Géén boekingskosten

Camping Wittelterbrug

NederlandDrentheDiever

We hebben de beste aanbieders voor Camping Wittelterbrug voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 72 reviews

Contact

73 Reviews over Wittelterbrug

• 9Sander Groenwold24-04-2022

Nieuwe eigenaars

Sinds 15 april een nieuwe eigenaar! Er waait een nieuwe positieve vibe over de camping, wij als vaste gasten met eigen stacaravan zijn erg te spreken!! We weten zeker dat de toercaravan liefhebbers straks ook graag komen en weer terug willen komen!!! Wij als vaste mensen danken Ton en Yvonne voor de afgelopen jaren, en zullen de nieuwe eigenaars helpen om er een nog mooiere camping van te maken!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8MWMS26-09-2021

Fijne camping

Wij hebben deze zomervakantie 2 weken gekampeerd op deze camping nadat wij vorig jaar een paar nachtjes hadden verbleven op de camping wat ons toen erg was bevallen. De kampeerplekken zijn heerlijk ruim, de kinderen hebben zich vermaakt met allerlei vriendjes en vriendinnetjes. De haloweenavond was hilarisch. Wij vonden de mensen die er werkten erg vriendelijk en ook de man die alle onderhoudsklusjes deed. Het is een harde werker die ervoor zorgde dat de coronamaatregelen goed werden nageleefd. Het enige wat ons dit tegenviel was de schoonmaak van de toiletgebouwen. Het helpt dan ook niet mee dat er vrij weinig toiletten en douches zijn op een volle camping. En het feit dat je nog met een sepkaart moet werken is wat gedateerd (andere kant is dat onze dochter geleerd heeft dat je ook snel kunt douchen hahaha)

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Lisa24-08-2021

Mooie camping met een gemoedelijke sfeer

Wij hebben erg genoten op deze camping met onze 2 kinderen (7 en 9) en de hond. Mooie plaatsen. Leuke speeltuin en een leuke animatie! We hebben onze kinderen vrij weinig gezien als we op de camping waren. De sanitaire faciliteiten zijn denk ik niet helemaal berekend op het aantal bezoekers, maar desondanks goed verzorgd en schoon!In de omgeving is genoeg te doen, zeker met kinderen! Wij hebben het Gevangenismuseum bezocht, het Oermuseum, de hunebedden, oude stad Orvelte, en ook best wat mooie wandelingen gemaakt! Zeker de Mammoet-route vanaf het Oermuseum is super om te doen met kinderen, is eigenlijk een speurtocht, en ook het Plankenpad is leuk! De hond mag ook bij alle wandelingen mee.Diever en Dwingeloo zijn ook gezellige kleine dorpjes. Op de camping in het restaurant kan je heerlijk eten, en lekkere ijsjes halen. Leuke bediening, en erg aardige eigenaar, eigenlijk al het personeel is erg aardig!Kortom: een aanrader!!!

• 9Roy11-08-2020

Fijne camping

Fijne camping met net sanitair, tenminste werd goed schoon gehouden, maar je hebt altijd gasten die de douche etc niet netjes achterlaten. Tip: thermostaatkranen bij de douches.

Zwembad is niet bijzonder maar wel goed. Personeel hulpvaardig! Fijne vakantie gehad op deze camping!

• 10Josien10-08-2020

Heerlijk!

Heerlijke camping! Ruime plaatsen, voorzien van kraan en stroom. Twee fijne zwembaden (waarvan 1 peuterbad), vriendelijk personeel. We hebben genoten van het camping-gevoel op deze camping, de kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin, lekker gezwommen en het recreatieteam is actief, met leuke activiteiten.

We komen graag terug!

• 7Familie Steenvoorden03-08-2020

Fijne vakantie gehad, maar camping niet bijzonder.

We hebben een fijne vakantie gehad op een mooie ruime plek. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt. Dit kwam met name doordat er genoeg te doen was in de omgeving en leuk contact met andere campinggasten. De camping ligt tussen mooie natuurgebieden waar je fijn kunt fietsen, maar helaas ook langs een doorgaande weg die je goed hoort op de camping. De faciliteiten waren niet wat we verwacht hadden. Sanitair is netjes, maar warm water is niet bij de prijs inbegrepen (€5 per 30 min) en onvoldoende plekken om af te wassen. Geen kampwinkel en broodjes moeten de dag ervoor voor 5 uur besteld worden. De Jue de boules baan en het volleybalveld waren overgroeit met onkruid, dus onbruikbaar. Het zwembad was overdekt, maar de overkapping was niet echt dicht waardoor zwemmen pas aangenaam is bij temperaturen boven de 20 graden. Het was goedkoop, dus wel goede prijs/kwaliteIt verhouding. Alles is er wel, maar er kan meer van gemaakt worden.

• 10Henriette13-07-2020

Mooie kindvriendelijke camping, nette sanitair!

We hebben heerlijk gekampeerd met onze caravan en 1 dochter van 6 jaar oud. Ondanks de Corona periode was het heerlijk hier vertoeven. Het zwembad was open met maatregelen.

Het eten in het restaurant was voortreffelijk. Vooral de heerlijke salade die je bij de plate krijgt.

Sanitair super schoon. Wij komen zeker terug. Camping is zeker niet duur. De prijs kwaliteit is super.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Koos13-07-2020

Wij zijn net een week terug van de camping echt een fantastische camping. Het sanitair is brandschoon nog nergens zo schoon gezien. Het restaurant het eten is daar heerlijk de salade bij de plate is echt een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
  • 6Aafje11-07-2020

Ik ga niet weer naar deze camping

De camping is toe aan onderhoud slechte paden en en begroeing verwaarloosd we stonden op een plek waar we veel wateroverlast hadden en hebben daarom de caravan met voortent de andere dag verplaatst In tyd van corona miste ik erg een wasbakje bij de toilet om de handen te wassen dit kon alleen maar bij de groentewasplaats Wifi waar je voor betaald is slecht je kan niet even het journaal kijken want dan vliegt hij er weer uit Ik vond het zeker geen 4 sterren waardig

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Elly prins28-08-2019

Geweldug

Geweldige stacaravan zeer schoon en heel netjes. Alles zit.er in

Camping Wittelterbrug info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar