Vakantiehuis
Weer vandaag2°-7°
8,4

31 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve in het Nederlands

Hele fijne vakantiewoning voor met een grote groep. Vooral de gezamenlijke ruimtes zijn heel fijn. Keuken is ook compleet ingericht. Uitstekende prijs/kwaliteit.

Aardige eigenaar.

Gereisd met vrienden in december 2018

Gezellige en sfeervolle boerderij

Jasper Steringa,
8-1-2019

Gezellige en knusse boerderij, aan de rand van het dorp, maar op loopafstand van een supermarkt. Pizzaria, Chinees, Fitnesscentrum en outdooractiviteiten in de buurt. Alleen internet wat minder, maar dat ligt niet zozeer aan de verhuurder!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastisch!

Ilja van Dijk,
16-9-2018

Dicht bij het dorp, heerlijke ruimte om buiten te zitten, binnen heel gezellig bij de haard. Vriendelijke gastheer. Kortom :we hebben een heerlijke midweek gehad!

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Familie Bosma,
19-3-2018

We hebben een heel gezellig weekend gehad in dit mooie ruime groepsverblijf.

De indeling van de boerderij is heel praktisch en het heeft een gemoedelijke sfeer.

In deze bitterkoude dagen vonden we het heerlijk dat we in de douche-/wasruimte vloerverwarming hadden! (De verwarming van de overige ruimten had er meer moeite mee). En wat een genot dat je zo'n snelle vaatwasser tot je beschikking hebt. De kleinkinderen hebben ook erg genoten van de speelruimtes en -mogelijkheden; ideaal.

We zien terug op een zeer geslaagd verblijf!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Gezellige accomodatie

Irma,
25-10-2017

Heerlijk weekend gehad met de familie. Gezellige accommodatie, genoeg ruimte voor iedereen. De "speelruimte" boven was ook een leuke bijkomstigheid. De tuin was wel klein voor bijv een potje voetbal.

Ligging ideaal, in het centrum en genoeg te doen in de omgeving. De excursie Heide-express is ook zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

we voelden ons meer dan welkom

diny veneman- van thiel,
26-9-2017

goede bedden, keurig schoon, ligging bij het centrum, enige opmerking is dat in de prullenbakjes een plastic zakje zou kunnen maar misschien is dat bewust niet gedaan vanwege het zuinig omgaan met plastic.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke groepsaccomodatie prima vertoeven

Gezelschap RW4daags,
31-7-2017

De indeling van de ruimtes en de keukenapparatuur.

Minder de pannen.

En de tuin die niet afgesloten was middels een hek.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima lokatie

W Kingma
24-10-2016

We hadden familie weekend.

24 leden van verschillende leeftijden

Lokatie hier goed geschikt voor

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fijne familieweekend

Familie veldman
26-9-2016

Jaarlijks komen we met de hele familie (opa en oma's, ooms en tantes, kinderen en kleinkinderen en aanhang) bij elkaar.

Op de zaterdag zijn we met 30 plus, maar niet iedereen bleef slapen of lossen elkaar af en zo waren het aantal bedden prima in orde. De ruimte was ook groot genoeg. Ik heb geen moment gedacht, dat we wel iets te close waren.

Bedden zijn altijd een probleem, dit jaar heb ik er niemand over gehoord. Alleen het kleine kamertje met 2 bedden was een beetje behelpen waar je je spullen kwijt kon.

De keuken is heerlijk ruim alleen jammer dat er geen directe looproute of kortere route is naar het bar gedeelte waar alle glazen, kopjes en borden stonden. Nu moest je er helemaal omheen. Maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Kortom we hebben genoten van de locatie, heerlijk gewandeld en veel lol gehad bij pitch en Putt in Koekange. Prachtig warm weer gehad.

Volgend jaar komen we weer, al ben ik bang dat er dan meer willen slapen, maar dat komt vast weer goed👍

Gereisd met vrienden in september 2016

Gezellig, comfortabel, prijs/kwaliteit dik in orde

Patrick De Rynck
19-8-2016

De Hubertushoeve ligt heel centraal gelegen om van daar uit de prachtige natuur te ontdekken, te voet of met de fiets.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.