Vakantiehuis Bosbries

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

15 reviews over Vakantiehuis Bosbries

• 8Joske25-08-2020

Goed, comfortabel, mooie omgeving en alle ruimte

Heerlijke week gehad met onze dochters van 3 en 6 jaar. Huisje is van alle gemakken voorzien en erg mooi ingericht. Veel leuke dingen te doen in de omgeving. En in deze hete week ook verkoeling gezocht bij zwembaden en meertjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Chantal14-06-2020

Super!

Wij hebben genoten van een heerlijk zonnig pinksterweekend in de Bosbries. Prachtig huisje met een fijne tuin en een lekker zonnig terras. Het huisje is mooi ingericht en er is werkelijk aan alles gedacht, we voelden ons dan ook direct thuis. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 10Erwin en Angelika23-03-2020

heerlijk tot rust gekomen

Heerlijke retrobungalow, modern met alle gemakken van deze tijd: meubels, keuken, badkamer, gamen/netflix/videoland en een heerlijke haard. Fijn en direct contact met eigenaar. Zo met hond en fiets in het bos, heerlijk! Hadden alleen de pech dat we niet zo heel veel buiten konden zitten en dat horeca en musea gesloten waren vanwege Corona.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    10Fam. Mijnheer15-07-2019

Heerlijk genoten in de Bosbries!

Heerlijke midweek gehad met twee jonge kinderen in de Bosbries! Mooi licht huisje, schoon, heerlijk opgemaakte bedden, alles aanwezig en net even een beetje extra:). Hele week lekker buiten kunnen eten aan de picknick tafel en 's avonds met een glaasje wijn in de relax stoelen op terras. Prachtige omgeving, genoeg te doen! Je kunt vanuit het huisje mooi (knooppunten) fietsen en wandelen. Huisje is echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Laura17-06-2019

Thuiskomen op vakantie!

Wat een heerlijke plek! Midden in het bos, op een kleinschalig bungalow park. Bij aankomst vliegen de kids naar buiten, whhaa, een trampoline en boomhut. Hierdoor hebben wij de tijd om de spullen te pakken. Het huis ziet er prachtig uit, sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Schuifpui open zetten en genieten van de kids in de tuin en de vogels die je 24 uur hoort zingen! En is het een dagje minder weer, spelletjes en speelgoed in overvloed en vergeet de playstation niet (zoals mijn zoon zei: het lijkt wel of we hier in de hemel zijn :-)) De omgeving is prachtig en dichtbij alles. Kleine dorpjes, grote stad (Emmen of Assen) je bent er zo! Fiets huren in het dorp (via Bosbries) was top, hele lieve mensen en behulpzaam. Wil je Drenthe gaan ontdekken, ga naar Bosbries!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Fam. Smit17-05-2019

Het ideale vakantiehuisje!

Dit is het ideale vakantiehuisje: prachtige ligging, fijne tuin, luxe uitstraling, zeer verzorgd. Aan alles is gedacht! Contact met eigenaresse verloopt zeer prettig en altijd een attent en persoonlijk welkom.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Bram10-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke plek, sfeervolle inrichting, schoon en gastvrij! Wij waren met twee kinderen van 3 en 1 die zich uitstekend hebben vermaakt met trampoline, boomhut en dennenappels. Binnen was er ook genoeg speelgoed. Bij aankomst een fles wijn was erg gastvrij. De openhaard was gereed om aan te steken. In de omgeving kunnen we Orvelte aanraden. We komen graag eens terug in een van de cocoon huisjes.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9Roland en Petra Gijsen28-03-2019

Heerlijk relaxen

Zoek je rust in een prima compleet uitgerust huisje, dan ga je naar het centraal gelegen huisje de Bosbries. Tuin is zeer vogelrijk en de omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Esther B.02-04-2018

Heerlijk rustig

Heerlijke week gehad in Bosbries. Gezellig en sfeervol ingerichte bungalow, van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stond een flesje wijn klaar, heel attent. Bij mooi weer kun je heerlijk in de tuin zitten, maar ook binnen is het goed vertoeven. Rustige omgeving, veel prachtige natuurgebieden in de (directe) omgeving. Ook als je iets anders wilt dan wandelen of fietsen hoef je niet ver te rijden. Emmen en Assen bijv. liggen op nog geen half uur rijden. Ook leuke restaurants in de (directe) omgeving. Wij hebben genoten, net als onze teckel die de bossen geweldig vond! Een aanrader dus!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10doerte von w.24-11-2017

super!

het perfecte vakantiehuis qua comfort, inrichting en ligging. plus superleuke en persoonlijke contact met de eigenaresse. gewoon super!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

Vakantiehuis Bosbries info