Tijdelijk €25 aanbetaling

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

115 Reviews over Kamer 7

• 10S. Mol27-11-2022

Superfijne B&B

Wat een heerlijke en geweldige plek waar het voelt als "thuiskomen" en waar je hartelijk ontvangen wordt door Ingrid en Timo. Heerlijk rustig en landelijk gelegen met alleen schaapjes en vogeltjes om je heen. Aan alles is gedacht en je mist er niets. Het ontbijt is ook een feestje met iedere dag een andere lekkernij. Wij komen hier zeker weer terug!

• 10Reinier en Carin van Essen05-02-2022

Schoolvoorbeel van een uitmuntende B&B. Wij hebben 3 dagen genoten in de luxe, vrijstaande accomodatie met sauna en groot, 2 persoons bubbelbad. Prachtige locatie met vrij uitzicht. Ontvangst is erg vriendelijk. Van alles is ruim voldoende aanwezig. Prachtige badkamer, erg ruim met ruime aparte douche. Sauna is heerlijk. Stapels handdoeken aanwezig. Er is niet zuinig mee gedaan. Ook een badjas is aanwezig. Heerlijk ruim 2 persoons bed. Kamer beneden is ruim en mooi ingericht. Wij hebben van het tappas-diner genoten. Heerlijk! Buiten onder de veranda kun je (na je sauna) heerlijk afkoelen met een eigen grote vuurkorf. Erg leuk. Verder is aan alles gedacht. Er is helemaal niets te klagen. Kortom uitmuntend. Een absolute aanrader

• 9Joke van der Wielen05-10-2021

Geweldige B&B. Is echt zo mooi als het er uit ziet op de foto's. Alles klopt. De rust, de ruimte, het eten! Een aanrader!

• 10Froucke Kemperman09-08-2021

Fantastisch!

Wat een heerlijke plek is Kamer7. De gastenverblijven zijn enorm comfortabel en compleet, werkelijk aan alles is gedacht. De ligging is fantastisch, midden in de natuur en naast het nationaal park Drents Friese Wold. Het ontbijt is heerlijk, elke dag weer. De gastvrouw kookt een aantal avonden per week, een aanrader. We komen snel weer terug!

• 10Leonie Cuypers14-06-2021

Fantastisch!

Droom wordt waar! Compleet onthaasten en ontspannen! Ingrid en Timo doen er echt alles aan om je te verwennen! We hadden de sauna kamer. Echt aan aanrader met heerlijke ligstoelen een hangstoel buiten en vuurkorf. De hottub is natuurlijk must! In 1 woord fantastisch!

• 10Fam. Nauta01-06-2021

Fantastisch!

Eerste keer ooit dat ik een review schrijf, maar dat doe ik graag, omdat Kamer 7 het vermelden meer dan waard is. Een heerlijke midweek. Positief verrast door service en gastvrijheid. Kortom absolute aanrader!

• 10Ruud Meuldijk22-04-2021

Om nooit te vergeten van onschatbare waarde

Wat een geweldige B&B en nog veel meer. Mooie locatie met prachtige appartementen. Ontbijt en ook zelfs avond eten is er subliem. Een aanrader voor de stadse mens om zijn vaste omgeving te veruilen voor het landelijk Diever. Fam. Meuldijk uit Capelle aan den IJssel & Rotterdam

• 10Familie Licher01-04-2021

Onthaasten, rust, relaxen, sauna en heerlijk eten

We hadden het vrijstaande gastenverblijf met sauna en tweepersoons wirlpool, in een woord..heerlijk!Het ontbijt maar ook het diner worden in deze periode aan het huisje gebracht en zijn overheerlijk en de wijnkeuze bij het diner is ook voortreffelijk. Als de avond valt is er het gebruik van een vuurkorf mogelijk en dat maakt het helemaal af. We hadden een paar heerlijke dagen van rust, schaapjes als buren en veel, heel veel vogeltjes.De inrichting van de kamers...je kon het niet zo gek bedenken of het was aanwezig! Ingrid en Timo hebben het goed voor elkaar.We komen zeker terug!

• 10Martijn en Angele13-12-2020

Een hele mooie B&B waar je niets tekort komt

Sfeervol , rust, goed onderhouden B&B. Echt werkelijk overal is aangedacht. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De tapas was ook erg goed. Maak zeker gebruik van het storvat in deze koude donkere dagen. Een erg leuke belevenis.

• 10Nicôle & Bart24-10-2020

Alles klopt

Geweldige b&b: gastheer en -vrouw zijn attent en gastvrij. We hadden de gastenkamer in de boerderij; sfeervol, lekker bed, ruime kamer en heerlijke douche. Alles authentiek, schoon en smaakvol. Diner (tapas) in aparte ruimte, ook al zo sfeervol met houtkachel. Heerlijke hapjes en wijn! Ontbijt ook top!

Bed & Breakfast Kamer 7 info

Het complex