Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

• Onderkomen7,2

87 reacties Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

Zijn deze recensie echt?

DMeijer, 30-6-2018
Zojuist las ik dat er vernieuwde mooie huisjes op centerparcs de Hutteheugte staan. Echter toen ik Centerparcs belde welke huisjes dit dan zijn gaven ze aan dat er niets is vernieuwd! Hoe zit dit?

Cottage 972 huttenheugte

Michael, 24-6-2018

Heeft er iemand foto’s van cottagenummer 972 op de huttenheugte? Hoe is dit huisje?

Wij willen op karper vissen voor het huisje. Kan iemand iets vertellen over het karpervissen zone 9?

Oven

Annie, 11-6-2018
Is er een oven aanwezig in de comfort cottage voor 4 personen?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

Zone 5

Maria, 24-4-2018
is het te veel lopen van de zone 5 (cottage 549) naar het centrale gedeelte? als ja wat is de ingeschate looptijd ? dit is in verband met onze kinderen.

BBQ-EN

Maurice , 12-4-2018

Mag je een bbq van thuis meenemen naar een cottage op de Hutteheugte?

Of is er al één aanwezig?

zwembad

brian, 12-3-2018
ik heb een vraag ik heb een hoge amputatie van mijn linker been zijn er voorzieningen om evt met mijn kinderen het zwembad in te kunnen ?

Cottage 262

Chantal Hendrikse , 19-1-2018
Zit er in dit huisje een Finse sauna? En is het een goede visplek?

Koffie

Miep, 24-12-2017
Zit er ook een censeo in het huisje v d koffie

Cottage 925

Michael, 17-11-2017
Hoe is deze cottage? Heeft er iemand toevallig foto's? Qua vissen is het daar mogelijk om direct aan de kant bij het huisje te vissen of worst dat belemmerd door riet bomen of bosjes.

Cottage 925

Pipaatnl, 17-11-2017

Wij hebben een vakantie geboekt in de huttenheugte in cottages 925.

Wij willen graag weten of je bij deze cottages direct aan de kant kan vissen of dat je belemmerd wordt riet of bosjes.