Géén boekingskosten
NederlandDrentheDoldersumBed & Breakfasts DoldersumBed & Breakfast Logement Grenzeloos Enzo

Bed & Breakfast Logement Grenzeloos Enzo

NederlandDrentheDoldersum

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Logement Grenzeloos Enzo voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 80 reviews

Meer bed & breakfast info

80 Reviews over Logement Grenzeloos Enzo

• 9Annelies en Bert30-12-2020

Helemaal goed!

Een heerlijk huisje in een prachtige omgeving en erg lekker gegeten op 2e kerstdag!! Behulpzame mensen, Eduard nog bedankt voor de hulp bij de stroomstoring.

• 10Willem van der Hoeven27-09-2020

Uitstekend

Hardwerkend ondernemersechtpaar dat van vroeg, het ontbijt, tot na het diner in de avond bezig is het de gasten naar de zin te maken. Prima ontbijt en het diner in het restaurant was ook uitstekend. We waren hier 4 nachten met 3x diner en wij hebben geen enkel aanmerking, deze mensen hebben het goed voor elkaar. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen en vooral Rust met een hoofdletter R!

• 8Gerard van Eijk16-08-2020

Voor herhaling vatbaar.

Leuk etablissement dat ideaal is gelegen in bosrijke omgeving. Ideaal voor fietsers. Eigenaren en personeel zeer vriendelijk; altijd een spontane lach op de gezichten. Vanwege de hitte was er een ventilator op de kamer. Onze was bij aankomst defect en die werd na melding binnen 10 minuten vervangen. Goed ontbijt in het B&B dat op 400 m van het restaurant ligt waar je goed kan eten en drinken. Boeken via eigen site is goedkoper.

• 10Ineke van Blotenburg06-07-2020

Wij verbleven hier van 28 juni tot 5 juli 2020. We hebben genoten en wat een enthousiasme straalt het hele team uit ook geweldige lieve en behulpzame eigenaren , kamers goed, ontbijt goed en het restaurant elke avond met plezier gegeten en genoten van de heerlijke gerechten en niet te vergeten de bediening je kon zien dat ze het werk met veel plezier deden altijd een stralende lach op hun gezicht. Goede uitval basis om Drenthe te verkennen wij komen zeker terug

• 8JB28-06-2020

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Wij verbleven hier op 26 t/m 27 juni 2020. We hebben die paar dagen genoten van het enthousiasme van alle medewerkers en natuurlijk de eigenaren. Heerlijk gegeten en de kamer was gewoon goed en schoon. Heerlijk kunnen fietsen in de omgeving en zeker een volgende keer waard.

• 8Mirjam Visser21-10-2019

voor herhaling vatbaar!!

Voor de 4e keer een weekend naar Grenzeloos. Weer een prettig verblijf gehad. Het lekkere ongedwongen verblijf bevalt ons nog steeds goed. Kamer zijn simpel maar voldoen prima. Ontbijt en ook het eten in het restaurant is prima. Heel vriendelijke eigenaren. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Volgend jaar gaan we zeker weer heen.

• 10Ton26-09-2019

Goede locatie midden in de polder, goede kamer en zeer goed ontbijt en vriendelijke gastheer Het bijbehorende restaurant was ook zeer goed en sfeervol

• 10Miranda Triest22-09-2019

Tot de volgende keer, aanrader.

Je komt er heerlijk tot rust en een fantastische omgeving om te fietsen. Het eten in het restaurant is top en ook het ontbijt is geweldig. De kamer is zeer goed alleen de tv had wel een maatje groter mogen zijn.

• 10Roelf Ganzeveld27-07-2019

Volgende fiets 4 daagse zijn we er zeker weer !

Dat ze niet in een 5 sterren hotel komen , maar in een gemoedelijke b en b waar alles is gebaseerd op vertrouwen en nette kamers waar niets op is aan te merken . Prima ontbijt , alles ruimschoots bijgevuld , naar wens gebakken ei of omelet ter plekke bereid ,diverse nog warme broodsoorten etc etc . geweldig uitzicht vanaf het terras Kortom Prima en we komen zeker nog eens weer terug .

• 8Anja23-07-2019

Erg leuk

Mooie nette B en B. Zeer gastvrije mensen, zeker een aanrader!

Bed & Breakfast Logement Grenzeloos Enzo info

• AirconditioningNiet beschikbaar