Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

17 Reviews over Bosbries

• 9Ellen20-09-2021

Gezellig huis in fijne omgeving!

Je voelt je meteen thuis in Bosbries. Leuk ingerichte kamer/keuken/slaapkamers en nieuwe badkamer. Alles schoon. Onze hondjes konden mee en vermaakten zich prima in de ruime tuin, 100 meter verderop een geweldig bos met vele wandel-en fietspaden! Het huisje bevindt zich aan het begin van een kleinschalig vakantieparkje. Behalve dat er weleens een auto in en uitrijdt verder stil. Dus ja! Een aanrader.

• 9Hilde01-09-2021

Heerlijk!

Rustig gelegen bungalow in het groen met een grote kindvriendelijke tuin en comfort binnen- en buitenshuis! Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien: fijne bank, tv met Netflix, Videoland, NPO en Amazon prime, goed uitgeruste keuken: oven, vaatwasser en 4 pits gasfornuis. De bungalow ligt in een leuke omgeving: er zijn veel gevarieerde te doen. Wij hadden zelf de fietsen meegenomen en dat bleek een goede keus. Kortom: we hebben een hele fijne vakantie gehad bij/in dit gave Cocoonhuisje!

• 8Joske25-08-2020

Goed, comfortabel, mooie omgeving en alle ruimte

Heerlijke week gehad met onze dochters van 3 en 6 jaar. Huisje is van alle gemakken voorzien en erg mooi ingericht. Veel leuke dingen te doen in de omgeving. En in deze hete week ook verkoeling gezocht bij zwembaden en meertjes.

• 10Chantal14-06-2020

Super!

Wij hebben genoten van een heerlijk zonnig pinksterweekend in de Bosbries. Prachtig huisje met een fijne tuin en een lekker zonnig terras. Het huisje is mooi ingericht en er is werkelijk aan alles gedacht, we voelden ons dan ook direct thuis. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen!

• 10Erwin en Angelika23-03-2020

heerlijk tot rust gekomen

Heerlijke retrobungalow, modern met alle gemakken van deze tijd: meubels, keuken, badkamer, gamen/netflix/videoland en een heerlijke haard. Fijn en direct contact met eigenaar. Zo met hond en fiets in het bos, heerlijk! Hadden alleen de pech dat we niet zo heel veel buiten konden zitten en dat horeca en musea gesloten waren vanwege Corona.

• 10Fam. Mijnheer15-07-2019

Heerlijk genoten in de Bosbries!

Heerlijke midweek gehad met twee jonge kinderen in de Bosbries! Mooi licht huisje, schoon, heerlijk opgemaakte bedden, alles aanwezig en net even een beetje extra:). Hele week lekker buiten kunnen eten aan de picknick tafel en 's avonds met een glaasje wijn in de relax stoelen op terras. Prachtige omgeving, genoeg te doen! Je kunt vanuit het huisje mooi (knooppunten) fietsen en wandelen. Huisje is echte aanrader!

• 9Laura17-06-2019

Thuiskomen op vakantie!

Wat een heerlijke plek! Midden in het bos, op een kleinschalig bungalow park. Bij aankomst vliegen de kids naar buiten, whhaa, een trampoline en boomhut. Hierdoor hebben wij de tijd om de spullen te pakken. Het huis ziet er prachtig uit, sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Schuifpui open zetten en genieten van de kids in de tuin en de vogels die je 24 uur hoort zingen! En is het een dagje minder weer, spelletjes en speelgoed in overvloed en vergeet de playstation niet (zoals mijn zoon zei: het lijkt wel of we hier in de hemel zijn :-)) De omgeving is prachtig en dichtbij alles. Kleine dorpjes, grote stad (Emmen of Assen) je bent er zo! Fiets huren in het dorp (via Bosbries) was top, hele lieve mensen en behulpzaam. Wil je Drenthe gaan ontdekken, ga naar Bosbries!

• 10Fam. Smit17-05-2019

Het ideale vakantiehuisje!

Dit is het ideale vakantiehuisje: prachtige ligging, fijne tuin, luxe uitstraling, zeer verzorgd. Aan alles is gedacht! Contact met eigenaresse verloopt zeer prettig en altijd een attent en persoonlijk welkom.

• 9Bram10-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke plek, sfeervolle inrichting, schoon en gastvrij! Wij waren met twee kinderen van 3 en 1 die zich uitstekend hebben vermaakt met trampoline, boomhut en dennenappels. Binnen was er ook genoeg speelgoed. Bij aankomst een fles wijn was erg gastvrij. De openhaard was gereed om aan te steken. In de omgeving kunnen we Orvelte aanraden. We komen graag eens terug in een van de cocoon huisjes.

• 9Roland en Petra Gijsen28-03-2019

Heerlijk relaxen

Zoek je rust in een prima compleet uitgerust huisje, dan ga je naar het centraal gelegen huisje de Bosbries. Tuin is zeer vogelrijk en de omgeving is prachtig.

Vakantiehuis Bosbries info

• CafeNiet beschikbaar