Camping De Havixhorst

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische hondvriendelijke camping

Suzan van Esch
24-5-2018

Super hondvriendelijke camping met een meertje waar de honden heerlijk kunnen afkoelen en los mogen lopen. Een aantal speurlessen met 1 van mijn honden gevolgd bij Martin dit was heel leuk om te doen en voor de prijs (10 euro voor een uur inclusief snacks voor je hond en vervoer) hoef je het niet te laten. Er stond ook een badje waar mijn dochter van 9 maanden heerlijk gebruik van heeft gemaakt. Rustig gelegen en toch genoeg te doen in de omgeving.

Prima verblijf voor baas en hond!

Joyce de Kanter
10-5-2018

Heerlijke non nonsen camping. Voor de honden top vooral de ruimte en de heerlijke speelweide aan het zwemwatertje waar hond en baas samen kunnen zwemmen. Vriendelijke eigenaren en medewerker. Wat ik jammer vond was de ligging aan de snelweg. Verkeershinder is vervelend. Overigens had je daar op het veld waar het sanitair gebouw staat veel minder last van!

Mooie plek. Goede prijs kwaliteit.

Erika
17-8-2017

Het is geen moderne gelikte camping maar wel een gezellige! Schoon sanitair met onbeperkt douchen en warm water.

Een fijn speelveld voor de honden met zwemvijver.

Super hondencamping!

Brigitta den Ouden
29-7-2017

Camping Havixhorst is de ideale camping voor honden, gelegenheid voor de deur voor te zwemmen met je hond, een hengeltje uitgooien en rust!

De eigenaar is heel gezellig en betrokken bij de gasten en uiteraard de honden, geeft tijdens je vakantie les in gehoorzaamheid, behendigheid en sport en spel!

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Hanneke Walvis
12-7-2017

Vooral belangrijk: ruime plekken. Vriendelijke eigenaresse Anneke, komt geregeld ook even langs om te checken of alles naar wens is. Er was door iemand daar een evenement georganiseerd met veel honden en op haar verzoek had mevrouw Anneke voor ons speciaal een plekje voor de tent in de schaduw geregeld. Waren wij erg blij mee. Dit is een fantastische camping voor kinderen en vooral ook voor honden. Alles is hierop ingesteld. Men kan een omheining om tent/caravan huren zodat honden gewoon lekker buiten kunnen liggen. Overal prullebakken, poepzakjes, een zwem-visvijver: ene kant kunnen honden zwemmen, andere kant voor de vissers. Alleen de ligging is even wennen, vlakbij de A58 en voor een grote boswandeling heb je de auto/fiets nodig.

om zeker weer terug te komen

martin van vliet
4-7-2017

er valt niets negatiefs aan te merken alles wat je nodig hebt is er.

het wifi signaal is opnieuw aangepakt en functioneert naar behoren.

ik kom er zeker weer terug.

Super hond en mens vriendelijke camping.

Daphne Tonnissen
22-6-2017

Deze camping is zeer geschikt voor het kamperen met honden en jonge kinderen.

Onze Duitse herder pup is op de camping zelfs naar school gegaan tijdens de vakantie en vond het geweldig! Onze oude herder was verzot op de zwemvijver dus voor ons kon de vakantie niet meer stuk!! De kleinkinderen die kwamen allemaal een weekend logeren en ook zij hebben een geweldige tijd gehad in de speeltuin en met vissen/zwemmen.

Er zijn veel mooie wandel gebieden in de omgeving en voor dagjes uit genoeg te doen in Drenthe.

Wij komen zeker terug!!

Weer terug .. Vanuit Capelle aan den Ijssel

Veronique Thape
13-6-2017

Dit jaar voor de 3e keer een seizoensplek en het blijft bevallen ! Heerlijk de mogelijkheid om je tuin af te schermen waardoor de honden op je plekje vrij zijn, grote plekken met keus voor wel of geen zon . Fijn dat het hondenstrand en het zwemstrand apart zijn. Meertje is fijn om in te zwemmen . Rond de camping voldoende mogelijkheden om te lopen . Ook in de dorpjes eromheen zijn voldoende (eet) gelegenheden en winkels .

Nel HORSTMAN
4-6-2017

Het is een leuke kamping Anneke en Martin zijn vriendelijk maken een praatje. Je mag er met meerdere honden komen en ook je plek mag je afzetten zodat de honden niet aan de lijn hoeven gestaan en er is een meertje waar kinderen kunnen zwemmen en ook voor de honden is er een strandje en een losloop gebiedje ook is er gedacht aan de vissers die hebben ook twee plekken aan het meertje. Ook wordt er in het weekende een behendigheid baan neer gezet waar je met je hond aan kan deel nemen of je kan speuren met je hond ook voor de kinderen is er genoeg tedoen er zijn 2 ponnies waar ze mee kunnen wandelen over de camping of met een karretje rond rijden.

Ook al zijn er veel honden toch is het een bijzonder rustige camping wij komen hier graag.

geweldige camping

trudy
21-4-2017

prima camping voor hond en baas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Havixhorst in De Schiphorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Havixhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Havixhorst scoort een 8.7 uit 10 op basis van 83 reviews.