Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever
9,7

19 reviews over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastish

fam Bouma, 4-4-2018

Voor de derde keer op rij hadden we hier ons familie weekend. Dit jaar weer het paasweekend.

De bedden zijn opgemaakt. Er liggen handdoeken voor iedereen klaar. Alles is super schoon en ieder jaar is er weer iets verfraaid.

Dit jaar zorgden we helemaal voor onszelf, maar Serge en Josette willen ook wel voor de inwendige mens zorgen en doen dat goed.

Voor de kinderen is het een eldorado. Goede speeltuin en ruimte om te fietsen en allerlei spullen om je voort te bewegen, zoals met 3 jaar op rolschaatsen achter een kinderwagentje. Tafeltennis voor de groteren. Kortom zolang we er nog inpassen en we het alle 24 nog leuk vinden om met z'n allen weg zullen we zeker terug komen.

Heerlijk tot rust komen bij gastvrije uitbaters

Ryckaert Gino, 16-9-2017

Aangenaam - Olde Horst voelt aan als thuiskomen bij hele goede vrienden, want Serge en Josette leggen al hun gasten in de watten. Ze staan werkelijk constant klaar om iedereen te helpen, of tips te geven. Het lekkere ontbijt in de gezellige ontbijtruimte met zicht op de tuin zorgt alvast voor een heerlijk begin van elke nieuwe dag. 's Avonds zorgen Serge en Josette dan voor een heerlijke maaltijd, al dan niet zonder dessert. Nadien kan je nog gezellig wat tijd spenderen aan de bar, vooraleer je tevreden in slaap valt op je kamer of appartement. Hier kom je tot rust en geniet je met volle teugen! Echt een aanrader voor iedereen, ongeacht de leeftijd, want hier vind je voor elk wat wils!

Prima overnachtingsadres

Kees van Rietschoten, 20-8-2017

Vriendelijke gastheer, keurige schone kamers en prima ontbijt.

Heerlijke week, lekker uitgerust en goed verwend.

Henny en Tiny Derks, 21-7-2017

Diever is leuk dorp, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

de B&B ligt in het centrum , ziet er goed uit, je hebt alle ruimte. Alles is er.!

Slaapkamer is wat klein, maar er is alles wat nodig is. Badkamer luxe.

Josette en Serge hebben hun zaakjes voortreffelijk voor elkaar, koken heerlijk en zijn hele goede vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zijn bijna onzichtbaar, maar wel direct aanwezig als het nodig mocht zijn. Komplimenten!

P.J., 6-7-2017

Alles prima, alleen douche kan iets groter

Fantastisch TT weekend

An Serneels, 29-6-2017

Weer genoten van ons verblijf bij Serge en Josette! Nette, mooie kamer, superlekkere lasagne van Josette, lekker ontbijt, een goeie babbel. Was al de derde keer voor ons. Volgend jaar zijn we er weer!

B&B op z´n best !

Arnold Mulder, 7-5-2017

samen met een groep uit Thailand (13 personen) overnacht in B&B "de Olde Horst" - één van de beste herinneringen van de vakantie in Zweden/Nederland was spontaan het ontbijt wat Serge en Josette voor ons maakte op maandagochtend 1 mei en alle kamers waren netjes en schoon - in één woord fantastisch, de kinderen kwamen ook aan hun trekken met de rondlopende kippen, konijnen en de speelaccomodatie. Dit was een enorm contrast vergeleken met Bangkok waar de meeste van de groep vandaan kwamen. De ligging is centraal, alles binnen fiets-, loop en autobereik - Deze B&B is ten sterkste aan te bevelen !

Aanrader

Sabine, 4-5-2017

Nachtje verbleven. Ook een aanrader. Mooie ligging, aardige mensen. En een top ontbijt wordt er voor je geserveerd. Echt boven verwachting. Enigste nadeel. Het is erg gehorig. We komen zeker terug

Fantastische groepsaccommodatie!

Maaike, 3-1-2017

We huurden Aangenaam - Olde Horst als groepsaccommodatie voor ons Oud & Nieuws feest. Genoten van begin tot eind. Fijne kamers, heerlijke winter BBQ verzorgd door Serge en ook de recreatieruimte incl bar en voldoende koelkasten en opbergruimte waren top! Zeker voor herhaling vatbaar!

Top locatie met super ontvangst en verzorging!!

Michel1968, 14-8-2016

Kamers zijn smaakvol ingericht en vertellen een verhaal. Het ontbijt is super. De high beer en Auspit zal voor velen een aangename verrassing zijn. Serge en Josette maken het verhaal compleet. Adviezen en tips worden gemakkelijk gedeeld. We hebben de locatie inmiddels 2 keer bezocht (april met groep van 10 man en augustus met gezin) en gebruiken het als uitvalsbasis voor fietstochten (race en MTB). Hier komen we nog wel vaker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever scoort een 9.65 uit 10 op basis van 19 reviews.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever

Onze bezoekers bekeken ook: