Camping Hoeve aan den Weg

Camping Hoeve aan den Weg

27 reviews over Camping Hoeve aan den Weg in het Nederlands

Mooie camping in bosrijke omgeving

gerardtruus
30-7-2018

Mooie camping met vriendelijk ontvangst. Grote plekken en leuk zwembad.

Douchen met 0,50 euromuntstuk (6 min.)

Neem fietsen mee. Ligt aan bosrand.

Veel vaste plekken met caravans en chalets.

Mooie camping met grote kampeerplaatsen.

Gelegen aan het fiets- en wandelnetwerk doorheen het Drents-Friese wold, een mengeling van bos-, heide- en duinlandschap.

Goed onderhouden sanitair.

Winkels op 4km in Diever.

Wifi op de camping tegen betaling.

Wel zeer zwak bereik van het mobile netwerk. We moesten meermaals telefoneren via internet.

Er is een restaurant op de camping. Buiten seizoen niet alle dagen open.

We waren op de camping buiten het hoogseizoen.

Omgeving top, camping helaas niet

Daan en de rest
25-7-2015

Camping voor jaarplaatshouders. Daardoor niet leuk voor mensen die daar twee weken vakantie komen vieren. Zeker niet voor kinderen. Zorgt voor aparte sfeer. Jongeren jaarplaatshouders zorgen soms voor overlast. Horeca is niet top.

Omgeving erg mooi. Sanitair was netjes. Huurtent was fijn. Maar geen goed gevoel aan over gehouden.

Een heerlijke camping.

Fred
12-8-2014

Op goed geluk "prikten" we deze camping in de ACSI-gids en daar hebben we geen spijt van gehad.

Op de receptie werden we vriendelijk ontvangen, de rust straalde je tegemoet.

Er kan een keuze worden gemaakt in de grootte van de plaatsen.

De camping is kindvriendelijk, zwembad en speeltoestellen zijn aanwezig.

De toiletgebouwen worden uitstekend onderhouden.

Voor eenvoudige maaltijden en afhalen kan men terecht in het eetcafe.

Deze camping is een aanbeveling zeker waard.

De locatie tussen Diever en Appelscha is super. Omgeving top. Camping netjes. Fijn dat er een zwembad is. Aardige beheerders. Camping lijkt vooral gericht op en bevolkt door vaste jaarplaatshouders. Dat doet wel iets met de sfeer tegenover vakantiegangers/korte bezoekers. Campingrestaurant heeft alleen gefrituurd eten of pizza's. Niks gezonds te bekennen. Zelf niet zo'n behoefte aan activiteiten voor volwassen camping bezoekers. Dus daar niet aan meegedaan.

Fijne vakantie!

pina_67
7-8-2013

Mooie camping, ruime plaatsen maar wel veel "vaste gasten" ten opzichte van tieristische plekken. Voor Wi-Fi betaal je 10 euro per week, maar je kunt vaker niet dan wel op het internet...,,,beetje jammer!!

Sanitair is schoon en zwembad is heerlijk! Personeel is erg vriendeljk!

Fijne camping en mooi centraal gelegen

Alwin
14-5-2013

Camping 'Hoeve aan den weg' is mooi centraal gelegen in het Drents - Friese wold, precies tussen de plaatsen Appelscha en Diever. De camping bestaat zowel uit vaste standplaatsen / seizoensplaatsen als gewone kampeerplaatsen al dan niet met comfortmogelijkheid zoals riolering e.d. De staanplaatsen zijn ruim en zijn allemaal keurig afgebakend waardoor je niet bij wijze van spreken 'bij de buren op schoot zit'.

Sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. De douches werken op 50-eurocent muntjes en dat is het enige wat ik storend vind. Op de camping zit een goed restaurant. Auto's hoor je hier niets of nauwelijks, de natuur daarentegen in de vorm van vrolijk gekwetter van vogels des te meer. Al met al is het verblijf op deze camping mij prima bevallen!

Geweldige camping!

Lianne
28-4-2013

Wat een mooie camping! Aan alle kanten loop je zo de natuur in. Er is een restaurant met een gezellig terras en zeer vriendelijk personeel. Niets negatiefs te melden...aan te bevelen!

paradijs op aarde

hindrik
14-4-2013

camping hoeve aan den weg is een gezellige leuke camping uiterst vriendelijk personeel een must do

Fantastische plek

Miranda
14-4-2013

Bij camping hoeve aan den weg kun je heerlijk genieten van de rust.

Je hebt niet in de gaten dat je zo dicht bij het dorp zit.

Je kunt er heerlijk eten en de het personeel is erg behulpzaam en zeker klantvriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve aan den Weg in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve aan den Weg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.