Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.7Natuur

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

46 Reviews over Groepsaccommodatie Hubertushoeve

• 9Freek Mulder01-02-2023

Een heerlijk ruim schattig huisje!

Van de kerst waren wij er inmiddels alweer voor de tweede keer. De eerste keer was van de zomer en hebben wij ons vermaakt met wandelen, in de tuin relaxen en naar het Canadameer (15m auto) gaan om te zwemmen.

Nu van de kerst ook weer genoten van spelletjes, pingpong en snooker. De ruimte is heerlijk groot met meerdere simpele doch confortabele banken. Er staan wel vijf tafels die ook makkelijk te verplaatsen zijn en ruim voldoende stoelen voor grote groepen of families.

De keuken heeft alles wat je nodig hebt aan oven, fornuizen, koelkasten, vaatwasser en ruim bestek. Wij hebben wel onze eigen handdoeken en messen meegenomen, want voor echt grote groepen vonden wij het iets te karig.

Er zijn zes kamers die ruim ingericht zijn met een heel assortiment aan bedden (kleine bedjes, ziekenhuisbedden, bedstee) en er liggen extra dekens voor de koukleumen.

Wij hebben ons al twee keer gigantisch vermaakt en zijn van plan terug te komen!

• 10Ruimte
  • 8Anneke10-01-2023

Het is een fijne accomodatie.

Het is een ruime accommodatie. wat erg prettig is als je met een grote groep bent. De jonge kinderen hadden veel ruimte om te spelen en de oudere jeugd heeft genoten van de snooker tafel.

• 9Ruimte
  • 8Rick25-11-2022

Goede prijs, goede kwaliteit

Prettig verblijf met vriendelijke eigenaren. Fijne grote keuken met degelijke apparatuur. Aparte speelhoek voor de kinderen (maar er mist wel een traphekje: opletten voor de allerkleinste dus). Ideale ligging met supermarkt (ook op zondag open) op 3 minuten lopen. Gedeelde slaapkamers vind ik persoonlijk niet ideaal, maar ja: voor deze prijs heb je dat wel over.

• 8Ruimte
  • 8Kosters13-11-2022

Zeer prettig verblijf

Fijn verblijf voor een grote gemeleerde groep qua leeftijd. Boven kunnen de kinderen spelen met pool,tafeltennis,- en voetbaltafel. Beneden mogelijkheid om in de zithoeken te praten of ontspannen. Eetruimte en keuken voldoen aan alles wat je nodig hebt voor een grote groep. Huis bevind zich midden in het dorp waardoor er een supermarkt op loopafstand aanwezig is en verschillende restaurants mocht je uit eten willen. Beneden meerdere slaapkamers met boxsprings (wel iets verouderd maar voldoet nog) en goede badkamers en toiletten.boven ook nog 2 kamers met sanitaire voorzieningen. Wij allen hebben het als een zeer prettig hebben ervaren en er over nadenken om Nog een keer te gaan om dat er genoeg mogelijkheden zijn in de omgeving voor activiteiten.

• 8Ruimte
  • 10Arlette14-10-2022

Grote gezellige boerderij, een aanrader

Hele grote boerderij, in een dorpje, met veel speelmogelijkheden voor alle leeftijden. Alles is compleet en netjes, en de keuken is goed en professioneel ingericht. Het is wel een beetje gehorig en de matrassen zijn niet super nieuw, maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. De communicatie met verhuurders was goed en wij zijn allemaal heel tevreden, we komen graag nog een keer terug, en we kunnen de hubertushoeve iedereen aanraden!

NB: ik heb (toevallig) een paar hele slechte reviews gezien over stank en muizen enzo, maar wij hebben hier absoluut niets van gemerkt. Het huis is perfect schoon en prima onderhouden.

• 10Ruimte
  • 8Jaap07-10-2022

het weekend genoten van de ruimte en omgeving

mooi gelegen ruime accommodatie, veel ruimte voor jonge kinderen om te spelen en prima zit plekken en een heerlijk grote tuin

• 9Ruimte
  • 8Ger29-09-2022

Wij hebben ons prima vermaakt en komen graag een k

Mooie boerderij met veel ruimte en overzicht! Kinderen kunnen zich vermaken met allerlei spellen.

• 7Natuur
  • 9Fam. Kneefel18-09-2022

Super gezellig familie weekend

Na 2 jaar corona eindelijk weer met de hele familie (20 pers.)een weekend weg! Aankomst bij een verrassend leuke plek midden in hetDrentse dorp Diever. Een mooie grote kampeerboerderij met alles erop en eraan. Lekker knus en huiselijk. Genoeg verschillende slaaplekken voor alle leeftijdsgroepen 15-67 jaar! Schoon en ruim sanitair. Grote keuken (voor Indo familie erg belangrijk) waar we een heerlijke rijsttafel hebben klaargemaakt. En voldoende afleiding voor de jeugd en ouderen. Getroffen met prachtig weer zodat we lekker in de ruime tuin hebben kunnen bbq’en en sport/ spel. Voor ons een top plekje, van waaruit je ook nog van alles kunt doen als je wilt. Ook een goed ontvangst door de zeer hulpvaardige verhuurder. Een enorme aanrader!!

• 9Natuur
  • 7Itje v25-07-2022

Topweek

Fijne ruime accommodatie. In 2018 geweest, nu weer. Eerst week Drentse rijwiel Vierdaagse gedaan en aansluitend familieweekend. Door de verschillende ruimten is het fijn dat opgroeiende jeugd boven bij de poolbiljart en tennistafel zich kunnen uitleven. 2 zithoeken maakt dat ook iedereen kan zitten waar ie behoefte heeft. Slaapkamers boxspring bedden. Voor ons, in deze samenstelling van 4 gezinnen met opgroeiende jeugd en de opa en oma mee, is dit een leuke en vooral geschikte accomodatie icm onze wensen. Tip; De trap was de tribune van het publiek voor onze eigen bonte avond ; de gordijnen bij de hoofdentree de achtergrond van het toneel. 😊 Dicht bij centrum voor terrasje, paar basis winkels om in eerste instantie te voorzien. Goede super vlakbij. Beheerder goed bereikbaar bij vragen.

• 5Natuur
  • 3Marcel Kortstra26-05-2022

Kort maar krachtig

De foto's op de site zijn nog van de vorige eigenaar, alles ziet er netjes uit,maar in werkelijkheid niet meer. Alles om de boerderij is verwilderd en binnen ziet het er ookal niet te best uit. Bij binnenkomst had je gelijk al een vreselijke geur, waarvan wij dachten dat dat het riool was, maar dat bleken steenmarters te zijn, de muizen liepen door de keuken, schimmel in de douches. De touwtjes van de verlichting waren te vies om vast te pakken. Veel dingen kapot en smerig, we zijn dan ook gelijk de volgende dag weer huiswaarts gegaan..........absoluut geen aanrader.

• 1Natuur

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve info