Plopsa Indoor Coevorden

4Onvoldoende

1.9km van centrum

• 7Sandra De Groot28-08-2020

Leuke dag gehad

Via google een website gevonden waar wij goedkoop tickets hebben gekocht, bijna de helft van de normale prijs. Parkeren is wel belachelijk duur. Horeca hebben wij overgeslagen maar in het winkeltje waren veel afgeprijsde artikelen en daardoor best betaalbaar ten opzichte van andere parken. De kinderen vonden de attracties geweldig. Het is wel kleiner dan we hadden verwacht maar al met al is het ons erg meegevallen. Buiten gigantisch veel wespen dus maar gauw weer naar binnen gegaan.

augustus 2020

• 7Sandro27-08-2020

Voldoende wel weinig attracties geen uitbreidingen

Best duur maar de kwaliteit is dan wel hoog. Wat mij wel verbaasd is dat dat Plopsa park in polen elk jaar hele grote uitbreidingen heeft en hier is nog nooit iets nieuws toegevoegd. Zelfde voor Plopsa indoor Hasselt. Kan ik misschien een antwoord krijgen waarom ze geen nieuwe attracties openen?

april 2018

• 2Abdelkader aazzam04-08-2020

ga aub niet heen,zijn puur op je geld uit

de kinderen hebben wel plezier gehad, maar de atractiepark is heel klein, en heeeel duur, als ouders heb je minder te beleven dan je eigen kids te begeleiden. het eten daar is echt belachelijk duur, gewoon afzetterij, en als bonus krijg je ook nogeens een parkeerboete van 10 euro. want dat is gewoon zo. parkeren voor 10 euro vind ik gewoon gortig, en niet ok. plopsaland schaam je dood. een waterijsje voor 3 euro een broodje hamburger met patat 15 euro, pj masks speelgoedje dat bij de intertoys 22 euro kost, kost bij plopsaland 49,95. tuurlijk hadden de kinderen een mooie tijd, en natuurlijk hebben ze zich vermaakt, maar dat hadden ze bij monkeytown ook. waarom moeten de ouders 22 euro betalen voor het begeleiden van hun kinderen. ik heb als ouder echt gefaald omdat ik de reviews niet eerder las, want dan was ik wel ergens anders gegaan. ga aub niet heen, is zonde van je geld . pure onmenselijke oplichterij.

augustus 2020

• 1Eric03-07-2020

Wat een geldklopperij

Dit heb ik niet vaak maar bij vertrek vanuit Plopsa Coevorden hadden wij echt het gevoel dat elke cent van ons is afgepakt. Woekerprijzen voor eten uit de frituurpan (ook al voor COVID tijdperk), statiegeld op frisdrankblikjes aan je gasten doorberekenen maar nergens duidelijk vermelden dat je dat als organisatie doet en ook niet duidelijk vermelden waar je de Lege blikjes kan inleveren. Volwassenen betalen een forse toegangsprijs terwijl je er maar weinig attracties zijn waar je zelf in kan. Het is ons volkomen onduidelijk dat deze hal met kermisattracties erin nog in 2020 kan blijven voortbestaan. Ik betaal liever een paar tientjes meer en ga dan naar een echt pretpark of ik betaal minder en ga dan naar een Indoor speelparadijs. Wat een verspilling van onze tijd en geld. Studio €100,- geniet maar van onze euro’s die wij bij jullie hebben uitgegeven want via dit Park krijgen jullie van deze Familie in de toekomst geen rooie cent meer.

juni 2020

• 3Martijn05-01-2020

Voorlopig genoeg geplopt

Het is bijzonder duur voor toch wel een kleine oppervlakte. Je wordt gedwongen vet te etenvoor idiote bedragen, waar niet eens drinken bij in zit. Voorheen hadden ze nog broodjes, maar dat is passé. Een beetje belegde broodje hamburger kost je meer dan een tientje , exclusief drinken. Tip, neem eigen eten mee. Er zit statiegeld op de blikjes, wat nergens vermeld staat. Daar is 1 passend woord voor, oplichting. Parkeren kost een tientje, toegang voor me mensen vanaf 1 meter 21,50. Voor een leuk dagje uit ben je zo 150 euro kwijt, terwijl je in echte pretparken veel meer waar heb voor dat geld. Op momenten draaien de attracties om en om. Goed geregeld daar, not...

december 2019

• 1Danny01-01-2020

Verschrikkelijk

Wat een aanfluiting, echt slecht . Verschrikkelijk duur en ze zeggen vanaf 2 jaar maar mijn dochter is 2 En mocht bijna nergens in omdat ze 96 cm is. Eten is ruk. Personeel is ruk. Ik heb 1 iemand gezien die kon lachen. Kortom ik ga nooit meer naar deze belachelijk kleine maar teven verschrikkelijk dure aanfluiting van een themapark. Wel moet ik bekennen dat mijn dochter ondanks dit alles wel veel plezier heeft gehad. Maar dat had ze ook in het sprookjesbos waar alles echt nog draaid om de kinderen en niet om de ouders zoveel mogelijk af te zetten.

januari 2020

• 5Danny11-11-2019

alleen als we gratis naar binnen mogen :-)

Gelukkig niet de volle mep betaald. Gelukkig mag je met je kind mee in de attracties want zoals je veel leest hier, je betaald een vermogen als volwassen voor dit park dat op kinderen is ingesteld. Veel te duur! Eten en drinken erg aan de prijs. Hier hadden we al rekening mee gehouden maar des al niet te min..... Let ook op statiegeld op blikjes! Andere prijzen op de borden dan bij de kassa. Neem je bon mee want zonder bon = geen statiegeld retour. Goed verdienmodel toch? Als je zag hoeveel blikje er in de kliko's lagen.... Gelukkig heeft onze zoon het leuk gehad, gelukkig gaan wij hier niet meer naar toe.....gelukkig

november 2019

• 7Kim Boogerd25-10-2019

Leuk voor de kleintjes vanaf 1 meter! Wel duur

Leuk park voor kleine kinderen. Maar zou er niet de volle pond voor betalen! Zelf tickets via vakantieveilgingen gehaald. Wel zelf eten meenemen. Het is belachelijk duur!!!! Parkeren ook nog eens €10,-. Atrracties gingen vooral in de ochtend omstebeurten draaien. Sta je te wachten met je kids, moet de werknemer weer ze naar een andere attractie.. Smiddag was dit beter en niet lang hoeven te wachten bij attracties. Leuke show van Bumba en mogelijkheid tot foto met bumba, kabouter plop etc!

oktober 2019

• 3D. Jans15-10-2019

NOOIT MEER

Echt belachelijk hoe duur, een calipo ijsje van k3 voor 3,50 en een Bumba ijsje voor 3,00. Duurder dan een magnum in een reguliere horeca zaak. Ook nog eens heel erg klein. NOOIT MEER voor ons.

oktober 2019

• 2Hanneke18-08-2019

NOOIT MEER

Veeeeeeel te duur en de horeca is helemaal flut. Personeel kan geen lachje af. Parkeren 10,00; pakje caprisonne 2,50, flesje water 3,89 plus 0,25 statiegeld.... en dan is het ook gewoon nog echt klein. Niet heen gaan dus :-)

augustus 2019

10 van de 336 reviews gezien