Géén boekingskosten

Wittelterbrug

NederlandDrentheDiever

We hebben de beste aanbieders voor Camping Wittelterbrug voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 76 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 76 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

76 Reviews over Wittelterbrug

• 10Bianca Veldman22-08-2022

Het is echt een supergezellige camping geworden. De nieuwe eigenaren doen het zo ontzettend leuk!! Kinderen hebben altijd iets te doen,er staan trikers die ze zo mogen gebruiken en skelters. Ook kun je lekker overdekt zwemmen of in de vaart zwemmen,lekker op het strandje spelen of met een subdoard het water op. Ook is er iedere dag kidsclub en savonds vaak voor de hele familie wat te doen.🥰 Elke dag is het een feestje op de camping,iedereen is vriendelijk en vrolijk. Het eten is er heerlijk en de softijs goddelijk! Volgend jaar gaan we het hele seizoen❤️ Ik kan niet wachten tot het april is😃 Wij staan er met onze kinderen van 15, 9 & 7 jaar (volgend jaar allemaal een jaartje ouder dus😜)

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Marjolein20-08-2022

Heerlijke vakantie

Mooie overzichtelijke camping waar de eigenaren je gastvrij ontvangen. Iedereen is hier welkom en telt mee, kind, volwassenen en ouderen met of zonder beperking. Er is een ruim aanbod aan activiteiten en een gezellig klein eetcafé waar voor een goede prijs patat of plate gegeten kan worden of afgehaald met vriendelijk personeel. Naast dat er een overdekt basic zwembad is ligt er naast de vaart een strandje waar er gezwommen kan worden en gesupt. Onze hond heeft hier afgelopen vakantie urenlang gezwommen en rond gerend waarbij wij met het mooie weer ook goed konden afkoelen. We hebben 3 geweldige weken gehad en meteen voor volgende zomer geboekt!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8fam. Granneman28-07-2022

Echt leuke en gezellige camping!

Wij verbleven een week in een gehuurde accommodatie op deze kleinschalige maar erg leuke camping. Er was genoeg te doen voor de kinderen zoals animatie, bar, zwembad, speelveld. Hele vriendelijke eigenaren en personeel, niets was te gek en onze jongens mochten de hele week de skelters gebruiken. Bezoek aan gevangenismuseum, rommelmarkt in Dwingeloo en de (speeltuin) Drentse Koe is een aanrader! We komen graag nog eens terug.

• 8Guus van de Wetering19-05-2022

Prachtige betaalbare camping zeker een aanrader

Ondanks dat het in het voorseizoen was en rustig heerlijk genoten van een mooie plek. Alle plekken voorzien van stroom, water en afvoer met daarnaast een afvoerputje. Zwembad voor kleine kinderen en zwembad voor de groteren allebeide verwarmd en overdekt. Mooie douche en toiletruimtes. Speelweide kampvuurplaats en kantine. Prachtige fietsroutes. Zeker een aanrader. Een mogelijk nadeeltje brekers met ACSI Card kunnen alleen achterop een plaats zoeken daarachter loop een weggetje met tractoren die er volop reden ivm hooiwinning. Tja dat is het platteland.

• 9Sander Groenwold24-04-2022

Nieuwe eigenaars

Sinds 15 april een nieuwe eigenaar! Er waait een nieuwe positieve vibe over de camping, wij als vaste gasten met eigen stacaravan zijn erg te spreken!! We weten zeker dat de toercaravan liefhebbers straks ook graag komen en weer terug willen komen!!! Wij als vaste mensen danken Ton en Yvonne voor de afgelopen jaren, en zullen de nieuwe eigenaars helpen om er een nog mooiere camping van te maken!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8MWMS26-09-2021

Fijne camping

Wij hebben deze zomervakantie 2 weken gekampeerd op deze camping nadat wij vorig jaar een paar nachtjes hadden verbleven op de camping wat ons toen erg was bevallen. De kampeerplekken zijn heerlijk ruim, de kinderen hebben zich vermaakt met allerlei vriendjes en vriendinnetjes. De haloweenavond was hilarisch. Wij vonden de mensen die er werkten erg vriendelijk en ook de man die alle onderhoudsklusjes deed. Het is een harde werker die ervoor zorgde dat de coronamaatregelen goed werden nageleefd. Het enige wat ons dit tegenviel was de schoonmaak van de toiletgebouwen. Het helpt dan ook niet mee dat er vrij weinig toiletten en douches zijn op een volle camping. En het feit dat je nog met een sepkaart moet werken is wat gedateerd (andere kant is dat onze dochter geleerd heeft dat je ook snel kunt douchen hahaha)

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Lisa24-08-2021

Mooie camping met een gemoedelijke sfeer

Wij hebben erg genoten op deze camping met onze 2 kinderen (7 en 9) en de hond. Mooie plaatsen. Leuke speeltuin en een leuke animatie! We hebben onze kinderen vrij weinig gezien als we op de camping waren. De sanitaire faciliteiten zijn denk ik niet helemaal berekend op het aantal bezoekers, maar desondanks goed verzorgd en schoon!In de omgeving is genoeg te doen, zeker met kinderen! Wij hebben het Gevangenismuseum bezocht, het Oermuseum, de hunebedden, oude stad Orvelte, en ook best wat mooie wandelingen gemaakt! Zeker de Mammoet-route vanaf het Oermuseum is super om te doen met kinderen, is eigenlijk een speurtocht, en ook het Plankenpad is leuk! De hond mag ook bij alle wandelingen mee.Diever en Dwingeloo zijn ook gezellige kleine dorpjes. Op de camping in het restaurant kan je heerlijk eten, en lekkere ijsjes halen. Leuke bediening, en erg aardige eigenaar, eigenlijk al het personeel is erg aardig!Kortom: een aanrader!!!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Roy11-08-2020

Fijne camping

Fijne camping met net sanitair, tenminste werd goed schoon gehouden, maar je hebt altijd gasten die de douche etc niet netjes achterlaten. Tip: thermostaatkranen bij de douches.

Zwembad is niet bijzonder maar wel goed. Personeel hulpvaardig! Fijne vakantie gehad op deze camping!

• 10Josien10-08-2020

Heerlijk!

Heerlijke camping! Ruime plaatsen, voorzien van kraan en stroom. Twee fijne zwembaden (waarvan 1 peuterbad), vriendelijk personeel. We hebben genoten van het camping-gevoel op deze camping, de kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin, lekker gezwommen en het recreatieteam is actief, met leuke activiteiten.

We komen graag terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Familie Steenvoorden03-08-2020

Fijne vakantie gehad, maar camping niet bijzonder.

We hebben een fijne vakantie gehad op een mooie ruime plek. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Dit kwam met name doordat er genoeg te doen was in de omgeving en leuk contact met andere campinggasten. De camping ligt tussen mooie natuurgebieden waar je fijn kunt fietsen, maar helaas ook langs een doorgaande weg die je goed hoort op de camping. De faciliteiten waren niet wat we verwacht hadden. Sanitair is netjes, maar warm water is niet bij de prijs inbegrepen (€5 per 30 min) en onvoldoende plekken om af te wassen. Geen kampwinkel en broodjes moeten de dag ervoor voor 5 uur besteld worden. De Jue de boules baan en het volleybalveld waren overgroeit met onkruid, dus onbruikbaar. Het zwembad was overdekt, maar de overkapping was niet echt dicht waardoor zwemmen pas aangenaam is bij temperaturen boven de 20 graden. Het was goedkoop, dus wel goede prijs/kwaliteIt verhouding. Alles is er wel, maar er kan meer van gemaakt worden.

Camping Wittelterbrug info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar