Vakantiehuis Bosbries

7 reviews over Vakantiehuis Bosbries in het Nederlands

Heerlijk rustig

Esther B.
2-4-2018

Heerlijke week gehad in Bosbries. Gezellig en sfeervol ingerichte bungalow, van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stond een flesje wijn klaar, heel attent. Bij mooi weer kun je heerlijk in de tuin zitten, maar ook binnen is het goed vertoeven. Rustige omgeving, veel prachtige natuurgebieden in de (directe) omgeving. Ook als je iets anders wilt dan wandelen of fietsen hoef je niet ver te rijden. Emmen en Assen bijv. liggen op nog geen half uur rijden. Ook leuke restaurants in de (directe) omgeving. Wij hebben genoten, net als onze teckel die de bossen geweldig vond! Een aanrader dus!

super!

doerte von w.
24-11-2017

het perfecte vakantiehuis qua comfort, inrichting en ligging. plus superleuke en persoonlijke contact met de eigenaresse. gewoon super!

Heerlijk

Alies de Bruin
11-11-2017

Heel fijn huisje in de buurt van het Sleenerzand. Mooie natuur in de nabije omgeving.

Huisje is van alle gemakken voorzien. Auping bed en prima douche, huisje is volledig gerenoveerd en ook leuk ingericht. Open haard hout lag klaar en deed het heel goed!

Heerlijk schoon.

Ook was het leuk dat de eigenaresse nog even telefonisch contact met ons opnam en vroeg of alles naar wens was.

Top!!

Fam. Ebbers
15-9-2017

Wij waren op vakantie met 1 baby en 1 kind van 3. Het huis was prachtig opgeknapt en het ontbrak ons aan niets. Mooie omgeving en lekker buitenaf! We hebben ervan genoten!

Prima en goed compleet vakantie adres

Wim
9-9-2017

Het is een prachtig huisje op een zeer rustig vakantie park. Het lijkt er op dat er veel permanente bewoning is, daardoor ziet er alles op zijn Drents uit. Erg netjes!

De eigenaren hebben het erg mooi opgeknapt en erg smaakvol ingericht. Maar als je in hun huisjes in Zeeland (Ziltvloed) en Limburg (Buitenlust) geweest, bent verwacht je ook niet anders.

We hebben er erg lekker kunnen fietsen omdat we goed weer hadden, maar met een routeplanner kun je er ook leuke fietstochten uitzetten, omdat het knooppunt netwerk dicht bij het huisje begint.

In het dorp Schoonoord kun je lekker uit eten in diverse soorten restaurants.

Het open lucht museum Ellert en Brammert is op loop afstand van het huisje.

Fijne vakantie gehad en we hebben geen negatieve punten te melden.

Genieten!

Lara
3-9-2017

We hebben genoten van de mooi ingerichte bungalow en de tuin rondom het huisje. De kinderen hebben lekker gespeeld in de tuin met boomhut en trampoline. Vanuit de bungalow leuke activiteiten in de omgeving ondernomen.

Heerlijk relaxed

Saskia
17-8-2017

De heerlijke bungalow was smaakvol ingericht en van alle luxe voorzien. Buiten was het goed toeven en de bungalow bevindt zich aan de bosrand waar ook een bewegwijzerde wandeling startte. Het is rustig, er is niks te doen, maar juist om die reden waren we er.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bosbries in De Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bosbries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.