Géén boekingskosten
NederlandDrentheDieverVakantiehuizen DieverVakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve

Meer vakantiehuis info

38 Reviews over Groepsaccommodatie Hubertushoeve

• 3Marcel Kortstra26-05-2022

Kort maar krachtig

De foto's op de site zijn nog van de vorige eigenaar, alles ziet er netjes uit,maar in werkelijkheid niet meer. Alles om de boerderij is verwilderd en binnen ziet het er ookal niet te best uit. Bij binnenkomst had je gelijk al een vreselijke geur, waarvan wij dachten dat dat het riool was, maar dat bleken steenmarters te zijn, de muizen liepen door de keuken, schimmel in de douches. De touwtjes van de verlichting waren te vies om vast te pakken. Veel dingen kapot en smerig, we zijn dan ook gelijk de volgende dag weer huiswaarts gegaan..........absoluut geen aanrader.

• 1Anne Hoekstra15-05-2022

Horror weekend

Verschrikkelijk teleurgesteld. Er waren steenmarters waardoor het enorm stonk en er in de nacht veel overlast was door deze dieren. Ook waren er muizen en veel achterstallig onderhoud en veel schimmel in de badkamer. De meubels en bedden waren oud en stuk en de pooltafel, tafeltennistafel waren ook kapot. De eigenaar wast zijn handen in onschuld en verwijderd de slechte reviews, ben benieuwd hoelang deze blijft staan. De kinderen waren gruwelijk overstuur en we zijn maar 1 nacht gebleven.

• 1Anne14-05-2022

Verschrikkelijk

Vies, stinken, schimmel, muizen, steenmarters, stof, kapotte bedden, echt een horror verblijf, wij blijven geen dag langer

• 3Esther26-04-2022

Een grote teleurstelling

Een grote teleurstelling deze groepsaccommodatie. Slecht onderhouden, oude banken, oude matrassen en vies. Schimmel in de douches. In het woon- en slaapgedeelte hing het hele weekend een erg muffe geur en in de douche/toilet/wasgelegenheid rook het naar riool. De eerste avond liepen er muizen in de keuken. De (nieuwe?) eigenaar liet zich niet zien. Douches etc maar even flink laten stromen op temperatuur voor gebruik. Prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken dus zou absoluut even verder kijken als je daar in de buurt wat zoekt.

• 6Jansen17-05-2021

Wel mooi groot huis

Toen we aankwamen was het gewoon vies echt vies lijkt wel of er een jaar niet schoonwas gemaakt alles wat je aanraakte was vies borden bestek ect spinnenwebben spinnen gasfornuis alles wat je aanraakte was vies we waren er met een hele groep 14 personen familie dat is heel jammer dat het zo vies en smerig was we hadden geluk dat het mooi weer was dus we gingen vaak weg maar voor een grote groep is het huisje goed als ze het huisje eerst hadden schoongemaakt dan had ik al een hele andere indruk gehad misschien een goede tip voor de nieuwe eigenaar eerst een rondje lopen en schoonmaken maar voor de rest hebben we ons zeker wel vermaakt

• 8Fam. Helder09-07-2019

Goed, voor herhaling vatbaar.

De Hubertushoeve is een ruime, sfeervolle kampeerboerderij waar wij met onze kinderen en kleinkinderen van een heerlijk weekend hebben genoten. Er zijn voldoende toiletten en douches. De speelruimte buiten is aan de kleine kant voor een groep van 25 personen. Van de speelkamers ( beneden en boven) is volop gebruik gemaakt. De houten vloer boven veroorzaakt veel lawaai als de kinderen er spelen en/of lopen. De speelattributen buiten zijn matig. Achter de boerderij lag een kapotte plank over een gat in de grond; best gevaarlijk met een stel kleine kinderen! Ondanks deze minpuntjes kan ik deze kampeerboerderij iedereen van harte aanbevelen!

• 9Fam. Bijker03-04-2019

Fijne plek

Fijn weekend gehad in de Hubertushoeve. Veel ruimte , onze pubers hebben zich heel goed vermaakt op de speelzolder. Gastvrij ontvangen en ook na afloop nog even contact gehad met eigenaar wat wij als prettig ervaren. Wij hebben genoten!!

• 9Maartje19-01-2019

Hele gezellige kerstdagen gehad met de familie.

Hele fijne vakantiewoning voor met een grote groep. Vooral de gezamenlijke ruimtes zijn heel fijn. Keuken is ook compleet ingericht. Uitstekende prijs/kwaliteit. Aardige eigenaar.

• 7Jasper Steringa08-01-2019

Gezellige en sfeervolle boerderij

Gezellige en knusse boerderij, aan de rand van het dorp, maar op loopafstand van een supermarkt. Pizzaria, Chinees, Fitnesscentrum en outdooractiviteiten in de buurt. Alleen internet wat minder, maar dat ligt niet zozeer aan de verhuurder!

• 9Ilja van Dijk16-09-2018

Fantastisch!

Dicht bij het dorp, heerlijke ruimte om buiten te zitten, binnen heel gezellig bij de haard. Vriendelijke gastheer. Kortom :we hebben een heerlijke midweek gehad!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve info

• CafeNiet beschikbaar