Camping Minicamping Klaver Vier

Camping Minicamping Klaver Vier
9,3

13 reviews over Camping Minicamping Klaver Vier in het Nederlands

Om nog eens naar toe te gaan.

Stieneke,
7-7-2018

Een fijne rustige camping geschikt voor rustzoekers. Niet geschikt voor kinderen, daar is de camping niet op ingericht. Zeer goed en ruim sanitair. Ook ruime plaatsen zodat ieder voldoende ruimte heeft rond de tent of caravan. Behulpzame en vriendelijke beheerder. Zeer de moeite waard voor herhaling!

Geweldige camping met fantastische ligging.

Ina & Bert,
      20-12-2017

Een mooie kleine stille camping met geweldige eigenaren, Willem ( de eigenaar ) had zelfs op verzoek binnen een dag een centrifuge geregeld, grote staanplaatsen en schoon en ruim sanitair, winkels binnen 1km bereikbaar en een fantastisch fietsgebied in 3 verschillende boswachterijen in de buurt, wij komen hier zeker terug.

Heerlijke rustige camping.

Garry en Margaret Kuijs,
      15-8-2017

Camping heeft zeer ruime plaatsen en mooi vrij uitzicht.Alles is goed verzorgd.

Vriendelijk campingbeheerder erg gastvrij die veel wist te vertellen over de omgeving.Komen hier zeker weer.

Rust, groen en top sanitair

Erna,
      8-8-2017

Kleine rustige en groene camping vlakbij uitgebreide fietsroutes door de prachtige Drentse bossen en heide.

Sanitair is TOP! Ruime douche met voldoende haakjes, plank en stoel om je spullen droog kwijt te kunnen. In beide douches is een wastafel aanwezig.

Zeer vriendelijke eigenaren die je van harte welkom heten.

Wouter en ilona
      21-8-2016

Moe van het lopen komen we bij deze camping, teleurgesteld omdat er geen winkel is. Met de vraag of Willem dan een pak vla kan missen uit zijn eigen koelkast verast hij ons met het volgende. Twee grote mokken zelfgemaakte tomatensoep, vers afgebakken stokbroodje en kruidendokter. En een volle pak vla. Voor deze extra service geven we Willem en fam een dikke tien. Toiletgebouw is netjes en schoon. Een leuke rustige kleine camping met een heel warm ontvangst.

Fijne, kleine en rustige camping

Roel
      30-7-2014

Deze camping is ideaal voor een rustige, kortere vakantie. De plekken zijn ruim en de voorzieningen zijn meer als voldoende en schoon. De campingbeheerders zijn top

Fantastische plek

wildt.phhvd
      18-6-2011

Mooie camping met vriendelijke eigenaar. Alles dik in orde maar nog een kleine kanttekening. De afwasplek is bij slecht weer wat kwetsbaar.

Camping ligt in een geweldig fietsgebied.

The place to be in Drenthe...

Rien
      7-6-2011

Deze camping is een minicamping met de faciliteiten van een een maxicamping..

De beheerder Willem (een Vlaardinger) en zijn gezin zijn fantastisch..

Kom tot rust!

Jan
      30-5-2010

Hier met hemelvaart en pinksteren gestaan, een arrangement voor maar €115,00 !!De caravan konden wij dan in die tussenperide laten staan. Zeer rustige en nette camping. Heel wat campings bezocht maar nog nooit zulke schone toiletten en grote douches gezien. Je word gewekt door het getjilp van de vogeltjes! Omdat de camping niet geschikt is voor kinderen is het ongelofelijk rustig. Héérlijk! Prachtige omgeving. Mooie ruime plaatsen. één nadeel vonden wij, dat onze plaats nr. 13 erg veel schaduw had de hele dag. Misschien fijn in de zomer maar in deze periode niet.

Maar écht een aanrader als u echte rust zoekt!

Heerlijke camping!

Saskia
      14-11-2009

Een onwijs lekker rustig camping omdat hij niet geschikt voor kinderen is. Mooie ruime plaatsen en schitterend sanitair wat goed schoongehouden wordt. Prachtige omgeving met mooie fietsroutes. Heerlijk restaurantje schuin aan de overkant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Klaver Vier in De Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Klaver Vier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.