Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)

Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs  (Bijzondere overnachting)
9,9

Laatste review

wat een bijzondere en geweldige plek

fam. v.d. heuvel,
28-5-2018

Wij hadden met een groep de gehele camping afgehuurd.

we hebben echt enorm genoten en dankzij de eigenaren een onvergetelijk weekend gehad, waarin we geweldige herinneringen hebben gemaakt.

Wat een prachtige plek! 's avonds mogen de kinderen meehelpen met het voeren van de varkens en een ritje op de pony maken. Toen het donker was konden we een gezellig vuurtje maken waar we met z'n allen omheen hebben gezeten. De woonwagens zijn prachtig en schoon en het sanitair is goed verzorgd. In de buurt is genoeg te doen, zoals het dorpje Orvelte, met mooi weer een strandje, plopsa indoor en ponypark slagharen. Dus zoek je een mooie groepsaccommedatie waar ieder gezin een mooie pipowagen heeft, dan moet je hier zijn. Je kunt trouwens ook gewoon met je eigen partner of gezin een wagen huren.

Volgend seizoen wordt de camping overgenomen door nieuwe eigenaren. Hopelijk doen zij het minstens zo leuk als de huidige eigenaren.

13 reviews over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

wat een bijzondere en geweldige plek

fam. v.d. heuvel,
28-5-2018

Wij hadden met een groep de gehele camping afgehuurd.

Al 6 jaar op rij onze favoriete camping.

Leuk voor kinderen en relaxed voor hun ouders.

Prima sanitair en woonwagens zijn voorzien van alle gemak. Ik vind het een glamping.

Niet te druk en ook niet volledig eenzaam maar precies goed.

Ook een aanrader voor alleenstaande ouders!

Een rustige, fijne plek

De keien
31-5-2013

Een aparte accommodatie, erg leuk voor familie/reunie/groep, apart en toch samen. Landelijk gelegen, enthousiaste eigenaars.

Er zijn eetgelegenheden in de buurt, maar je kan ook zelf koken.

Fantastische plek.

Esther Kerklaan
5-5-2013

Boheems paradijs is een super mini camping.

super mooie en romantische plek

Peter de Rooij
23-4-2013

De gezelligheid en service en transport van ons naar Coevorden was super

geweldig

ellen
2-7-2012

geweldige plek voor groot en klein heerlijk gegeten in dalen lekker bbq

de wagens een groot feest en dat was het ook ons 12 en een half jaar trouwen geviert met 60 gasten kampvuur

moet je gewoon meemaken

Ideale kindervakantie

Erna Graafland
30-7-2011

Het is een erg leuke camping voor kinderen. Met de prachtige woonwagens, dieren,strandjes in de buurt en recreatieruimte bij regen.

Ook voor de ouders is het ideaal. Goed sanitair, schoon, onbespoten groenten te koop. Kampvuur is erg gezellig.

grandioos

mivanthi
10-1-2011

Er even helemaal uit in Nederland. De prachtige woonwagens staan ruim uit elkaar, waardoor je een behoorlijke ruimte hebt. Paarden en koeien in de wei, en een heuse Tuktuk die de kinderen helemaal te gek vinden.

ABSOLUUT een aanrader

fam.bouman
11-8-2009

Wij gaan dit jaar voor de 2de keer en ik k an niet anders zeggen als "geweldig"

Gastvrij, geweldige wagens en een schitterend vooral schon sanitair

Wij zijn verkocht

2008

Bijzonder, platteland

Anita van der Sluis
24-8-2008

Heerlijke midweek gehad in een fantastische woonwagen! De camping ligt in een rustige omgeving, maar er is genoeg te doen.

Met koeien en paarden in de wei en scharrelkippen op de camping heb je het ultieme platteland gevoel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting) in Den Hool, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Woonwagencamping Boheems Paradijs (Bijzondere overnachting)