Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bij Roompot Landgoed ’t Wildryck verblijf je in een vrijstaand landhuis aan de rand van het bos. Kleine kinderen kunnen op pad met de bosbioloog, naar het zwembad of de speeltuinen. In het restaurant op Landgoed ’t Wildryck geniet je ’s winters van Hollandse erwtensoep. In het centrum van Diever (4 kilometer) vind je veel winkels en terrasjes.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

341 Reviews over Landgoed 't Wildryck

• 8Marjo27-11-2022

Thuiskomen

De plek is prachtig. De landhuizen zijn sfeervol ( al zit er verschillen tussen de huusjes) Wanneer je niet droomt van een subtropisch zwemparadijs.........dan is dit een aanrader Wij komen er al ruim 20 jaar

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Koppe20-11-2022

Fantastisch ontspannen vakantie

Rustig vakantiepark nabij prachtig bos, privacy, huisje van bijna alles voorzien( geen wasmachine/droger, dat is wel jammer als je langer verblijft) heerlijke houtkachel waar je na een lange wandeling heerlijk bij kan vertoeven bij kouder weer.

• 8Marcel vd H29-08-2022

Fijne omgeving, leuk voor jonge kinderen.

We hebben heerlijk genoten op de camping van het wildryck. Bekend terrein aangezien we vroeger jaren (toen heette het nog camping ellert en brammert) stonden. Supernetjes allemaal en vriendelijk personeel. Voor jonge kinderen is het goed vertoeven. De camping met eigen sanitair is natuurlijk erg super al mis ik wel een handig afwasplekje. Nu sta je of in de wasbak de vaat te doen of buiten (met het superweer nu geen probleem) Dit is volgens mij simpel op te lossen door een aanrechtje te maken waar nu de losse wasbak zit. Kun je ook veel meer spullen kwijt. Voor een "verwende" kampeerde zoals ik toch een minpuntje;) De optie voor volgend jaar staat inmiddels al vast!

• 7Activiteiten
  • 9W.J.Gortmaker02-07-2022

Fijne camping midden in een prachtig natuurgebied

Plaatsen varieren nogal in grootte. We hadden een plek met sanitairunit + vloerverwarming naast de plek. Kies je voor een sanitairunit zonder vloerverwarming, dan is deze unit niet altijd direct naast je kampeerplaats. Het kampeerterrein is mooi gelegen in een bosachtig gebied met vele bomen. Vele voorzieningen voor kinderen aanwezig. Restaurant en snackbar aanwezig en het dorp Diever op steenworp afstand. Vanaf de camping zijn prachtige fietstochten en wandelingen te maken door de omringende natuurgebieden. Al met al een heerlijke verblijfplaats. Zeker een aanrader!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Wim03-05-2022

Fijne verblijf in prettige omgeving

We hadden een kampeerplaats met privé sanitair. Fijne ruime plek voor onze tent. Privé sanitair was eenvoudig maar netjes en schoon. Een minpuntje was dat er geen aanrecht was voor de afwas. Mooi park met goede faciliteiten in een mooie omgeving.

• 9Onderkomen
  • 5Fritz13-12-2021

Tegenvaller

Gedateerd huis, beetje smoezelig ook en niet schoon opgeleverd. Onlogische indeling met veel loze ruimtes. In de badkamer geen haakjes, noch een plank oid om je spullen op te zetten. Waar ik me nog het meest aan stoorde was het geluid van de provinciale weg (N371) die vlak langs het park loopt.

• 4Onderkomen
  • 9Dick de Waard23-09-2021

Hadden hier een campingplaats met verwarmd privé sanitair gereserveerd. Onze gereserveerd plaats beviel ons niet zo erg en met hulp van uiterst vriendelijke receptioniste hebben wij een andere plaats uitgezocht. Hadden hier een heerlijk verblijf> prachtige omgeving veel fiets en wandel mogelijkheden.

• 10Eetgelegenheden
  • 9fred13-09-2021

voor herhaling vatbaar.

ruime plekken , goed privé sanitair.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Fam. Hilgeman24-08-2021

Gezellige vakantie gehad

Wij stonden op kampeerplek 611 met onze combi-camp vouwwagen en extra 1 persoonstentje. Net genoeg ruimte en de auto stond naast het privé sanitair met vloerverwarming. Dit was echt een pré met het Hollandse weer, droogrek kon er prima staan. De plekken lopen allemaal wel wat af en dat icm vele stortbuien zorgde er wel voor dat het water onder de voortent niet zo snel wegliep. Volgens de eigenaar zal dit in het najaar aangepakt gaan worden. Voor tieners wordt er niet zoveel georganiseerd, verder een rustige camping. Het park ligt aan bosrand en je kan daar heerlijk wandelen en/of fietsen. Diever en Dwingeloo zijn op 15 min. fietsafstand met gezellige markt op maandag/woensdag.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Reparon24-08-2021

Mooi park maar een gedateed huis

Grote badkamer, goed uitgeruste keuken, ruime tuin. Prachtig park. Redelijk schoon huis. Oude keuken, oude vloer, donker huis, wat somber. Tuin nodigt niet uit om helemaal te gebruiken. Afwasmachine in apparte hal. Heeft een upgrade nodig. Adem niet de sfeer uit van de foto, dat huis is echt anders... Huis is gedateerd.

• 8Activiteiten
    • 4Onderkomen