Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever
9,7

49 reviews over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in het Nederlands

Met vrienden

Superleuke B en B

Andre
21-9-2018

Goede lokatie tussen 2 natuurparken in als je van fietsen houd.Diever leuke restaurants en op loopafstand kon geen nadelen ondekken

Fantastisch!

PJM van den Wijngaart
18-9-2018

We zijn hebben er drie nachten verbleven in een appartement samen met zus en zwager die naast ons het appartement hadden. Het was een heerlijke accommodatie. Uitstekend verzorgd en een zeer gastvrije eigenaar.

Mooie omgeving en restaurants vlakbij.

meer moet dat niet zijn

bernard
4-8-2018

vriendelijke mensen goed eten en goede prijs

Willy silvius
2-8-2018

De lokatie was top. Heerlijke tuin hartelijke ontvangst

Fantastisch we komen zeker terug!!!

Marlie
30-7-2018

Eigenaren ontzettend vriendelijk. Mooie kamers , ontzettend leuk elke kamer heeft zijn eigen thema. Ontbijt was ook super! Heerlijk vers. We hebben enorm genoten!

Een top plek!

Michel
30-7-2018

Wederom weer goed bevallen. Goede ontvangst, goede voorzieningen en volop gezelligheid. Voor ons is het ontbijt belangrijk. We fietsen veel en dan moet er een stevige bodem gelegd worden. Uiteraard is de borrel 's avonds ook belangrijk. We hebben de BBQ erbij besteld, meer dan goed bevallen. Zeker doen!

Een aanrader

Lies Borculo
30-7-2018

Goede gastheer en gastvtouw. Lekker ontbijt.

Goede uitleg voor tripjes.

Heerlijk eten met verschillende kookformen

Genieten 2.0❤️

San Meiners
30-7-2018

Fantastische kamers, heel gezellige plek, prima verzorgd. Hele leuke mensen, we komen absoluut terug

Voor gastvrijheid, sfeer en ruimte een aanrader

Jos en Letty
23-7-2018

Een hartelijk welkom. De kamers netjes mooi en in een verrassend thema. Fijne bedden, warme

douche en een zeer ruime plaats om buiten te zitten onder het genot van een drankje. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Het ontbijt was goed in een sfeervolle omgeving.

Super verblijf, tot de volgende keer

W. Schaberg
23-7-2018

Hartelijk ontvangst door de gastheer en een fijne kamer, heerlijk geslapen!

De kamers hebben elk hun eigen landelijke thema;

Wij zaten met ons drieën in "Australië".

Een heerlijk tweepersoons bed en een comfortabele slaapbank. Een net keukentje en een schone ruime badkamer / toilet maakte ons verblijf compleet.

Wij kwamen net voor 22:00uur binnen, maar in overleg was het geen probleem om later in te checken of vroeg in de ochtend de sleutel alvast op te halen. De auto stond geparkeerd op eigen terrein. Ook een afgesloten ruimte om fietsen en motoren te stallen.

Op het gezellige terras brandde een sfeervol kampvuurtje. De prijzen van de drankjes waren bijzonder schappelijk! Jammer dat we omvielen van de vermoeidheid en dat we alweer vroeg op doorreis moesten, anders waren we zeker tot laat blijven zitten.

Ontbijt was vers en goed verzorgd, niets tekort gekomen.

Serge, we komen graag nog een keertje terug voor een langer verblijf!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever