Camping Minicamping Klaver Vier

Camping Minicamping Klaver Vier

8.7Fantastisch

Nederland, Drenthe, De Kiel

Op vakantie geweest naar Minicamping Klaver Vier?

8.7Fantastisch

• 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

14 reviews over Camping Minicamping Klaver Vier

• 2019
    9Frans, Trudy en natuurlijk onze oude hond Castor.08-06-2019

Héérlijk.

Heerlijke camping, vriendelijke eigenaren, in voor een praatje erg leuk. Sanitair héél erg netjes. En mooie grote plekken voor ons. Ook de omgeving, in1 woord schitterend, héérlijke 2 weken gehad. Bedankt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Stieneke07-07-2018

Om nog eens naar toe te gaan.

Een fijne rustige camping geschikt voor rustzoekers. Niet geschikt voor kinderen, daar is de camping niet op ingericht. Zeer goed en ruim sanitair. Ook ruime plaatsen zodat ieder voldoende ruimte heeft rond de tent of caravan. Behulpzame en vriendelijke beheerder. Zeer de moeite waard voor herhaling!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Ina & Bert20-12-2017

Geweldige camping met fantastische ligging.

Een mooie kleine stille camping met geweldige eigenaren, Willem ( de eigenaar ) had zelfs op verzoek binnen een dag een centrifuge geregeld, grote staanplaatsen en schoon en ruim sanitair, winkels binnen 1km bereikbaar en een fantastisch fietsgebied in 3 verschillende boswachterijen in de buurt, wij komen hier zeker terug.

• 10Garry en Margaret Kuijs15-08-2017

Heerlijke rustige camping.

Camping heeft zeer ruime plaatsen en mooi vrij uitzicht.Alles is goed verzorgd. Vriendelijk campingbeheerder erg gastvrij die veel wist te vertellen over de omgeving.Komen hier zeker weer.

• 10Erna08-08-2017

Rust, groen en top sanitair

Kleine rustige en groene camping vlakbij uitgebreide fietsroutes door de prachtige Drentse bossen en heide. Sanitair is TOP! Ruime douche met voldoende haakjes, plank en stoel om je spullen droog kwijt te kunnen. In beide douches is een wastafel aanwezig. Zeer vriendelijke eigenaren die je van harte welkom heten.

• 10Wouter en ilona21-08-2016

Moe van het lopen komen we bij deze camping, teleurgesteld omdat er geen winkel is. Met de vraag of Willem dan een pak vla kan missen uit zijn eigen koelkast verast hij ons met het volgende. Twee grote mokken zelfgemaakte tomatensoep, vers afgebakken stokbroodje en kruidendokter. En een volle pak vla. Voor deze extra service geven we Willem en fam een dikke tien. Toiletgebouw is netjes en schoon. Een leuke rustige kleine camping met een heel warm ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Roel30-07-2014

Fijne, kleine en rustige camping

Deze camping is ideaal voor een rustige, kortere vakantie. De plekken zijn ruim en de voorzieningen zijn meer als voldoende en schoon. De campingbeheerders zijn top

Gereisd met partner in juli 2014

• 9wildt.phhvd18-06-2011

Fantastische plek

Mooie camping met vriendelijke eigenaar. Alles dik in orde maar nog een kleine kanttekening. De afwasplek is bij slecht weer wat kwetsbaar. Camping ligt in een geweldig fietsgebied.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Rien07-06-2011

The place to be in Drenthe...

Deze camping is een minicamping met de faciliteiten van een een maxicamping.. De beheerder Willem (een Vlaardinger) en zijn gezin zijn fantastisch..

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Jan30-05-2010

Kom tot rust!

Hier met hemelvaart en pinksteren gestaan, een arrangement voor maar €115,00 !!De caravan konden wij dan in die tussenperide laten staan. Zeer rustige en nette camping. Heel wat campings bezocht maar nog nooit zulke schone toiletten en grote douches gezien. Je word gewekt door het getjilp van de vogeltjes! Omdat de camping niet geschikt is voor kinderen is het ongelofelijk rustig. Héérlijk! Prachtige omgeving. Mooie ruime plaatsen. één nadeel vonden wij, dat onze plaats nr. 13 erg veel schaduw had de hele dag. Misschien fijn in de zomer maar in deze periode niet. Maar écht een aanrader als u echte rust zoekt!

Gereisd met partner in mei 2010

0 tips over Camping Minicamping Klaver Vier