Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over De Bedstay

• 9Wilbert en Monique van Koert30-08-2020

Aanrader voor een fantastisch verblijf!!

Mooie locatie om even weg te zijn van alle drukte en tot rust te komen. Accommodatie is van alle gemakken voorzien waaronder gezellige verblijfsruimte, tuin, zwembad en sauna. De accommodatie is sfeervol en ruim opgezet. Ontbijt is super en is naar eigen wens te kiezen en wordt vers bereid. Gastvrouw en heer super aardig, attent n behulpzaam en koken zit in hun gene. Ook voor het dineer kunt je regelmatig aanschuiven en worden hoogstaande maaltijden geserveerd. Wat ons betreft een top locatie overgoten met een saus van persoonlijkheid, warmte en culinaire hoogstandjes.

• 10R. Maas25-07-2018

Alles klopt en dat doet het hart goed.

Gastvrijheid op en top. Prachtig gelegen!

• 9Frauke25-02-2018

Top! Genoten!

Super fijne locatie. Heerlijk kunnen genieten. Wat een fjine plek en dat in februari. Zou graag nog een keer terug komen met buiten weer.

• 10Rob en Yolande12-11-2017

Wat een topplekje, heel uniek, schoon en rustig! Heerlijk ontbijt en een geweldige ambiance!

• 9Mirjam09-08-2017

In één woord: geweldig!

We hebben enorm genoten van ons verblijf in de Bedstay! 3 nachten met z'n vieren (met kleine kinderen van 6 en 2 jaar oud) hebben we genoten van de gastvrijheid op een heerlijke rustige plek waar de kinderen in de tuin konden scharrelen, we konden zwemmen en konden relaxen. De kamer is heel fijn: goede bedden, keukentje met genoeg voorzieningen, keurige badkamer - ruimte genoeg en gezellig opgemaakt! Het ontbijt is uitgebreid en een heerlijke start van de dag.

We hebben in het bijzonder genoten van de gastvrijheid: gastvrouw Aly heeft het ons ontzettend naar de zin gemaakt! Van het warme welkom, tot het vertrek: alles tot in de puntjes verzorgd en met alle aandacht. Wij komen zeker terug!

• 9Leny & Frans11-06-2017

Comfortabel, gastvrij en relaxt

Prima kamer met eigen badkamer, heerlijk ontbijt in mooie ruimte. In een landelijke, relaxte omgeving. Goede uitvalsbasis voor fietstochten. Geen gebruik gemaakt van het buitenzwembad. TV-ontvangst haperde.

• 9Angelique25-04-2017

Geweldig!

Samen met onze dochter (8) 3 nachten verbleven en het ontbrak ons aan niets. De gastvrouw is heel hartelijk en heeft leuke tips voor bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving. Heerlijk uitgebreid ontbijt met o.a. warme broodjes, croissantjes, verse jus 'd Orange en gevarieerd beleg. De kamer was erg netjes en van alle gemakken voorzien, bedden slapen prima. Onze dochter heeft genoten en wilde graag langer blijven. Kortom, we hebben een heerlijke tijd gehad en komen zeker nog een keer terug.

• 10Amber18-04-2017

Geweldig!

Wat een bijzonder mooi plekje en gezelligheid, gastvrijheid en heerlijk ontbijt. Hier moet je gewoon een keer geweest zijn, samen of als gezin en dan kom je zeker weer eens terug. Alles is tot in de puntjes verzorgd.

Bedankt voor de mooie paasdagen.

• 10Rene ten donkelaar01-07-2016

Alsof je thuis bent

Het is echt een aanrader om hier te verblijven. Je wordt zo warm ontvangen. Het leek net alsof ik de familie al jaren kenden. Als ik weer in de buurt ben is dit mijn 2e huis.

• 10Irene27-06-2016

Geweldige gastvrouw, heel lief voor de kinderen, gezellige kamers, heerlijk gegeten kortom een aanrader!

Bed & Breakfast De Bedstay info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Valsteeg 8, 7751 RK