Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck

Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck
8,7

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Landgoed 't Wildryck voor je op een rij gezet:

20 tips over Vakantiepark Roompot Landgoed 't Wildryck

peterd, 20-10-2015
Wij zijn naar het gevangenismuseum geweest, Giethoorn, Bourtange (uur rijden), Groningen en Westerbork geweest.
Jonker, 12-5-2015
Neem minimaal 30 mrt coaxkabel mee als je tv wilt kijken, anders kan je het huisje niet bereiken mbt afstand! Tevens is de gratis wel te bereiken op het 1e veld (bij de tennisbaan), maar op veld 2 is helemaal geen enkel signaal te vinden! Geef van te voren een plaats door waar je wilt staan(mits dit op de website te vinden is en werkt). Als je broodjes besteld via de bezorgservice kan je dit het best per dag doen, anders betaal je zonder bericht voor de gehele week in 1x!
Elly Zijlstra, 28-4-2015
Heerlijk startpunt om veel van de omgeving te zien, te wandelen en te fietsen.

Verbeek, 11-11-2014

Bewegwijzering vanaf de doorgaande weg kan duidelijker (groter aangeven).

Je rijdt er zo voorbij, zeker als het donker is.

Tanja, 28-10-2014
De bonte wever in Assen! Deze hebben leuke arrangementen zodat je je hier een hele dag kunt vermaken! ( leuk voor kinderen)
Fam. Ravenhorst, 27-8-2014
Tip: Als het weer het wat laat afweten, is Speelstad Oranje een aanrader. Relatief lage toegangsprijs, gratis parkeren en alles overdekt.

Fabien, 25-3-2014
Goede uitvalsbasis om even naar Duitsland te gaan, Friesland of Overijssel. Mooie natuur (Drentse Friese Wold).
Jeroen, 8-7-2013
Fiets verhuur bij de bungalowpark is aan te raden. Ze hebben hier goede huurfietsen. Ook het fietspakket is perfect. Zeer uitgebreid.
Linda, 10-6-2013
Een wandeling met de boswachter, een ijsje in Diever, de pannenkoek met geitenkaas, honing en spek, een fiets huren en ga 's morgens vroeg op wacht staan bij een wissel, want er zijn ongelooflijk veel reeën.
anoniem, 17-5-2013
speelstad Oranje op 10 min. kortingskaart bij receptie verkrijgbaar