Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Logement Grenzeloos Enzo voor je op een rij gezet:

62 reviews over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtige omgeving en geweldige service!

G. de Vries
10-9-2017

Kamer was mooi schoon, lekker bed en mooi uitzicht. Ontbijt was bovengemiddeld goed en compleet. Prachtige omgeving met veel fiets en wandelroutes. Het restaurant is gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Een absolute aanrader!

Alles was goed. Ontvangst, kamers, ontbijt, diner. Aanrader!

Direct boeken is aan te raden, geen boekingskosten en persoonlijk overleg is erg prettig.

Een aanrader!

Yvonne
24-8-2017

Mooie locatie, prima kamers met terrasje en mooi uitzicht. Uitgebreid ontbijt en heerlijk diner in restaurant.

Heel goed verblijf. Gezellig en gemoedelijk.

Aafie Eleveld
19-8-2017

Van hieruit kun je prachtige routes fietsen of wandelen. Goeie E-bikes te huur. In de gezamenlijke "living" kun je spelletjes doen, tv kijken of gewoon gezellig zitten. Drankjes zelf inschenken en opschrijven. Waar maak je dat nog mee? Goed ontbijt en een prima diner. Zeer gastvrije gastheer en dame. Goede kamer, mooie omgeving in een gemoedelijke sfeer, zo zou ik het in 1 zin omschrijven.

Weer een geweldig verblijf

P. Verhoef
12-9-2016

Enorme gastvrije eigenaren. Bijzonder vriendelijke sfeer.

Heerlijk verblijf gehad.

Gastvrijheid in een heerlijke omgeving

Marianne
4-8-2016

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Een aanrader. Mooie locatie, direct in prachtig landschap. Even weg uit de Randstad, heerlijk onthaasten. Prima kamer, goede bedden, goed verzorgd ontbijt. Vanuit logement diverse mogelijkheden om te fietsen, wandelen of met auto erop uit. Genoten van prachtige natuur. Gezellig gegeten in het iets verderop gelegen eigen restaurant van de familie.

Tijdens het Pinksterweekend hier verbleven. Kamer met kleine badkamer maar met terrasje en uitzicht op het weiland met koeien. Goede matrassen en kussens, dus heerlijk geslapen. Wifi ontvangst, zoals aangegeven op hun site, kan wel eens traag zijn, maar als je voor de rust komt heb je geen internet nodig :-) Je hoort de hele dag fluitende vogeltjes! Leuk concept: woonboerderij met lobby en 'bar' waar je zelf de drankjes, koffie of fris kan pakken. (dit kruis je aan op de ontvangen kaart) Ontbijt is prima verzorgt. In het verderop gelegen restaurant zowel 's middags als 's avonds heerlijk gegeten. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam.

Omgeving: Het Doldersummerveld is prachtig en de schaapskudde en Schotse Hooglanders lopen zo voor je neus. Wandelen en fietsen is zeker aan te raden. In de omgeving is nogal wat geschiedenis te vinden: hunebedden maar ook WOII monumenten. En bijv Giethoorn is ongeveer een half uur van Doldersum.

Kamer

JCMGietelink
24-4-2016

Het ontbijt en diner is heerlijk. Gastvrouw en gastheer zijn heel aardig. Minpunt vond ik de kamer. Veel te klein, en badkamer gedateerd. Ook is de kamer erg gehorig. We komen zeker in de regio terug maar boeken dan wel een andere accomodatie .

Top verblijf, Goed eten , en vriendelijke mensen

Rob en Henny Hooijmans
23-4-2016

Bedden zijn perfect, mooie kamers.Goed eten.Prachtige fietsomgeving.

viel tegen

E Ridder
6-10-2015

Geboekt met een bon dus kregen een standaard kamer. Op zich geen probleem, kamer zag er netjes uit prima bed, maar toilet en wasbak waren nog smerig ook kwam er de volgende ochtend geen/nauwelijks water uit de kraan. Toen we hier melding van maakten werd er niet professioneel met onze klachten omgegaan jammer vooral, omdat het hier waarschijnlijk om incidenten ging. Voor de rest wel klantvriendelijk het personeel en met name de "drankjesvoorziening".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo in Doldersum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Logement Grenzeloos Enzo scoort een 8.44 uit 10 op basis van 62 reviews.