Vakantiehuis
Weer vandaag-2°-7°
8,9

33 reviews over Vakantiehuis De Egel & De Eekhoorn in het Nederlands

Gezellig, schoon en compleet ingericht!

Anoniem,
29-12-2018

Met man, dochter, schoonzoon en kleinzoon in De Eekhoorn geweest. Erg leuk huis, dat beneden gezellig is ingericht, met een houtkachel en goed voorziene keuken. Vanwege de kerst was er zelfs aan kerstversiering binnen en buiten gedacht. Van de sauna en het bubbelbad hebben wij geen gebruik gemaakt, maar het is er wel!

Je kunt vanaf het park zo het bos in, via wandel- en fietspaden.

Het huis was keurig schoon en heeft goede bedden. Ook de bedstee is erg geschikt voor kinderen.

Was er dan helemaal niets negatief? De bovenverdieping deed wat rommelig en donker aan, door traphekjes e.d. in de slaapkamer en het ontbreken van opbergruimte voor niet gebruikte dekbedden en kussens.

Ook is er maar parkeergelegenheid voor 1 auto, een mogelijke 2e auto moet bij de entree van het park worden geparkeerd.

Gereisd met partner in december 2018

Een aanrader

Gunter,
15-6-2018

af en toe heb je zo een verblijf waar je tot rust komt en je thuis voelt. Zo een verblijf is "De Egel" . Een park met beperkt aantal mensen, een ruim en super gezellig huisje.

Heel kindvriendelijk en de nationale parken in de buurt zijn aanraders voor wandelingen en fietstochten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch!

Juliette,
10-6-2018

Wat een heerlijke plek! Midden in het bos, op ruime afstand van de andere huisjes vind je De Egel. Wakker worden van de wind die door de bomen ruist. Vakantiehuisje De Egel heeft alle denkbare voorzieningen voor een heel comfortabel verblijf. De enorme tuin rondom het huisje is goed verzorgd en het speelhuisje een feest voor kinderen (naast al het speelgoed dat zowel binnen als buiten aanwezig is). Het gehele park is heel goed verzorgd en ook hier weer zoveel te doen voor kinderen. Vanuit het huisje wandel je zo het bos in. Absolute aanrader & wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Heerlijke dagen in de bossen bij Diever!

OFBleeker,
1-4-2018

de Egel is een prachtig en gerieflijk huisje met alle denkbare voorzieningen. Rustig, op ruime afstand van andere huisjes, eigenlijk midden in het bos! 's Ochtends was het geluid van een paar spechten het meest markant...

(en een prima parkeervoorziening bij het huis)

Gereisd met partner in maart 2018

Toppertje!

Heeringa,
26-3-2018

Helemaar super! Geen op of aanmerking omtrent huis en netheid. Alles boven verwachting goed.

Gereisd met partner in maart 2018

Goed huis met heerlijke tuin

Marina Menger,
15-11-2017

Een heerlijk huis van alle gemakken voorzien. Een tuin waar je op elk moment van de dag zon of schaduw te vinden is. Enige minpunt is het schuine dak, waardoor je te weinig bewegingsvrijheid had in de slaapkamers. En een grote bank om in de onderuitstand te gaan hebben we gemist.

Gereisd met partner in juni 2017

genoten!

Lous,
6-11-2017

gezellig schoon huis , van alle gemakken voorzien ! Er was niets wat tegenviel.

Gereisd met partner in mei 2017

Désirée van den Noort,
1-11-2017

Het huis is top, heel gezellig en heeft een mooie ligging in een leuk park met animatie en binnenzwembad. Grote tuin was erg leuk voor de kinderen. Genoten van de sauna, whirlpool en de rust.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch!!

Fam. Storm,
1-11-2017

We zijn met de herfstvakantie een midweek geweest in huisje de egel.

Wat een super mooi huisje! en schoon!

Daarbij hebben we het getroffen met het mooie weer, en heerlijk gezeten in de prachtige tuin

Vooral ''s-morgens als we wakker waren heerlijk ontbeten aan de grote tafel en genieten van het uitzicht van de tuin en de vogeltjes

Heerlijk bubbelbad, heerlijke bedden lekkere sauna... We komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

fantastisch

L. van den Wildenberg,
16-10-2017

prachtige ligging, genoeg tuin erom, sfeervol ingericht, compleet

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Egel & De Eekhoorn in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Egel & De Eekhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.