Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

9.8Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Den Hool

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

13 reviews over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

• 8elly plas28-07-2008

rustgevend en echt vakantie gevoel.

mooi concept, totaal wat anders dan gepolijsten campings.echt om regelmatig terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008

• 10BOJ13-07-2007

Wij zijn met familieweekend zigeuner gaan spelen in Den Hool. 6 woonwagens afgehuurd en de ene was nog mooier dan de ander. We hebben een erg leuk weekend gehad Zeer schoon sanitair, en hele vriendelijke eigenaars. Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en vonden het heel bijznder om een paar dagen in een eche woonwagen te slapen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in april 2006

• 8Frank Witte06-10-2005

Wij vonden het heel bijzonder om een week in een oude woonwagen te verblijven. Wij hadden in de wagen een keukentje, een woonruimte en een slaapkamertje. Met twee kinderen goed te doen. De woonwagens zijn mooi opgeknapt en gezellig en met veel oude spulletjes ingericht. De beheerders zijn enthousiast en vriendelijk en er wordt sávonds vaak kampvuur gemaakt. Veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Het sanitair is super, net nieuw. De omgeving is heel rustig, maar voor het bos is niet vlakbij. Toen het een dag veel regende werd het terrein wel een beetje drassig.

Gereisd in oktober 2005

0 tips over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

0 vragen over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)