De Kiel

Reviews over De Kiel

netwerk van geasfalteerde fietspaden door het bos

anoniem
    7-6-2019

De Kiel is een fijn rustig dorpje bij het bos, afhankelijk van Schoonoord (1,5 km) qua winkels en restaurantjes. Ik kon vanuit mijn huisje direct naar het bos rijden in de rolstoel. Lieve inwoners die me graag hielpen. Daar heeft men nog tijd voor elkaar.

rustig, heerlijk fietsen en wandelen, mooie bossen

gerard
    30-8-2017

We hebben iedere dag gefietst, kris-kras door de omgeving en het leek bijna alsof wij bijna de enige vakantiegangers waren, zó rustig vonden we het, en dat in augustus!! Behalve fietsen mochten we meewandelen met het dorpsommetje olv enthousiaste lokale gids. Erg interessant. We vonden 'de locals' heel vriendelijk, ontspannen en gastvrij. Wij komen zeker hier terug !

Gereisd Met partner in augustus 2017

Aanrader. Rust. Gastvrij. Geen poespas. Kindvriend

Gerard en Maaike
    9-5-2017

Onze kids hebben genoten van de kipjes en de katjes. Ze hebben vriendschap gesloten met de dorpskinderen in de speeltuin van de school. Geweldig! Wij, ouders, hebben lekker gebankhangd en gerelaxed. Met zijn allen op de fiets Orvelte, Exloo en Openluchtmuseum Ellert en Brammert bekeken (tips van gastvrouw).

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Altijd leuk voor een kort of lang verblijf!

Fam. Uittenbogaard
    15-9-2016

Fijne ruime plaatsen, mooi verzorgd, water en waterafvoer en TV ontvangst op je plek.

Wil je contact met je buren of niet, alles kan, heerlijk op jezelf of lekker fietsen in deze mooie omgeving!!

Schoonoord zeer dichtbij met allerlei voorzieningen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijk rustig

Buitenwerf
    30-8-2013

Rustig dorpje met alles op loop/fietsafstand

Gereisd Met partner in januari 2013
De Kiel scoort een 8,9 uit 10, op basis van 5 reviews