Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

9.8Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Den Hool

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

13 reviews over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

• 2018
      10fam. v.d. heuvel28-05-2018

wat een bijzondere en geweldige plek

Wij hadden met een groep de gehele camping afgehuurd.
      we hebben echt enorm genoten en dankzij de eigenaren een onvergetelijk weekend gehad, waarin we geweldige herinneringen hebben gemaakt. Wat een prachtige plek! 's avonds mogen de kinderen meehelpen met het voeren van de varkens en een ritje op de pony maken. Toen het donker was konden we een gezellig vuurtje maken waar we met z'n allen omheen hebben gezeten. De woonwagens zijn prachtig en schoon en het sanitair is goed verzorgd. In de buurt is genoeg te doen, zoals het dorpje Orvelte, met mooi weer een strandje, plopsa indoor en ponypark slagharen. Dus zoek je een mooie groepsaccommedatie waar ieder gezin een mooie pipowagen heeft, dan moet je hier zijn. Je kunt trouwens ook gewoon met je eigen partner of gezin een wagen huren. Volgend seizoen wordt de camping overgenomen door nieuwe eigenaren. Hopelijk doen zij het minstens zo leuk als de huidige eigenaren.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Leen01-05-2016

Super leuke en gezellige knusse camping

Al 6 jaar op rij onze favoriete camping. Leuk voor kinderen en relaxed voor hun ouders. Prima sanitair en woonwagens zijn voorzien van alle gemak. Ik vind het een glamping. Niet te druk en ook niet volledig eenzaam maar precies goed. Ook een aanrader voor alleenstaande ouders!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8De keien31-05-2013

Een rustige, fijne plek

Een aparte accommodatie, erg leuk voor familie/reunie/groep, apart en toch samen. Landelijk gelegen, enthousiaste eigenaars. Er zijn eetgelegenheden in de buurt, maar je kan ook zelf koken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10Esther Kerklaan05-05-2013

Fantastische plek.

Boheems paradijs is een super mini camping.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9Peter de Rooij23-04-2013

super mooie en romantische plek

De gezelligheid en service en transport van ons naar Coevorden was super

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10ellen02-07-2012

geweldig

geweldige plek voor groot en klein heerlijk gegeten in dalen lekker bbq de wagens een groot feest en dat was het ook ons 12 en een half jaar trouwen geviert met 60 gasten kampvuur moet je gewoon meemaken

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10Erna Graafland30-07-2011

Ideale kindervakantie

Het is een erg leuke camping voor kinderen. Met de prachtige woonwagens, dieren,strandjes in de buurt en recreatieruimte bij regen. Ook voor de ouders is het ideaal. Goed sanitair, schoon, onbespoten groenten te koop. Kampvuur is erg gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9mivanthi10-01-2011

grandioos

Er even helemaal uit in Nederland. De prachtige woonwagens staan ruim uit elkaar, waardoor je een behoorlijke ruimte hebt. Paarden en koeien in de wei, en een heuse Tuktuk die de kinderen helemaal te gek vinden.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9fam.bouman11-08-2009

ABSOLUUT een aanrader

Wij gaan dit jaar voor de 2de keer en ik k an niet anders zeggen als "geweldig" Gastvrij, geweldige wagens en een schitterend vooral schon sanitair

Wij zijn verkocht

Gereisd met vrienden in september 2008

• 9Anita van der Sluis24-08-2008

Bijzonder, platteland

Heerlijke midweek gehad in een fantastische woonwagen! De camping ligt in een rustige omgeving, maar er is genoeg te doen.

Met koeien en paarden in de wei en scharrelkippen op de camping heb je het ultieme platteland gevoel!

Gereisd met partner in augustus 2008

0 tips over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

0 vragen over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)