Bed and Breakfast Kamer 7

94 reviews over Bed and Breakfast Kamer 7 in het Nederlands

Een aanrader!

Nienke
10-10-2018

Wat een fijne plek! Timo en Ingrid hebben de B&B met zoveel zorg en tot in de puntjes ingericht. Het ziet er allemaal prachtig, verzorgd en schoon uit. Het ontbijt was heerlijk. En ook weer zo verzorgd. We waren met een groep en hebben vrijdagavond genoten van de tapas die de eigenaren voor ons bereidden. De omgeving is landelijk, rustig, erg mooi. We komen zeker terug!

Wij vonden alles goed, het is in alles terug te vinden dat Timo en Ingrid met veel liefde en met oog voor detail deze B&B houden. We hebben genoten van het sfeervol ingerichte ruime verblijf, de stilte buiten en de heerlijke ontbijtjes. Het enige minpuntje is dat de kamers wat gehorig zijn, konden onze buren horen toen we in bed lagen en wanneer we aan het ontbijt zaten.

Het was fantastisch!!

Jan jaap en Anja
11-6-2018

Heerlijk ontbijt, Timo en Ingrid zijn fantastische

Niks was hun te veel. Je komt heerlijk tot rust daar.

Geweldige b&b: fijne sfeer en heerlijk eten

R. Engel
13-5-2018

Zeer gastvrij ontvangen door Ingrid en Timo. Ze hebben aan alle details gedacht om er een heerlijk relaxed weekend in Drenthe van te maken. We hebben erg genoten van de diners: Ingrid is echt een keukenprinses.

Top B&B

Danny & Nelleke
16-2-2018

We hadden nog plannen in de omgeving, zijn uiteindelijk alleen 's avonds de deur uit gegaan om te eten. Het gastenverblijf met sauna is zo compleet, zo relaxed, je wilt de deur niet uit. Grote sauna, een knots van ligbad met TV, heerlijke inloop (regen)douche, een complete wellness maar dan helemaal privé! Fantastisch ontbijt, helemaal af....

Absolute aanrader!

Rianne
30-1-2018

De gastvrijheid en de luxe was top! Het was compleet!

Ongelofelijk-super-geweldig!!

Shirley Folkers
29-1-2018

Een ongelofelijk geweldig weekend met mijn partner gehad! Een superromantisch verblijf (rozengastenverblijf), een warm onthaal, overheerlijke ontbijtjes, een zalig

3-gangendiner, een tapasmaaltijd om je vingers bij af te likken en als kers op de taart: uren met bubbels bij kaarlicht in het Storvatt! Wat hebben wij genoten en wat staan wij te popelen om weer terug te gaan!

Binnenkort boeken we verblijf nr. 2!!!

Geweldig!

Brigitte
1-1-2018

Fantastische bed en breakfast! Nog beter en mooier dan we hadden verwacht. Tot in de kleinste details goed verzorgd. Heerlijke sauna, prachtig bubbelbad met televisie! Het bed is lekker ruim en ligt heel goed! Echt tot rust gekomen!

Ziet er allemaal heel verzorgd uit, zowel binnen als buiten.

Prachtig paradijsje in Drenthe!

Geweldig

Monique
5-12-2017

Ons weekendje in het vrij staande gastenverblijf was in een woord fantastisch super lekker het zal je daar aan niets ontbreken alles is er gewoon top wij komen zekers terug . Storvat ook een echte aanrader heerlijk gewoon in de aarde donkere avond lekker in je niksie tussen de schapen in een warm bad met lekker glaasje wijn mmmh heerlijk . Ik kan niet wachten tot volgende keer 😍

Een aanrader!

Anja Boeckx
5-11-2017

Mooie ligging, heel gezellige kamer, lekker eten, vriendelijke service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kamer 7 in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kamer 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.