8p comfort echt niet doen; vies / geld niet waard!

Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. van de Wege

8p comfort echt niet doen; vies / geld niet waard!

Fam. van de Wege
15-7-2018
  • Onderkomen1

De vloer van het huisje was op het eerste gezicht schoon en bij het inchecken was men supervriendelijk. Tot zover het positieve nieuws. Het huisje (8 persoons comfort) is echt te vies voor woorden. Elke dag ontdekken we weer nieuwe dingen. Alle handgrepen van kastjes plakken. Je wil niet weten hoe vies de bovenste plank van de voorraadkast is. Zelde geldt als je de afzuigkap uitschuift. Onder het bed liggen lege colablikjes en vieze sokken. WC’s waren vies. Haren in de wastafel en douche. Laten we maar niet beginnen over het zeer gedateerde interieur, want dat rekenen wij maar tot de positieve dingen. Het meeste schoongemaakt en hier maar het beste van zien te maken.... O ja, de ligging: je denkt dicht bij Plopsa te zitten en niet ver te hoeven lopen met de kids. Als je hier naar toe gaat, zorg dat je dicht bij de receptie zit en niet in buurt van Plopsa. Je moet eerst naar de receptie lopen, om het park te verlaten. Kost zo 30 min.