Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Staat v/h sanitair
  • 9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Minicamping Klaver Vier

• 8Jeanne en gerard09-09-2022

Perfect

Heel fijne camping grote douches lekker warm water zelf te regelen. Grote plaats parkachtig mooie bomen en struiken. Rustig. Wij raden deze camping aan als je van rust houd. Wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Hans en Ellen01-08-2020

Rust en ruimte

Blij verrast door de grootte van de plaatsen en de heerlijke rust op de camping. De eigenaar van de camping is zeer vriendelijk en behulpzaam. Van dit soort campings mogen er wel meer komen!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Frans, Trudy en natuurlijk onze oude hond Castor.08-06-2019

Héérlijk.

Heerlijke camping, vriendelijke eigenaren, in voor een praatje erg leuk. Sanitair héél erg netjes. En mooie grote plekken voor ons. Ook de omgeving, in1 woord schitterend, héérlijke 2 weken gehad. Bedankt.

• 8Stieneke07-07-2018

Om nog eens naar toe te gaan.

Een fijne rustige camping geschikt voor rustzoekers. Niet geschikt voor kinderen, daar is de camping niet op ingericht. Zeer goed en ruim sanitair. Ook ruime plaatsen zodat ieder voldoende ruimte heeft rond de tent of caravan. Behulpzame en vriendelijke beheerder. Zeer de moeite waard voor herhaling!

• 10Ina & Bert20-12-2017

Geweldige camping met fantastische ligging.

Een mooie kleine stille camping met geweldige eigenaren, Willem ( de eigenaar ) had zelfs op verzoek binnen een dag een centrifuge geregeld, grote staanplaatsen en schoon en ruim sanitair, winkels binnen 1km bereikbaar en een fantastisch fietsgebied in 3 verschillende boswachterijen in de buurt, wij komen hier zeker terug.

• 10Garry en Margaret Kuijs15-08-2017

Heerlijke rustige camping.

Camping heeft zeer ruime plaatsen en mooi vrij uitzicht.Alles is goed verzorgd. Vriendelijk campingbeheerder erg gastvrij die veel wist te vertellen over de omgeving.Komen hier zeker weer.

• 10Erna08-08-2017

Rust, groen en top sanitair

Kleine rustige en groene camping vlakbij uitgebreide fietsroutes door de prachtige Drentse bossen en heide. Sanitair is TOP! Ruime douche met voldoende haakjes, plank en stoel om je spullen droog kwijt te kunnen. In beide douches is een wastafel aanwezig. Zeer vriendelijke eigenaren die je van harte welkom heten.

• 10Wouter en ilona21-08-2016

Moe van het lopen komen we bij deze camping, teleurgesteld omdat er geen winkel is. Met de vraag of Willem dan een pak vla kan missen uit zijn eigen koelkast verast hij ons met het volgende. Twee grote mokken zelfgemaakte tomatensoep, vers afgebakken stokbroodje en kruidendokter. En een volle pak vla. Voor deze extra service geven we Willem en fam een dikke tien. Toiletgebouw is netjes en schoon. Een leuke rustige kleine camping met een heel warm ontvangst.

• 9Roel30-07-2014

Fijne, kleine en rustige camping

Deze camping is ideaal voor een rustige, kortere vakantie. De plekken zijn ruim en de voorzieningen zijn meer als voldoende en schoon. De campingbeheerders zijn top

• 9wildt.phhvd18-06-2011

Fantastische plek

Mooie camping met vriendelijke eigenaar. Alles dik in orde maar nog een kleine kanttekening. De afwasplek is bij slecht weer wat kwetsbaar. Camping ligt in een geweldig fietsgebied.

Camping Minicamping Klaver Vier info

Camping-informatie