Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

• Onderkomen7,4

89 reacties Vakantiepark Center Parcs De Huttenheugte

Cottage 5 persoons comfort 522

James, 25-11-2018
Hoi weet iemand hoe de 5 persoons huisjes zijn met name 522?ligt dit aan het water i.v.m vissen?mischien een foto van de cottage iemand?
0 reacties

Wat is het beste huisje om te karpervissen?

Stefano Zevenbergen, 16-10-2018

Mijn vraag is wat is het beste huisje om te karper vissen wij zijn 2 fanatieke karpervissers.

Gaat om 4 volwassen en 2 kinderen 4 jaar en een baby het.gaat om 2 karpervissers

Zijn deze recensie echt?

DMeijer, 30-6-2018
Zojuist las ik dat er vernieuwde mooie huisjes op centerparcs de Hutteheugte staan. Echter toen ik Centerparcs belde welke huisjes dit dan zijn gaven ze aan dat er niets is vernieuwd! Hoe zit dit?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Huttenheugte voor je op een rij gezet:

Cottage 972 huttenheugte

Michael, 24-6-2018

Heeft er iemand foto’s van cottagenummer 972 op de huttenheugte? Hoe is dit huisje?

Wij willen op karper vissen voor het huisje. Kan iemand iets vertellen over het karpervissen zone 9?

Oven

Annie, 11-6-2018
Is er een oven aanwezig in de comfort cottage voor 4 personen?

Zone 5

Maria, 24-4-2018
is het te veel lopen van de zone 5 (cottage 549) naar het centrale gedeelte? als ja wat is de ingeschate looptijd ? dit is in verband met onze kinderen.

BBQ-EN

Maurice , 12-4-2018

Mag je een bbq van thuis meenemen naar een cottage op de Hutteheugte?

Of is er al één aanwezig?

zwembad

brian, 12-3-2018
ik heb een vraag ik heb een hoge amputatie van mijn linker been zijn er voorzieningen om evt met mijn kinderen het zwembad in te kunnen ?

Cottage 262

Chantal Hendrikse , 19-1-2018
Zit er in dit huisje een Finse sauna? En is het een goede visplek?

Koffie

Miep, 24-12-2017
Zit er ook een censeo in het huisje v d koffie