Camping Wittelterbrug

Camping Wittelterbrug
7,8

62 reviews over Camping Wittelterbrug in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wij gaan hier voorlopig niet weg !!! :-)

Johan Heeg
2-9-2018

Ons eerste jaar op camping wittelterbrug.

We zijn hier gekomen met een caravan en gelijk een seizoens plek. Met kinderen in leeftijd 9/14/16/17 de kinderen vermaken hun prima, in het zwembad met de trampoline en de kabelbaan, genoeg te doen !!

Restaurant waar je heerlijk kunt eten, en nette prijzen !! Ook kun je er patat, snacks afhalen keuze genoeg.

Toilet gebouwen, niet het nieuwste, maar wel schoon en netjes.

Het bevalt ons hier zo goed, dat we een stacaravan gekocht hebben, en hier dus voorlopig niet weer weg gaan !!!

Wat ons betreft een echte aanrader !!

Toon
19-8-2018

Dit is gewoon een hele nette schone camping met prima faciliteiten

De Grijs
17-8-2018

Nette camping met goed sanitair prima zwembad en een goede eetgelegenheid met prima bediening

Fam. Vd Velde
30-7-2018

Prima en gezellige kinden huisdier vriendelijke camping ergschoon en net sanitair 4x p/d animatie voor de kids met een verwarmd overdekt zwembad vriendelijk personeel aan 2 kanten van de camping mooi viswater met een groot spelveld waar voetbal en andere balspelen kunnen worden gespeeld mooie landelijke omgeving waar je eindeloos kan fietsen

Voor ons niet weer .

Gezin
23-7-2018

Ik schrok erg toen we op de camping aankwamen,wat een oude slecht onderhouden bende. Ons eigen veldje was gezellig en netjes ,maar ontzettend stil zodat je bijna geneigt bent om je kinderen stil te houden. Animatie team stelt niks voor.sanitair is een ouderwetse toilet gebouw maar erg schoon en netjes. Het winkeltje is een kamertje naast de receptie.zwembad is leuk voor een uurtje. Ik ben blij dat ik het via een veilingswebsite heb gekocht anders was is erg verdrietig geweest dat ik hier het volle pond voor had betaald . Laatste ding : 2 euro per persoon per nacht voor milieuheffing is echt belachelijk . Deze prijs is ook voor kinderen. Er is geen gratis WiFi. Je krijgt alleen warm water als je betaald , dus ook voor de afwas , hand was, douche .

Heel fijne camping

Ronald
4-6-2018

Jammer van enig overlastvan de weg langs het kanaal

Al met al een echte aanrader!

C van Appeldoorn
25-5-2018

Zeer schone camping, dat maak je zelden mee, zowel het sanitair als het terrein zelf. Rustig en landelijk, met scherpe prijs.

Voor mijn dochter van 7 was de animatie erg leuk. Ook hebben de kinderen erg fijn gespeeld in het zwembad. Jammer dat het wat rustig was op de camping maar ik denk dat dat door het weer kwam. We hebben een fijne week gehad.

Beetje dubbel

Esther
7-8-2017

We hebben een dubbel gevoel over onze vakantie. De omgeving is mooi. De camping is echt heel erg rustig. De animatie is alleen in het hoogseizoen van het Noorden, dus we hebben bijna geen animatie gehad. Toen ze er wel waren, waren het twee jonge kinderen die erg hun best deden, maar het was het net niet. Het zwembad was niet goed, zat te weinig chloor in en de ph waarde was te hoog. Ook was het aan de koude kant.

De camping was wel schoon en onze plek was ruim.

De vaste gasten waren dominant aanwezig, dat was niet altijd positief.

Dus al met al niet echt positief helaas. Wij betaalden het volle pond, terwijl de mensen die het via vakantieveiling hadden geregeld, dezelfde minder leuke vakantie hadden, maar ook erg weinig hadden betaald. Dat was wel wrang.

Oh ja... warm water moet met een sleutel, ook voor de afwas moest je betalen.

Leuke camping in Nederland

Joyce
5-8-2017

Leuke camping met jonge kinderen. Ruime en zonnige plek. Animatie team was voor de kids een succes. Het zwembad was aan de koude kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wittelterbrug in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wittelterbrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.