Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve

Met vrienden

Fantastisch!

Ilja van Dijk
16-9-2018

Dicht bij het dorp, heerlijke ruimte om buiten te zitten, binnen heel gezellig bij de haard. Vriendelijke gastheer. Kortom :we hebben een heerlijke midweek gehad!

Voor herhaling vatbaar!

Familie Bosma
19-3-2018

We hebben een heel gezellig weekend gehad in dit mooie ruime groepsverblijf.

De indeling van de boerderij is heel praktisch en het heeft een gemoedelijke sfeer.

In deze bitterkoude dagen vonden we het heerlijk dat we in de douche-/wasruimte vloerverwarming hadden! (De verwarming van de overige ruimten had er meer moeite mee). En wat een genot dat je zo'n snelle vaatwasser tot je beschikking hebt. De kleinkinderen hebben ook erg genoten van de speelruimtes en -mogelijkheden; ideaal.

We zien terug op een zeer geslaagd verblijf!

we voelden ons meer dan welkom

diny veneman- van thiel
26-9-2017

goede bedden, keurig schoon, ligging bij het centrum, enige opmerking is dat in de prullenbakjes een plastic zakje zou kunnen maar misschien is dat bewust niet gedaan vanwege het zuinig omgaan met plastic.

Heerlijke groepsaccomodatie prima vertoeven

Gezelschap RW4daags
31-7-2017

De indeling van de ruimtes en de keukenapparatuur.

Minder de pannen.

En de tuin die niet afgesloten was middels een hek.

Prima lokatie

W Kingma
24-10-2016

We hadden familie weekend.

24 leden van verschillende leeftijden

Lokatie hier goed geschikt voor

Fijne familieweekend

Familie veldman
26-9-2016

Jaarlijks komen we met de hele familie (opa en oma's, ooms en tantes, kinderen en kleinkinderen en aanhang) bij elkaar.

Op de zaterdag zijn we met 30 plus, maar niet iedereen bleef slapen of lossen elkaar af en zo waren het aantal bedden prima in orde. De ruimte was ook groot genoeg. Ik heb geen moment gedacht, dat we wel iets te close waren.

Bedden zijn altijd een probleem, dit jaar heb ik er niemand over gehoord. Alleen het kleine kamertje met 2 bedden was een beetje behelpen waar je je spullen kwijt kon.

De keuken is heerlijk ruim alleen jammer dat er geen directe looproute of kortere route is naar het bar gedeelte waar alle glazen, kopjes en borden stonden. Nu moest je er helemaal omheen. Maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Kortom we hebben genoten van de locatie, heerlijk gewandeld en veel lol gehad bij pitch en Putt in Koekange. Prachtig warm weer gehad.

Volgend jaar komen we weer, al ben ik bang dat er dan meer willen slapen, maar dat komt vast weer goed👍

Gezellig, comfortabel, prijs/kwaliteit dik in orde

Patrick De Rynck
19-8-2016

De Hubertushoeve ligt heel centraal gelegen om van daar uit de prachtige natuur te ontdekken, te voet of met de fiets.

Fijne accomodatie!

Margreet
10-11-2015

Wij waren met 14 volwassenen en 15 kinderen (0 tm 8 jaar), in totaal 7 gezinnen die prima geplaatst konden worden (op 1 kamer na) Maar dit was goed op te lossen met de overige ruime kamers. De accommodatie heeft heel veel grote (speel)ruimtes waar de kinderen heerlijk konden vermaken en de volwassenen lekker rustig konden zitten. Een prima keuken, supermarkt vlakbij en de natuur om de hoek. Het was helemaal compleet en we hebben een weekend gehad boven verwachtingen!

Fam Sweers
26-10-2015

We hebben genoten. Een super accomodatie.

We waren met onze kinderen en kleinkinderen.

Genoeg ruimte voor iedereen en voldoende speelruimte voor de kleintjes.

De speelzolder is geweldig voor de grotere, hele wedstrijden gedaan.

Prima

Andries Barla
14-9-2015

Mooi weekend gehad met kinderen en kleinkinderen. De accomodatie voldeed in alle opzichten aan onze wensen: ruim, schoon, veel speelmogelijkheden voor de (klein)kinderen, zeer goede bedden, fraai gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.