Vakantiehuis Bosbries

12 reviews over Vakantiehuis Bosbries

• 2017
    9Lara03-09-2017

Genieten!

We hebben genoten van de mooi ingerichte bungalow en de tuin rondom het huisje. De kinderen hebben lekker gespeeld in de tuin met boomhut en trampoline. Vanuit de bungalow leuke activiteiten in de omgeving ondernomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Saskia17-08-2017

Heerlijk relaxed

De heerlijke bungalow was smaakvol ingericht en van alle luxe voorzien. Buiten was het goed toeven en de bungalow bevindt zich aan de bosrand waar ook een bewegwijzerde wandeling startte. Het is rustig, er is niks te doen, maar juist om die reden waren we er.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

4 tips over Vakantiehuis Bosbries

• Marjan Domhof, 12-06-2018

Het Loomeer - dichtbij, mooi zwemmeer

• Marjan, 06-07-2017

Dichtbij Bosbries: in de bossen van Slenerzand ligt het verwarmde 'bosbad Noord- sleen', zie http://www.bosbadnoordsleen.nl/nl/home Met gijbaan, speelweide en mooie zonneweide.

• Vakantiehuis Bosbries, 02-09-2017

Vlakbij Bosbries zijn er leuke mountainbike routes (oa Kibbelkoele). Huur een goede mountainbike bij fietsspecialist Velo51 in Emmen. De fietsen worden naar Bosbries gebracht en weer opgehaald, super service! Zie https://www.facebook.com/Velo51-416848928438660/

0 vragen over Vakantiehuis Bosbries

Vakantiehuis info