Camping Wittelterbrug

Meer campinginfo

64 reviews over Camping Wittelterbrug

• 10Elly prins28-08-2019

Geweldug

Geweldige stacaravan zeer schoon en heel netjes. Alles zit.er in

• 9Eetgelegenheden

• 10Eric bruggink25-08-2019

Tevreden op de cemping

Wij hebben vorig jaar een stacaravan gekocht maar wij zitten nog in de verbouwing maar wij hopen dat wij volgend jaar is veder zijn maar zijn heel tevreden over de cemping zelf het zijn vriendelijke mensen en is er gezellig en Je kan er ook mooie vissen je heb plek zat waar je kan gaan vissen En je kan er ook mooie lopen door de natuur

• 2018
    10Johan Heeg02-09-2018

Wij gaan hier voorlopig niet weg !!! :-)

Ons eerste jaar op camping wittelterbrug. We zijn hier gekomen met een caravan en gelijk een seizoens plek. Met kinderen in leeftijd 9/14/16/17 de kinderen vermaken hun prima, in het zwembad met de trampoline en de kabelbaan, genoeg te doen !! Restaurant waar je heerlijk kunt eten, en nette prijzen !! Ook kun je er patat, snacks afhalen keuze genoeg. Toilet gebouwen, niet het nieuwste, maar wel schoon en netjes.

Het bevalt ons hier zo goed, dat we een stacaravan gekocht hebben, en hier dus voorlopig niet weer weg gaan !!!

Wat ons betreft een echte aanrader !!

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 10Toon19-08-2018

Dit is gewoon een hele nette schone camping met prima faciliteiten

• 10De Grijs17-08-2018

Nette camping met goed sanitair prima zwembad en een goede eetgelegenheid met prima bediening

• 10Fam. Vd Velde30-07-2018

Prima en gezellige kinden huisdier vriendelijke camping ergschoon en net sanitair 4x p/d animatie voor de kids met een verwarmd overdekt zwembad vriendelijk personeel aan 2 kanten van de camping mooi viswater met een groot spelveld waar voetbal en andere balspelen kunnen worden gespeeld mooie landelijke omgeving waar je eindeloos kan fietsen

• 4Gezin23-07-2018

Voor ons niet weer .

Ik schrok erg toen we op de camping aankwamen,wat een oude slecht onderhouden bende. Ons eigen veldje was gezellig en netjes ,maar ontzettend stil zodat je bijna geneigt bent om je kinderen stil te houden. Animatie team stelt niks voor.sanitair is een ouderwetse toilet gebouw maar erg schoon en netjes. Het winkeltje is een kamertje naast de receptie.zwembad is leuk voor een uurtje. Ik ben blij dat ik het via een veilingswebsite heb gekocht anders was is erg verdrietig geweest dat ik hier het volle pond voor had betaald . Laatste ding : 2 euro per persoon per nacht voor milieuheffing is echt belachelijk . Deze prijs is ook voor kinderen. Er is geen gratis WiFi. Je krijgt alleen warm water als je betaald , dus ook voor de afwas , hand was, douche .

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 9Ronald04-06-2018

Heel fijne camping

Jammer van enig overlastvan de weg langs het kanaal

• 9Eetgelegenheden

• 9C van Appeldoorn25-05-2018

Al met al een echte aanrader!

Zeer schone camping, dat maak je zelden mee, zowel het sanitair als het terrein zelf. Rustig en landelijk, met scherpe prijs.

• 2017
    8fk20-08-2017

fijne camping met netjes en schoon sanitair

Voor mijn dochter van 7 was de animatie erg leuk. Ook hebben de kinderen erg fijn gespeeld in het zwembad. Jammer dat het wat rustig was op de camping maar ik denk dat dat door het weer kwam. We hebben een fijne week gehad.

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Wittelterbrug

• Peter, 23-05-2012

Lekker fietsen in en om Dwingeloo(15 min.) en Diever (15 min.). Leuke winkelstraat in Beilen (15 min. met de auto.). Verkeerspark Assen (30 min. met de auto), bij slecht weer zwemmen in de Smelt in Assen. Duinezathe in Appelscha, (met de fiets 40 min.). Speeltuint (gratis, wel een consumptie bij snackbar verplicht) bij het theehuis tussen Havelte en Frederiksoord (40 min. op de fiets).

1 vraag over Camping Wittelterbrug

• Eugene ten Berge, 30-03-2013

kamperen.

Hoe kom ik bij de site tarieven van Uw camping .cq aanbiedingen. Vrg E ten Berge.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig