En bijv Giethoorn is ongeveer een half uur van Doldersum.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in Doldersum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.