Reviews over Den Hool

wat een bijzondere en geweldige plek

fam. v.d. heuvel,
    28-5-2018

Wij hadden met een groep de gehele camping afgehuurd.

we hebben echt enorm genoten en dankzij de eigenaren een onvergetelijk weekend gehad, waarin we geweldige herinneringen hebben gemaakt.

Wat een prachtige plek! 's avonds mogen de kinderen meehelpen met het voeren van de varkens en een ritje op de pony maken. Toen het donker was konden we een gezellig vuurtje maken waar we met z'n allen omheen hebben gezeten. De woonwagens zijn prachtig en schoon en het sanitair is goed verzorgd. In de buurt is genoeg te doen, zoals het dorpje Orvelte, met mooi weer een strandje, plopsa indoor en ponypark slagharen. Dus zoek je een mooie groepsaccommedatie waar ieder gezin een mooie pipowagen heeft, dan moet je hier zijn. Je kunt trouwens ook gewoon met je eigen partner of gezin een wagen huren.

Volgend seizoen wordt de camping overgenomen door nieuwe eigenaren. Hopelijk doen zij het minstens zo leuk als de huidige eigenaren.

Super leuke en gezellige knusse camping

Leen,
    1-5-2016

Al 6 jaar op rij onze favoriete camping.

Leuk voor kinderen en relaxed voor hun ouders.

Prima sanitair en woonwagens zijn voorzien van alle gemak. Ik vind het een glamping.

Niet te druk en ook niet volledig eenzaam maar precies goed.

Ook een aanrader voor alleenstaande ouders!

Een rustige, fijne plek

De keien,
    31-5-2013

Een aparte accommodatie, erg leuk voor familie/reunie/groep, apart en toch samen. Landelijk gelegen, enthousiaste eigenaars.

Er zijn eetgelegenheden in de buurt, maar je kan ook zelf koken.

Fantastische plek.

Esther Kerklaan,
    5-5-2013

Boheems paradijs is een super mini camping.

super mooie en romantische plek

Peter de Rooij,
    23-4-2013

De gezelligheid en service en transport van ons naar Coevorden was super

Den Hool scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews