Bed and Breakfast Kamer 7

Tonen op kaart

102 reviews over Bed and Breakfast Kamer 7

• 10Fam. ter Riet23-09-2019

Super

Een plek voor rustzoekers, om verwent te worden in een mooie omgeving, met een lekker ontbijt en een diner van de gastvrouw en gastheer. Ingrid en Timo, bedankt voor een aantal fantastische dagen.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Nathalie30-06-2019

Wat een genot en verwennerij in Drenthe!

Heerlijke plek, middenin de natuur met zeer verzorgde en uitgebreide service op alle fronten. Of het nu gaat om de inrichting, de lokale biertjes en biologische sapjes in de koelkast, de uitgebreide verzorgingsproducten bij sauna en whirlpool, heerlijke tapas en ontbijtjes... Werkelijk alles is met zorg en aandacht opgezet en uitgevoerd.

Bij vertrek direct weer geboekt voor november. Heerlijk, we kijken er naar uit!

• 9Ineke Jochems26-06-2019

Werkelijk fantastisch Een warm welkom, uitstekende gastverblijven Veel privacy, geweldig uitzicht vanaf terras Uniek om helemaal tot jezelf te komen En te luisteren naar de stilte Ontbijt top

• 10Bart23-06-2019

Het wordt niet beter dan dit!

Prachtige locatie in de weilanden net buiten Diever in Drenthe. Uiterst vriendelijke eigenaren die snappen wat gastvrijheid is. Wij hadden een zeer ruime en zeer sfeervol ingerichte kamer met prachtige badkamer met sauna. ‘s Avonds heerlijk gegeten. En het ontbijt... Wij komen terug!

• 8Mario de Vocht11-06-2019

Super tijd gehad bij kamer 7 ,was geweldig.

Geweldige B&B ,zowel de ligging als de klantvriendelijkheid ,echt een aanrader .

• 10Henk en Reinhilde23-05-2019

fantastisch

ons verblijf in het Rozengastenverblijf was fantastisch mooi ingericht en rustig en twee heerlijke ontbijten en een heel vriendelijke gastvrouw en gastheer, we komen zeker terug . Bedankt Reinhilde en Henk uit Belgie

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jelle18-03-2019

Prachtige plek om nog eens naar terug te keren!

Prachtige kamers - smaakvol ingericht, van alle gemakken voorzien. De B&B ligt op een mooie, rustige plek en biedt genoeg te doen voor zowel bij mooi als slecht weer. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker en je kunt op sommige dagen ook in de B&B dineren.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Ton & Marjolein Heijnen06-03-2019

B&B - Kamer 7 in Diever, een echte aanrader.

Bed & Breakfast - Kamer 7 in Diever ( Drenthe ), een echte Aanrader❗️ Hier voel je je thuis.

Ingrid & Timo zijn geweldig gastvrij, geven goede Service, zijn ontzettend dienstbaar en vriendelijk in een gemoedelijke sfeer en een voortreffelijke Ambiance, met een persoonlijke touch. Ingrid & Timo ..... Bedankt❗️

Ons appartement / “Lavendel Gastenverblijf” was geheel naar onze zin, ruim, goed schoon en ontzettend leuk en praktisch ingericht.

Ingrid & Timo staan garant voor een aangenaam verblijf. Het ontbijt was telkens overvloedig en overheerlijk. Ook hebben wij ‘savonds heerlijk gedineerd en genoten van Ingrid’s kookkunst met een goed glas wijn🍷, voor een zéér acceptabele prijs. Kwaliteit staat voorop, dat is duidelijk. Niet voor niets mag Kamer 7 zich “Hotel Diever” noemen.

Wij kijken alweer met plezier uit naar ons volgend bezoek aan Kamer 7❗️

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Nienke10-10-2018

Een aanrader!

Wat een fijne plek! Timo en Ingrid hebben de B&B met zoveel zorg en tot in de puntjes ingericht. Het ziet er allemaal prachtig, verzorgd en schoon uit. Het ontbijt was heerlijk. En ook weer zo verzorgd. We waren met een groep en hebben vrijdagavond genoten van de tapas die de eigenaren voor ons bereidden. De omgeving is landelijk, rustig, erg mooi. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10G. Capaan19-08-2018

GewelWe gaan hier zeker nog een keer terug komen.

Wij vonden alles goed, het is in alles terug te vinden dat Timo en Ingrid met veel liefde en met oog voor detail deze B&B houden. We hebben genoten van het sfeervol ingerichte ruime verblijf, de stilte buiten en de heerlijke ontbijtjes. Het enige minpuntje is dat de kamers wat gehorig zijn, konden onze buren horen toen we in bed lagen en wanneer we aan het ontbijt zaten.

Gereisd met partner in augustus 2018

5 tips over Bed and Breakfast Kamer 7

• Peter van Vliet, 15-04-2014

Uitstekende plek voor mooie fietstochten en wandelingen.

• Elmar, Anne-Marie en Engelse Bulldog Willem, 24-10-2011

Boek het diner bij gastvrouw Ingrid. Zij kookt geweldig en het kost minder dan in een restaurant van hetzelfde niveau.

• Annelot Lensing, 07-04-2015

Bestel de tapas voor de dag dat je aankomt!

0 vragen over Bed and Breakfast Kamer 7

Bed and Breakfast info