Camping De Havixhorst

86 reviews over Camping De Havixhorst in het Nederlands

Al kreeg ik 10 euro toe zou ik er niet meer willen

Martin van vliet
1-10-2018

Vorig jaar voor het gehele zomer periode daar gestaan tot in tegenstelling van voorgaande jaren was dit een raar jaar de hele zomer bezig geweest om internet op orde te krijgen tegen het einde van het zeisoen draaide het uitstekend echter dit voorjaar vond men het nodig om alles weer los te trekken en weer een bagger internet aan te bieden....eigenaren zijn er over het algemeen niet aanwezig....zijn inmiddels ook niet meer samen...camping loopt hard terug iedereen van de oude gasten worden geweigerd huidige eigenaar martin wil dan ook het lifst veel geld verdienen door zo min mogelijk gasten te hebben....het hond vriedelijke slaat nergens meer op zeker niet als je op je eigen camping een aantal honden aan hun lot overlaat ...sanitair zeg ik maar niks op....thuis is beter...gewoon niet naar toe gaan....

nooit meer

zeer slechte camping
30-8-2018

voor honden een prima vermaak, maar de camping ligt direct achter de a28 zodat je dag en nacht kabaal hebt van voorbij razende auto s en vrachtwagens, de camping wordt slecht tot zeer slecht onderhouden, zeer oud sanitair, wanneer je staat te douchen onder het al te hete water en er wordt aan de andere kant een wc doorgetrokken valt de druk helemaal weg en het water snikheet zodat je er niet meer onder kunt staan.

afwasgedeelte ? er zijn maar twee bakjes, en dat voor een hele camping ??? chemisch toilet stamt ook uit de middeleeuwen, middels een deksel kun je het toilet legen. in mijn ogen is de eigenaar alleen maar op geld uit en het liefst erg veel geld, veel te dure camping voor de kwaliteit die je krijgt, 7,50 euro zou hier op zijn plaats zijn

zeker voor herhaling vatbaar

familie Hoogendoorn
16-8-2018

Een heerlijke rustige camping waar je je absoluut niet hoeft te vervelen. alles is en word keurig schoon gemaakt dagelijks. Er word ook voor de honden verschillende activiteiten verzorgd.. super gezellig gehad.

Fantastische hondvriendelijke camping

Suzan van Esch
24-5-2018

Super hondvriendelijke camping met een meertje waar de honden heerlijk kunnen afkoelen en los mogen lopen. Een aantal speurlessen met 1 van mijn honden gevolgd bij Martin dit was heel leuk om te doen en voor de prijs (10 euro voor een uur inclusief snacks voor je hond en vervoer) hoef je het niet te laten. Er stond ook een badje waar mijn dochter van 9 maanden heerlijk gebruik van heeft gemaakt. Rustig gelegen en toch genoeg te doen in de omgeving.

Prima verblijf voor baas en hond!

Joyce de Kanter
10-5-2018

Heerlijke non nonsen camping. Voor de honden top vooral de ruimte en de heerlijke speelweide aan het zwemwatertje waar hond en baas samen kunnen zwemmen. Vriendelijke eigenaren en medewerker. Wat ik jammer vond was de ligging aan de snelweg. Verkeershinder is vervelend. Overigens had je daar op het veld waar het sanitair gebouw staat veel minder last van!

Mooie plek. Goede prijs kwaliteit.

Erika
17-8-2017

Het is geen moderne gelikte camping maar wel een gezellige! Schoon sanitair met onbeperkt douchen en warm water.

Een fijn speelveld voor de honden met zwemvijver.

Super hondencamping!

Brigitta den Ouden
29-7-2017

Camping Havixhorst is de ideale camping voor honden, gelegenheid voor de deur voor te zwemmen met je hond, een hengeltje uitgooien en rust!

De eigenaar is heel gezellig en betrokken bij de gasten en uiteraard de honden, geeft tijdens je vakantie les in gehoorzaamheid, behendigheid en sport en spel!

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Hanneke Walvis
12-7-2017

Vooral belangrijk: ruime plekken. Vriendelijke eigenaresse Anneke, komt geregeld ook even langs om te checken of alles naar wens is. Er was door iemand daar een evenement georganiseerd met veel honden en op haar verzoek had mevrouw Anneke voor ons speciaal een plekje voor de tent in de schaduw geregeld. Waren wij erg blij mee. Dit is een fantastische camping voor kinderen en vooral ook voor honden. Alles is hierop ingesteld. Men kan een omheining om tent/caravan huren zodat honden gewoon lekker buiten kunnen liggen. Overal prullebakken, poepzakjes, een zwem-visvijver: ene kant kunnen honden zwemmen, andere kant voor de vissers. Alleen de ligging is even wennen, vlakbij de A58 en voor een grote boswandeling heb je de auto/fiets nodig.

om zeker weer terug te komen

martin van vliet
4-7-2017

er valt niets negatiefs aan te merken alles wat je nodig hebt is er.

het wifi signaal is opnieuw aangepakt en functioneert naar behoren.

ik kom er zeker weer terug.

Super hond en mens vriendelijke camping.

Daphne Tonnissen
22-6-2017

Deze camping is zeer geschikt voor het kamperen met honden en jonge kinderen.

Onze Duitse herder pup is op de camping zelfs naar school gegaan tijdens de vakantie en vond het geweldig! Onze oude herder was verzot op de zwemvijver dus voor ons kon de vakantie niet meer stuk!! De kleinkinderen die kwamen allemaal een weekend logeren en ook zij hebben een geweldige tijd gehad in de speeltuin en met vissen/zwemmen.

Er zijn veel mooie wandel gebieden in de omgeving en voor dagjes uit genoeg te doen in Drenthe.

Wij komen zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Havixhorst in De Schiphorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Havixhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.