Weer vandaag2°-4°

28 reviews over Vakantiehuis De Egel & De Eekhoorn in het Nederlands

Goed huis met heerlijke tuin

Marina Menger, 15-11-2017

Een heerlijk huis van alle gemakken voorzien. Een tuin waar je op elk moment van de dag zon of schaduw te vinden is. Enige minpunt is het schuine dak, waardoor je te weinig bewegingsvrijheid had in de slaapkamers. En een grote bank om in de onderuitstand te gaan hebben we gemist.

genoten!

Lous, 6-11-2017

gezellig schoon huis , van alle gemakken voorzien ! Er was niets wat tegenviel.

Désirée van den Noort, 1-11-2017

Het huis is top, heel gezellig en heeft een mooie ligging in een leuk park met animatie en binnenzwembad. Grote tuin was erg leuk voor de kinderen. Genoten van de sauna, whirlpool en de rust.

Fantastisch!!

Fam. Storm, 1-11-2017

We zijn met de herfstvakantie een midweek geweest in huisje de egel.

Wat een super mooi huisje! en schoon!

Daarbij hebben we het getroffen met het mooie weer, en heerlijk gezeten in de prachtige tuin

Vooral ''s-morgens als we wakker waren heerlijk ontbeten aan de grote tafel en genieten van het uitzicht van de tuin en de vogeltjes

Heerlijk bubbelbad, heerlijke bedden lekkere sauna... We komen zeker nog een keer terug!!

fantastisch

L. van den Wildenberg, 16-10-2017

prachtige ligging, genoeg tuin erom, sfeervol ingericht, compleet

erg leuk!

N, 5-8-2017

Wij verbleven afgelopen 2 weken in de Eekhoorn. Een prachtig, keurig schoongemaakt en compleet huisje van alle gemakken voorzien. Erg leuk is dat in het huisje veel leuk kinderspeelgoed aanwezig is. Het kinderspeelhuisje in de tuin viel ook erg in de smaak bij onze meiden. Het animatieteam organiseert leuke activiteiten voor kinderen. Het binnenzwembad is eenvoudig.

De omgeving is erg mooi en het huisje is een prima uitvalbasis voor wandelen in de natuur of fietsen in de omgeving. Het huisje heeft tevens een losse schuur (welke op slot kan) met elektra aansluiting(en) voor het opladen van elektrische fietsen.

Heerlijk huis, fijn park. Schoon.

Evelyne, 9-5-2017

Kan niets be denken wat niet goed is.

fantastisch

Adri, 9-5-2017

heerlijk schoon huisje met vele luxe.

mooi bubbelbad en sauna.

erg gezellig en mooi huis

Enorm genoten

Dennis, 30-1-2017

Heerlijk weekend gehad. Huisje was goed verzorgd en voorzien van alle luxe (bubbelbad, IR sauna, zonnebank). Ideaal met onze 2 kinderen. Alle stopcontacten afgeschermd met kinderbeveiliging en de oudste was weg van de bedstee. Zwembad is gratis maar verwacht niet een uitgebreid zwembad. Speelzolder is leuk.

We komen terug

Jim, 24-7-2016

Leuk huisje, mooie rustige ligging in een prachtige omgeving. Wat wil je nog meer?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Egel & De Eekhoorn in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Egel & De Eekhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Egel & De Eekhoorn scoort een 8.98 uit 10 op basis van 28 reviews.