Bed and Breakfast
9,6

56 reviews over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in het Nederlands

Prima locatie voor een grote groep.

Jasper
21-5-2019

Prima locatie voor een grote groep. We verbleven hier met 11 volwassenen en 9 kinderen. Genoeg slaapkamers, fijne bedden, zeer veel ruimte voor de kinderen, ruime keuken, fijn terras en bovenal gastvrije ontvangst en goede service.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super!

John
6-5-2019

In de meivakantie wilden we 3 dagen naar Drenthe en ons oog viel op dit B&b vanwege de goede recensies en met name de kindvriendelijkheid. Ik kan zeggen dat er niets van gelogen is. Mijn zoontje kon zich heerlijk uitleven op alle speelmogelijkheden in de enorme achtertuin. Serge is zeer vriendelijk en gastvrij. We hebben lekker ontbeten en superlekke kippetjes gegeten van de auspit. Jammer van het enorme koude weer want de loungeset buiten nodigt uit voor heerlijk relaxen onder het genot van een drankje en een BBQ. Wij sliepen in appartement Azië en wat een fijn plekje was dat. Echt heel leuk bedacht. De omgeving is prachtig en ik zie ons hier zeker nog een keer terug komen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Perfect voor een grote groep

Fam. Muis
29-4-2019

Wij waren met een groep volwassenen, ouders, kinderen en kleinkinderen. Het was helaas geen buitenweer, maar binnen heel veel ruimte voor een grote groep. Heel veel spelletjes aanwezig, grote koelkasten en bergruimte voor boodschappen (wij hadden alles zelf meegenomen). De slaapplekken waren ook prima, fijne bedden.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Gastvrij, relaxed en aanrader voor een leuk uitje

Jack de Reus
4-3-2019

Heel leuk weekend en verwend door de gastvrijheid van de eigenaars. Alles was top geregeld en we kwamen niets te kort, teven hebben ze ook onze uitjes geregeld met boom klimmen, luchtdruk pistool schieten en leuke speurtocht door Diever. Nogmaals bedankt.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super gezellig.

Guido Ijzerman
4-3-2019

Hebben een super weekend gehad. Heel gast vrij en een mooie omgeving. Het voelt als of je thuis bent. Zeker voor herhaling. 👍🏼

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Fantastisch!

EJ Rooy
4-2-2019

Weekend met bevriende gezinnen(totaal 21) op een ideale locatie midden in natuur. Privacy met de groep, uitstekende faciliteiten in de auberge du monde met mooie slaapplekken voor iedereen.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Heel ludiek

Niek van der Ben
12-1-2019

Gastvrij en gezellig en lekker ongedwongen verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Heerlijk genieten in een oase van rust!!

C. van Gompel
12-1-2019

Al twee jaar achtereenvolgens genoten van een heerlijk verblijf in het appartement Azië incl. ontbijt. Dit appartement is met smaak ingericht, is heel schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is heerlijk vers bereid door Serge. Dit jaar komen we zeker weer terug bij het NK MTB jeugd!!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Superleuke B en B

Andre
21-9-2018

Goede lokatie tussen 2 natuurparken in als je van fietsen houd.Diever leuke restaurants en op loopafstand kon geen nadelen ondekken

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch!

PJM van den Wijngaart
18-9-2018

We zijn hebben er drie nachten verbleven in een appartement samen met zus en zwager die naast ons het appartement hadden. Het was een heerlijke accommodatie. Uitstekend verzorgd en een zeer gastvrije eigenaar. Mooie omgeving en restaurants vlakbij.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever