Camping De Havixhorststersterster

92 reviews over Camping De Havixhorst

• 2019
    1Fam18-10-2019

Never nooit meer

Zeer vies sanitair. De eigenaar gooit wat schoonmaakazijn in de potten en dat was de dagelijkse schoonmaak. Binnen 5 minuten waren de 6 toiletten, 6 douches, en 8 asbakken wasbakken "schoongemaakt". Sommige toiletten werden afgesloten omdat er weinig mensen op de camping stonden. Op zich geen probleem maar de afgesloten toiletten waren besmeurd met ontlasting. Ipv schoonmaken, werd de deur afgesloten. Verder zeer gedateerd, beschimmeld etc. Eigenaar is alleen vriendelijk naar "trekkers". Naar de seizoenskampeerders wordt niet naar om gekeken....tenzij er geld te halen valt. Investeren in sanitair en terrein is al jaren nihil. Eigenaar verschuilt zich achter de regels die het drents landschap hem voor zouden schrijven. Bij navraag bij het Drents landschap blijkt zijn verhaal nooit te kloppen. Kortom te slecht voor woorden.

Camping de Havixhorst, eigenaar, 21-10-2019

Vreemd, onder uw review staat "gereisd in juni 2019" en u heeft het over "seizoeners" . Ter uwer info: wij hebben een uitstekende relatie met onze seizoeners en allen waren uitermate tevreden over de schoonmaak e.d. in dit seizoen. Kan het zijn dat u de dhr. en mevr. B. uit E. zijn die in juni zijn geweest, bij wilde bijboeken tot einde seizoen en dit geweigerd werd aangezien alle gasten het wel gehad hadden met uw drinkgelagen en uw honden ??

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marjolijn Pons01-09-2019

Om nooit meer te vergeten!

Wat hebben we met volle teugen genoten van onze vakantie op deze camping. Een hondenparadijs voor onze Dusty! Vanuit onze caravan uitzicht op het meertje, waar zij en wij konden zwemmen. Wat een enorm geluk dat wij de enkele negatieve reviews met een korreltje zout hebben genomen! Het sanitair was weliswaar gedateerd maar echt gewoon schoon! En dat ligt natuurlijk ook aan de camping bezoekers! Even wissen na afloop van het douchen en de spoelbak en aanrecht netjes achterlaten, dat hoort er toch gewoon bij!!!! Martin zou op geld belust zijn....schandalig om dat te beweren!!!! Een man met gouden hart voor honden....speurles voor €10, heel professioneel en Dusty en wij gaan hier zeker verder mee!!! De snelweg die hoor je inderdaad als je op het voorste veld staat, maar dat neem je graag op de koop toe!!! Wij komen hier zeker weten terug!!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Ron en Marleen07-06-2019

Het is een rustige natuurvriendelijke plek!

Een waar hondenparadijs! Hele mooie plek! Geluid van de grote weg kan voor sommige mensen irritant zijn.Ik had er geen last van, vriend wel. Martin ervaren als een sympathiek en een enthousiaste trainer! Komen graag terug!👍

• 6Staat v/h sanitair

• 5Marjolein05-06-2019

Super voor de honden maar voor ons wat minder

Voor onze honden was het helemaal fantastisch, weitje om de caravan ook super maar het sanitair is om te huilen. De hele week hebben er vieze zwarte torren in de doucheruimte gelegen en het douchen is ook niet echt geweldig. Je moest je uiterste best doen om tussen de druppels nat te worden en het was heel koud. Geen afsluitbare ruimte om je te wassen. Ook liepen er pissebedden in de toilethoek en lag er heel veel viezigheid onder de deurposten en ook weer die torren. Als daar eens aandacht aan wordt besteed is het de moeite waard om terug te komen want ik gruw van ongedierte.

• 7Familie Mulder03-05-2019

Voor een korte vakantie dikke prima!

We zijn hier in de mei vakantie geweest. Zoals de camping omschreven wordt op de website, dit klopt. Een no nonsens camping. Mooie enorm grote plaatsen, en wat handig dat gaas voor onze hond! Ideaal en geen gedoe van de riem om de tafel, stoelen, etc. Hulpvaardige medewerker die me met de caravan hielp. Het meertje is kraakhelder, mooie grote losloop deel voor de honden, waar ook een parcours is voor de honden. Helaas vanwege persoonlijke omstandigheden vd eigenaar geen speurles kunnen volgen, maar wel aanbod om dit later te doen. We wonen in de buurt, dus wie weet. De ligging: tja, je weet van te voren dat deze camping nabij de snelweg is. Ik moet zeggen dat het ons erg meeviel qua geluid, kon de vele vogeltjes prima horen. Het afwas gedeelte was prima, eindelijk eens prima op hoogte en warm water. Tips voor evt aanpassing: De douche wat minder waterbesparend maken, beter zichtbaar op internet worden, de entree iets netter maken.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Erna30-04-2019

Erg mooie plek! Ideaal voor dierenvrienden!

Wat een mooie hond vriendelijke camping!! Goed onderhouden en schoon. Jammer dat ik zo dichtbij woon anders was dit voor mij DE place to be!! Vanavond 1e speurles van Martin & Inga gehad. Was erg leuk en goed!

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in april 2019

• 2018
    3Martin van vliet01-10-2018

Al kreeg ik 10 euro toe zou ik er niet meer willen

Vorig jaar voor het gehele zomer periode daar gestaan tot in tegenstelling van voorgaande jaren was dit een raar jaar de hele zomer bezig geweest om internet op orde te krijgen tegen het einde van het zeisoen draaide het uitstekend echter dit voorjaar vond men het nodig om alles weer los te trekken en weer een bagger internet aan te bieden....eigenaren zijn er over het algemeen niet aanwezig....zijn inmiddels ook niet meer samen...camping loopt hard terug iedereen van de oude gasten worden geweigerd huidige eigenaar martin wil dan ook het lifst veel geld verdienen door zo min mogelijk gasten te hebben....het hond vriedelijke slaat nergens meer op zeker niet als je op je eigen camping een aantal honden aan hun lot overlaat ...sanitair zeg ik maar niks op....thuis is beter...gewoon niet naar toe gaan....

Martin Severein, eigenaar, 17-04-2019

Geachte heer van Vliet, zoals u bekend heb ik u en uw familie om moverende redenen de toegang tot [ per 15-01-2018] mijn camping geweigerd. Ik kan mij voorstellen dat u enigszins gefrustreerd hier door bent, echter ter uwer informatie kan ik u meedelen dat het seizoen 2018 uitermate prettig en zonder incidenten verlopen is dankzij de afwezig van u en de familie/

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 2zeer slechte camping30-08-2018

nooit meer

voor honden een prima vermaak, maar de camping ligt direct achter de a28 zodat je dag en nacht kabaal hebt van voorbij razende auto s en vrachtwagens, de camping wordt slecht tot zeer slecht onderhouden, zeer oud sanitair, wanneer je staat te douchen onder het al te hete water en er wordt aan de andere kant een wc doorgetrokken valt de druk helemaal weg en het water snikheet zodat je er niet meer onder kunt staan. afwasgedeelte ? er zijn maar twee bakjes, en dat voor een hele camping ??? chemisch toilet stamt ook uit de middeleeuwen, middels een deksel kun je het toilet legen. in mijn ogen is de eigenaar alleen maar op geld uit en het liefst erg veel geld, veel te dure camping voor de kwaliteit die je krijgt, 7,50 euro zou hier op zijn plaats zijn

martin severein, eigenaar, 17-04-2019

goedemorgen, zie mijn antwoord op de review van martin van vliet.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9familie Hoogendoorn16-08-2018

zeker voor herhaling vatbaar

Een heerlijke rustige camping waar je je absoluut niet hoeft te vervelen. alles is en word keurig schoon gemaakt dagelijks. Er word ook voor de honden verschillende activiteiten verzorgd.. super gezellig gehad.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Suzan van Esch24-05-2018

Fantastische hondvriendelijke camping

Super hondvriendelijke camping met een meertje waar de honden heerlijk kunnen afkoelen en los mogen lopen. Een aantal speurlessen met 1 van mijn honden gevolgd bij Martin dit was heel leuk om te doen en voor de prijs (10 euro voor een uur inclusief snacks voor je hond en vervoer) hoef je het niet te laten. Er stond ook een badje waar mijn dochter van 9 maanden heerlijk gebruik van heeft gemaakt. Rustig gelegen en toch genoeg te doen in de omgeving.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

7 tips over Camping De Havixhorst

• paulien, 23-09-2013

Iets voorbij Staphorst is een losloopgebied voor honden waar een gemarkeerde wandeling is van 4 km. Je kunt ook paardrijlessen krijgen voor een gering bedrag. In het nabij gelegen dorp De Wijk zijn winkels en een goede afhaalchinees. Meppel is ook vlakbij.

• Lucia Wijtman, 17-08-2013

Mensen met een kleine beurs, die met de hond op vakantie willen kunnen dit met een gerust hart boeken.

• bernice, 01-08-2013

Meppel donderdagen zijn erg leuk! Wij hadden erg heet weer en zijn de camping vrij weinig af geweest.

1 vraag over Camping De Havixhorst

• Michiel van Geest, 29-11-2016

Wanneer open ?

Welke periode bent u open wij zoeken een onderkomen voor 4 personen in februari 2017 maar denken dat u dan dicht bent Graag een reactie Met vriendelijke groet Michiel van Geest

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig