Vakantiehuis Bosbries

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

12 reviews over Vakantiehuis Bosbries

• 10Fam. Mijnheer15-07-2019

Heerlijk genoten in de Bosbries!

Heerlijke midweek gehad met twee jonge kinderen in de Bosbries! Mooi licht huisje, schoon, heerlijk opgemaakte bedden, alles aanwezig en net even een beetje extra:). Hele week lekker buiten kunnen eten aan de picknick tafel en 's avonds met een glaasje wijn in de relax stoelen op terras. Prachtige omgeving, genoeg te doen! Je kunt vanuit het huisje mooi (knooppunten) fietsen en wandelen. Huisje is echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Laura17-06-2019

Thuiskomen op vakantie!

Wat een heerlijke plek! Midden in het bos, op een kleinschalig bungalow park. Bij aankomst vliegen de kids naar buiten, whhaa, een trampoline en boomhut. Hierdoor hebben wij de tijd om de spullen te pakken. Het huis ziet er prachtig uit, sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Schuifpui open zetten en genieten van de kids in de tuin en de vogels die je 24 uur hoort zingen! En is het een dagje minder weer, spelletjes en speelgoed in overvloed en vergeet de playstation niet (zoals mijn zoon zei: het lijkt wel of we hier in de hemel zijn :-)) De omgeving is prachtig en dichtbij alles. Kleine dorpjes, grote stad (Emmen of Assen) je bent er zo! Fiets huren in het dorp (via Bosbries) was top, hele lieve mensen en behulpzaam. Wil je Drenthe gaan ontdekken, ga naar Bosbries!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Fam. Smit17-05-2019

Het ideale vakantiehuisje!

Dit is het ideale vakantiehuisje: prachtige ligging, fijne tuin, luxe uitstraling, zeer verzorgd. Aan alles is gedacht! Contact met eigenaresse verloopt zeer prettig en altijd een attent en persoonlijk welkom.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Bram10-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke plek, sfeervolle inrichting, schoon en gastvrij! Wij waren met twee kinderen van 3 en 1 die zich uitstekend hebben vermaakt met trampoline, boomhut en dennenappels. Binnen was er ook genoeg speelgoed. Bij aankomst een fles wijn was erg gastvrij. De openhaard was gereed om aan te steken. In de omgeving kunnen we Orvelte aanraden. We komen graag eens terug in een van de cocoon huisjes.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9Roland en Petra Gijsen28-03-2019

Heerlijk relaxen

Zoek je rust in een prima compleet uitgerust huisje, dan ga je naar het centraal gelegen huisje de Bosbries. Tuin is zeer vogelrijk en de omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Esther B.02-04-2018

Heerlijk rustig

Heerlijke week gehad in Bosbries. Gezellig en sfeervol ingerichte bungalow, van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stond een flesje wijn klaar, heel attent. Bij mooi weer kun je heerlijk in de tuin zitten, maar ook binnen is het goed vertoeven. Rustige omgeving, veel prachtige natuurgebieden in de (directe) omgeving. Ook als je iets anders wilt dan wandelen of fietsen hoef je niet ver te rijden. Emmen en Assen bijv. liggen op nog geen half uur rijden. Ook leuke restaurants in de (directe) omgeving. Wij hebben genoten, net als onze teckel die de bossen geweldig vond! Een aanrader dus!

Gereisd met partner in maart 2018

• 2017
    10doerte von w.24-11-2017

super!

het perfecte vakantiehuis qua comfort, inrichting en ligging. plus superleuke en persoonlijke contact met de eigenaresse. gewoon super!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 9Alies de Bruin11-11-2017

Heerlijk

Heel fijn huisje in de buurt van het Sleenerzand. Mooie natuur in de nabije omgeving. Huisje is van alle gemakken voorzien. Auping bed en prima douche, huisje is volledig gerenoveerd en ook leuk ingericht. Open haard hout lag klaar en deed het heel goed! Heerlijk schoon. Ook was het leuk dat de eigenaresse nog even telefonisch contact met ons opnam en vroeg of alles naar wens was.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Fam. Ebbers15-09-2017

Top!!

Wij waren op vakantie met 1 baby en 1 kind van 3. Het huis was prachtig opgeknapt en het ontbrak ons aan niets. Mooie omgeving en lekker buitenaf! We hebben ervan genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Wim09-09-2017

Prima en goed compleet vakantie adres

Het is een prachtig huisje op een zeer rustig vakantie park. Het lijkt er op dat er veel permanente bewoning is, daardoor ziet er alles op zijn Drents uit. Erg netjes! De eigenaren hebben het erg mooi opgeknapt en erg smaakvol ingericht. Maar als je in hun huisjes in Zeeland (Ziltvloed) en Limburg (Buitenlust) geweest, bent verwacht je ook niet anders. We hebben er erg lekker kunnen fietsen omdat we goed weer hadden, maar met een routeplanner kun je er ook leuke fietstochten uitzetten, omdat het knooppunt netwerk dicht bij het huisje begint. In het dorp Schoonoord kun je lekker uit eten in diverse soorten restaurants. Het open lucht museum Ellert en Brammert is op loop afstand van het huisje. Fijne vakantie gehad en we hebben geen negatieve punten te melden.

Gereisd met vrienden in september 2017

4 tips over Vakantiehuis Bosbries

• Marjan Domhof, 12-06-2018

Het Loomeer - dichtbij, mooi zwemmeer

• Marjan, 06-07-2017

Dichtbij Bosbries: in de bossen van Slenerzand ligt het verwarmde 'bosbad Noord- sleen', zie http://www.bosbadnoordsleen.nl/nl/home Met gijbaan, speelweide en mooie zonneweide.

• Vakantiehuis Bosbries, 02-09-2017

Vlakbij Bosbries zijn er leuke mountainbike routes (oa Kibbelkoele). Huur een goede mountainbike bij fietsspecialist Velo51 in Emmen. De fietsen worden naar Bosbries gebracht en weer opgehaald, super service! Zie https://www.facebook.com/Velo51-416848928438660/

0 vragen over Vakantiehuis Bosbries

Vakantiehuis info