Hotel Talens

Hotel Talens
8,4

46 reviews over Hotel Talens in het Nederlands

Hier zouden we zeker weer boeken.

RJ Zwirs
6-8-2018

Leuk hotel met geweldig personeel. Prima bedden en brandschoon. Uitgebreid ontbijtbuffet en een goed restaurant. Airco op de kamers heerlijk met deze tropische temperaturen. Helaas geen minibar op de kamer en geen borstel bj toilet. Ruime gratis parkeergelegenheid.

Geweldig!

Kees Lodder
5-3-2018

Met vier echtparen het Pieterpad arrangement gedaan. Fantastisch hotel, zeer vriendelijk,gezellig, flexibel, lekker eten, goed ontbijt en prima kamers. Zo hoort goed gastheer/vrouw schap er uit te zien! Van al onze (al tien jaar lang) weekenden tot nu toe de beste qua onderkomen en verblijf!

Heerlijk hotel

N
13-4-2017

Heerlijk Pieterpad arrangement

Een echte aanrader

Peter en Sandra Wijnhoven
22-9-2016

Voor ons Pieterpad lopers een perfecte combinatie van wandelen en culinaire verwennerij.

Heerlijk om na het wandelen (in de hitte) een lekker bad te nemen, in een koele kamer en daarna neer te strijken op het terras met een lekker biertje.

Het eten (iedere avond een 4 gangen diner) was heerlijk, word mooi gepresenteerd en smaakt voortreffelijk.

Het ontbijt vonden we prima, ietwat sober (iedere dag hetzelfde), lunchpakketten waren prima.

Vriendelijk personeel en eigenaren, die altijd voor je klaar staan.

Een hotel om naar terug te gaan! Schoon en ruim.De

Tineke/Paul Verhoef
16-9-2016

De ligging t.a.v. Coevorden is voortreffelijk. Airco in kamer uitstekend. Goed personeel, prima keuken. Prijs/kwaliteit: prima. Goed startpunt om in Drenthe te fietsen.

Wij kunnen eigenlijk geen min-punt bedenken of het zou het ontbreken van een tuin moeten zijn. Maar het terras was ook prima.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Sjaak van Huis
12-9-2016

Leuk ontvangst, vriendelijk personeel, goede kok, niets is teveel.

Fantastisch personeel, kamers iets gedateerd.

Bloempje
8-9-2016

Zeer vakkundig personeel (en eigenaren) met een hart voor de zaak en enorm klantvriendelijk. Hebben nog tijd voor de klanten en kunnen daarnaast ook nog eens goed advies geven over bezienswaardigheden in de omgeving.

Klein nadeel is dat de kamers ietwat gedateerd zijn en een (onderhoud) beurt kunnen gebruiken.

Ligging is ook erg goed, vlak bij station en redelijk dichtbij het centrum van Coevorden.

Gastvrij, heerlijk eten en goede slaapgelegenheid.

Esther en Peter
6-9-2016

Pieterpad arrangement (27 t/m 31 Augustus) geboekt en vanuit 'ons' hotel een 4 tal etappes gelopen; Rolde-Schoonloo / Schoonloo-Sleen / Sleen-Coevorden / Coevorden-Hardenberg.

Was gewoon perfect, iedere dag na een ruim ontbijt en lunchpakket op pad om aan het eind van de dag na een heerlijke douche te genieten van een uitstekend en zeer smakelijk 4-gangen diner.

Het dagelijks vervoer naar de etappes met eigen auto, OV en door hoteleigenaar is prima te doen en je 'leeft' tenminste niet uit je koffer.

Wat ons betreft een aanrader voor Pieterpad enthousiastelingen welke niet iedere dag willen verkassen naar een ander hotel.

Pieterpad arrangement was top

Rob en Marion de Bruin
15-8-2016

Pieterpad arrangement geboekt in hotel Talens en dat is ons uitstekend bevallen. Ontvangst was warm en hartelijk. Kamer ruim met prima grote box spring bedden. Ruime badkamer met bad en aparte douche. Ontbijt prima verzorgd. In het arrangement zat 2 maal een viergangen diner en dit was heerlijk. Echt wat een mens nodig heeft na een dag wandelen. Dames van de bediening in de middag en avond, dankjewel voor service en vriendelijkheid. Kortom prima hotel.

nooit meer!

fam. de Jong
7-8-2016

Oud en vies, niet aan te raden voor mensen met allergie, eten zeer slecht, bediening ongastvrij, keuken al om 1/2 9 dicht!, ontbijt duurt enorm lang doordat er minimaal wordt aangevuld, ongezellige sfeer, heel klein keihard kussen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Talens in Coevorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Talens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Talens scoort een 8.36 uit 10 op basis van 46 reviews.