Camping Diever **

Camping Diever
Camping Diever
8,7

129 reviews over Camping Diever in het Nederlands

Vriendelijke eigenaren. Helpwn waar ze kunnen.

fantastisch, voor herhaling vatbaar

monica doze, 31-12-2017

vriendelijke, behulpzame eigenaren, mooie bosrijke omgeving,

we hadden de XL hut, fijne kachel, zalige douche

Warm onthaal, gezellige sfeer

Marc, 13-12-2017

Hebben voor de marathon van diever een paar dagen een blokhut gehuurd. Heerlijk warm gezellig huisje in de decembersneeuw, mooi rustig gelegen in het bos. Eigenaren zijn leuk en behulpzaam. Faciliteiten/sanitair allemaal netjes en schoon.

Super gezellig

Henk en Geja Smid, 8-11-2017

Wanneer je houd van de natuur en rust, dan zit je hier helemaal goed. Blokhut is gezellig ingericht en je wordt vriendelijk ontvangen. Netjes, schoon en gezellig

Heerlijk ontspannen, voor ons en voor onze boxer.

Fred Tomson, 6-11-2017

Weer een heerlijke week gehad in ons favoriete huisje "De Boshoek"

Maar....... het wordt verwijderd om plaats te maken voor een luxe Lodge.

Dat viel even zwaar op ons dak, wij gingen 2 of 3 x per jaar naar het huisje met de afgezette tuin.

Tot nu toe hebben we nog geen gelijk huisje in deze omgeving gevonden, voor ons was dit uniek!

Prachtige camping, ga zeker terug.

Nienke, 31-10-2017

Hele mooie camping midden in het bos, met ontzettend lieve en goede eigenaren! Ook het paardrijden met Bob bij de trapper ranch (die op de camping is) was geweldig!

Wij hadden een houten huisje, en hadden het daar met ons gezin van vier (twee kinderen van 8 en 13) en de hond heel erg naar onze zin. Was met de palletkachel ook heel comfortabel warm in de wat kille herfstvakantie.

Een hele comfortabele en sfeervolle vakantiewoning. We hebben kunnen genieten van een prachtige omgeving en een schoon en mooi huis. Zowel de heerlijke houtkachel en de sfeervolle inrichting geven net iets extras voor een optimaal vakantiegevoel. Wij zouden hier heel graag nog een keer verblijven, een echte aanrader.

Bijzonder mooi

Elly, 11-10-2017

Vele jaren naar deze camping gegaan eerst nog met kinderen en nu samen..

Ons verblijf in het koekkoeksnest een aanrader... nu erg benieuwd naar de nieuwe blokhut XXL we hebben al een glimp gezien en ook dat ziet er fantastisch uit!

Ook kun je met westernpaarden onderleiding van Bob de mooie bossen verkennen van het Drents friesche woud.

Een topcamping op een prachtige locatie!

De Camping dat is wel goed

Jan van der Baan, 10-10-2017

De Bosjes wat mooier worden tussen de caravans dat kan wel wat beter

De camping is wel mooi zo

Fijne camping in een prachtige omgeving!!

Dijkstra, 9-10-2017

Hele fijne camping in een bosrijke omgeving. Klant en kind vriendelijkheid staan voorop. Wij komen nu al ruim dik 30 jaar op Camping Diever en de camping en zijn omgeving verveelt nooit...altijd is er wel iets nieuws te ontdekken. We hopen nog heel wat jaartjes op deze camping te mogen bivakkeren. In het voor en na seizoen is het er heerlijk rustig,in de schoolvakanties en bouwvakvakantie is het wat drukker en is er veel te beleven. Op de camping zelf zijn geen eetgelegenheden maar kun je 's morgens wel warme broodjes kopen. Of in de middag een lekker ijsje. Ben je iets vergeten uit de winkel mee te nemen dan heeft Marjan altijd wel een klein winkel voorraadje op kantoor. Het dorp Diever is dichtbij en makkelijk lopend te bereiken. Daar zijn veel horeca gelegenheden waar je heerlijk kunt eten of lekker op een terrasje kunt zitten. Dus mensen pak de koffer alvast maar in en ga liever naar Camping Diever.

We hebben een aantal aanbieders voor Diever voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Diever in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Diever zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Diever scoort een 8.7 uit 10 op basis van 129 reviews.