8FantastischScore uit 360 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8

Over Landgoed 't Wildryck

Landgoed 't Wildryck

Landgoed ’t Wildryck, een prachtige bestemming midden in de mooie natuur van Drenthe! Ervaar de rust, natuur en gezelligheid op ons mooie langdoed. Voor jong en oud is Landgoed ’t Wildryck een heerlijke vakantiebestemming. Vakantiehuizen, chalets, glampingtenten en kampeerplaatsen met privé sanitair met zelfs optioneel vloerverwarming, voor iedere vakantieganger is er een plekje op ons landgoed. Kom je het zelf ook ervaren?

In het hart van natuur en rust, vinden vakantiegangers hun geluk in charmante huisjes vol persoonlijkheid en warmte. Het unieke detail van de bedstede valt in de smaak, vooral bij de jonge ontdekkers. De ligging, zo dicht bij het bos, is perfect voor zowel tweebenige als viervoetige avonturiers, waardoor iedereen zich direct thuis voelt. Het park geniet van vriendelijke gezichten, zowel bij de receptie als in het restaurant, die bijdragen aan een welkome sfeer. Met uitstekende fiets- en wandelmogelijkheden, en een knus, zij het eenvoudig, zwembad, biedt het park een ideale mix van ontspanning en activiteit. De oude stijl van de vrijstaande woningen voegt een charmante noot toe, compleet met alle comfort voor een onvergetelijk verblijf.

• Fietsverhuur

Het complex
  • Aantal verdiepingen hoofdgebouw: 2

Contactgegevens

Groningerweg 13, 7981 LA

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.