Hotel Landhotel Diever

Hotel Landhotel Diever
9,1

4 tips over Hotel Landhotel Diever

Leny, 21-9-2014
Neem het arrangement met halfpension het loont zich.
Privacy, 28-2-2013

1. Wandelen vanuit hotel (rode route eerst richting Diever lopen dan kom je mooi terug via bos, dat direct aan hotel grenst).

2. Fietsen. Zijn te huur, maar wij namen eigen e-bikes mee, die afgesloten gestald en opgeladen kunnen worden daar in keurige, nieuwe stalling

3. Dineren kan prima in hotel, maar ook in dorp Diever. Wij aten daar prima bij restaurant Lange.

Juliette, 27-10-2012
Drente was voor ons een ontdekking en een grote verrassing, hier kun je nog dertig kilometer fietsen en dan ook dertig kilometer mooi en landelijk landschap zien. Op kuierafstand van hotel ligt een groot hunebed.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Diever voor je op een rij gezet:

Desiree, 8-6-2012

huur een fiets bij het hotel en verken de omgeving op je gemak.

De TomTom en booking.com sturen je over een zandweg. Dat is echter niet nodig. Als je gewoon naar het centrum van Diever rijdt dan kan je via een verharde weg naar het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Diever voor je op een rij gezet: